Don en Ad vragen ook nog figurantenquote:Op dinsdag 14 april 2015 13:23 schreef damnHoepla het volgende:
Hahaha ben amper in beeld zie ik nu pas staat steeds iemand voor en ook voor Bert steeds :S
Bij de uitslag wel duidelijkquote:Op dinsdag 14 april 2015 13:23 schreef damnHoepla het volgende:
Hahaha ben amper in beeld zie ik nu pas staat steeds iemand voor en ook voor Bert steeds :S
Boerenruzie.quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:32 schreef Vanillekwark het volgende:
Overigens wat is de verweerder een vreselijk irritante vent in die aflevering
Dacht dat mapima uit Rotterdam kwam trouwens. Flink stuk gereden voor die Rijdende Rechter dan, Leeuwardenquote:
Die grijns van die Kampstra doorheen de hele afleveringquote:Op dinsdag 14 april 2015 13:32 schreef Vanillekwark het volgende:
Overigens wat is de verweerder een vreselijk irritante vent in die aflevering
Ja, mijn hemelquote:Op dinsdag 14 april 2015 13:36 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Die grijns van die Kampstra doorheen de hele aflevering
Het publiek is toch alleen bij die opnamen in dat kasteel?quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dacht dat mapima uit Rotterdam kwam trouwens. Flink stuk gereden voor die Rijdende Rechter dan, Leeuwarden
Dat soort lui zijn geweldig. Te dom om te kakken, zo dom, dat ze het ook niet te heet onder de voeten kunnen krijgen. Maar ondertussen wel net slim genoeg om pandjes te beheren en rommelmarktjes te spekken.quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:36 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Die grijns van die Kampstra doorheen de hele aflevering
Ah, kijk de rijdende rechter nooit. Ging er stiekem vanuit dat alle locaties daar in de buurt warenquote:Op dinsdag 14 april 2015 13:38 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Het publiek is toch alleen bij die opnamen in dat kasteel?
Edit: Slot Zeist, is niet zo afgelegen volgens Google Maps
het was in slot Zeist...quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dacht dat mapima uit Rotterdam kwam trouwens. Flink stuk gereden voor die Rijdende Rechter dan, Leeuwarden
De meeste mensen hier, wat een azijnpissers, ben verbaasd dat ze nog leven met zoveel zuur in hun lichaamquote:
jaa daarom wil nu een diss maken waarin ik minimaal 5 mensen tegelijk pak maar moet echt namen hebben...quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:29 schreef jodelahity het volgende:
[..]
De meeste mensen hier, wat een azijnpissers, ben verbaasd dat ze nog leven met zoveel zuur in hun lichaam
Doe mij er ook maar bij, ik wil wel dat jouw stem mijn nicknaam aanraaktquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:30 schreef damnHoepla het volgende:
[..]
jaa daarom wil nu een diss maken waarin ik minimaal 5 mensen tegelijk pak maar moet echt namen hebben...
Je probeert echt een wit voetje te halen bij d'r he? Bang dat je een wizard gaat worden?quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:29 schreef jodelahity het volgende:
[..]
De meeste mensen hier, wat een azijnpissers, ben verbaasd dat ze nog leven met zoveel zuur in hun lichaam
Mag ik de lyrics erbij?quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:22 schreef damnHoepla het volgende:
Ik heb nu ook al een KLB lied gemaakt
Dat is dus mijn tweede single
quote:Lyrics: Toen ik voor het eerst op Fok keek
Zag ik een subforum genaamd klb klaagbaak op de website
Ik bleef er maar naar kijken en in posten hoe lomp het ook was
Zit jij ook op Fok Forum KLB vandaag?
Al die fokkers daar willen met me daten
En ik weet dat Fokkers levenloos zijn
Maar... Zit jij ook op Fok KLB?
Vind jij het ook zo lachen daar?
Hoe ben jij er op gekomen?
Ook zomaar ineens?
Het is zo gaaf daar en zo grappig
Wie is een fokker?
Zon of geen zon, we fokken elke dag in KLB
Als we gaan stappen, gaan we dan naar Escape?
Ik moet er echt heen
Maar eerst,
Fokken in KLB
[Beat drops]
Kunnen jullie me even goed helpen?
Ik weet niet wie de beste KLB'er is
Ik wil de goede kiezen
Is het Vanillekwark?
Of is het Jodelahity?
Nou toch Fokker89?
Hoe denken jullie over pijltjegooien?
Ik heb op Instagram nog geen 1000 volgers
Moet ik het weer in Klaagbaak gooien?
Ik hou van fokken in KLB
[Beat drops]
Wacht, Pharkus, ik mis Littlebrownie
Echt genant
Is Tardis nu online?
Yeah, Ik ben zo beroemd in fok KLB
Dimens is mijn grote fan
Sommige mensen op fok zijn zo nep
Ze kunnen alleen maar zeuren chaggo lui
Zijn single voor altijd
OK, nu ga ik een topic maken
Oh nee, ik heb echt geen inspiratie ugh
Oh wacht, ik ben weer fris
Love KLB
Er zijn soms 1000 leden online
Wist je dat KLB heel beroemd is?
Oh oh, haan33 slaat soms toe
Zal ik nou dat topic plaatsen?
Ik denk dat ik KLB fan ben
Klaagbaak [x8]
Ik post nu in Klaagbaak
quote:
Waarom word ik niet genoemdquote:Op dinsdag 14 april 2015 15:27 schreef damnHoepla het volgende:
[..]
Staan gewoon onder dat filmpje...
ID-kaarten?quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Een meisje die ik bij de Rijdende Rechter zag. Zal niemand van FOK! zijn.
'een aantal'quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:56 schreef damnHoepla het volgende:
Dat ik met een aantal mensen via DM gegevens deel is privé en moet zo blijven.
Je moet oppassen met wat je op FOK! deelt en met wie. Dat is algemeen bekend.quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:56 schreef damnHoepla het volgende:
Dat ik met een aantal mensen via DM gegevens deel is privé en moet zo blijven.
Jonge, ik gaf je een hele SC.quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:03 schreef hoink581 het volgende:
Wel prachtig dat ik nu gewoon een naamtopic heb.
het staat op youtube dus je kan het gewoon laten claimen?quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:39 schreef damnHoepla het volgende:
[..]
leuk geprobeerd maar lijkt er echt niet op (gelukkig)
Btw je weet dat je inbreuk maakt op mijn auteursrechten en ik nu een rechtszaak aan ga spannen tegen jou als je de film niet verwijdert?
Als ze dat doet word haar eigen video ook verwijderd, ze gebruikt namelijk een beat die niet van haar zelf is.quote:Op dinsdag 14 april 2015 20:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
het staat op youtube dus je kan het gewoon laten claimen?
Klopt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |