van wie?quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:42 schreef Fokker89 het volgende:
Daarbij heb ik nog whatsappjes van je met een andere dis, en het lijkt toch uitstekend
wie dis ik?quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:42 schreef Fokker89 het volgende:
Daarbij heb ik nog whatsappjes van je met een andere dis, en het lijkt toch uitstekend
Moet ik even terugzoeken op mijn oude telefoon, was in sept. 2014, en het was een meid die je distequote:
ingequote:Op dinsdag 14 april 2015 00:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Moet ik even terugzoeken op mijn oude telefoon, was in sept. 2014, en het was een meid die je diste
Weet je dat wel zeker?quote:
abandon all hopequote:
quote:
Wil je m'n nummer?quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:55 schreef damnHoepla het volgende:
Dit is de hoink dis EN NU ALLEMAAL MEEZINGEN LIEVE KINDEREN!
Toch eigenwijs doen hequote:
Als wij gaan whatsappen stuur ik een spraakmemo dat ik de hoinkdis zing.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:58 schreef damnHoepla het volgende:
[..]
ik wist niet dat jij zingt, laat dat nummer maa horen
ja ik heb dus geen Whatsapp want ik ben hi geld schuldigquote:Op dinsdag 14 april 2015 00:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als wij gaan whatsappen stuur ik een spraakmemo dat ik de hoinkdis zing.
Dan doet je whatsapp het nog wel dikkequote:Op dinsdag 14 april 2015 01:01 schreef damnHoepla het volgende:
[..]
ja ik heb dus geen Whatsapp want ik ben hi geld schuldig
Hoe kunnen we dan prive praten? Instagram DM?quote:Op dinsdag 14 april 2015 01:01 schreef damnHoepla het volgende:
[..]
ja ik heb dus geen Whatsapp want ik ben hi geld schuldig
Stakkerquote:Op dinsdag 14 april 2015 01:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoe kunnen we dan prive praten? Instagram DM?
Ben je wanhopig ofzo?quote:Op dinsdag 14 april 2015 01:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dude.quote:Op dinsdag 14 april 2015 01:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zelfs als de wanhoop nabij is, is mapima echt niet de oplossing.quote:
jawel ik zweer het op mijn cupmaatquote:Op dinsdag 14 april 2015 01:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan doet je whatsapp het nog wel dikkeheeft niks met je abo te maken
Ga slapenquote:Op dinsdag 14 april 2015 01:07 schreef damnHoepla het volgende:
[..]
jawel ik zweer het op mijn cupmaat
nee want ik moet om 7 uur op werk verschijnen dus blijf liever wakker tot dan en ga na werk dutje doenquote:
Zelfs al is ze de laatste vrouw op aarde?quote:Op dinsdag 14 april 2015 01:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zelfs als de wanhoop nabij is, is mapima echt niet de oplossing.
Dan nog niet, je moet er toch niet aan denken dat zoiets nakomelingen heeftquote:Op dinsdag 14 april 2015 01:10 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Zelfs al is ze de laatste vrouw op aarde?
Als zulk DNA de wereld weer moet gaan bevolken, dan draait Darwin zich om in z'n graf.quote:Op dinsdag 14 april 2015 01:10 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Zelfs al is ze de laatste vrouw op aarde?
STOP !@quote:Op dinsdag 14 april 2015 01:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dm openbaren. Gerapporteerd.quote:Op maandag 13 april 2015 22:57 schreef Vanillekwark het volgende:
Dit kon natuurlijk niet uitblijven
[ afbeelding ]
Je weet dat je jezelf anders hoort in het echt dan op camera enzovoort?quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:39 schreef damnHoepla het volgende:
[..]
leuk geprobeerd maar lijkt er echt niet op (gelukkig)
Btw je weet dat je inbreuk maakt op mijn auteursrechten en ik nu een rechtszaak aan ga spannen tegen jou als je de film niet verwijdert?
6 pagina's vol liegen nietquote:Op dinsdag 14 april 2015 09:06 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Stelletje lutsers, ga lekker SC met elkaar, niemand die hier op zit te wachten.
Maak er een rap over!quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:41 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Heb ik topics gemaakt?
Maar dat de slechtste userinnen hier worden ondersteund door puberale jochies is in mijn ogen vrij triest.
Laat onzin gewoon onzin en geen zielige bitchfight gecreëerd door nietszeggende lowlife bitches.
Tis waar je jezelf voor leent hè.
Ik zag er eigenlijk niet echt een bitchfight inquote:Op dinsdag 14 april 2015 09:41 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Heb ik topics gemaakt?
Maar dat de slechtste userinnen hier worden ondersteund door puberale jochies is in mijn ogen vrij triest.
Laat onzin gewoon onzin en geen zielige bitchfight gecreëerd door nietszeggende lowlife bitches.
Tis waar je jezelf voor leent hè.
Geniet ervan joh.quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:00 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ik zag er eigenlijk niet echt een bitchfight inAlthans heb hoink nog niet in actie gezien. Vond dit juist wel een keer wat humor
Je bent dus....15?quote:Op dinsdag 14 april 2015 10:39 schreef TARDIS. het volgende:
Hey Mapima ik ben 8 jaar ouder dan Fylax, zullen wij een keertje Whatsappen? Betaal ik je schulden bij Hi wel af, laat ff weten via DM. Groetjes
ik heb zelf direct na het opnemen de clean versie tig maal beluisterd?quote:Op dinsdag 14 april 2015 08:43 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Je weet dat je jezelf anders hoort in het echt dan op camera enzovoort?
Het kan best zo zijn dat ieder ander je wel als zo hoort.
Ja heb je dat of niet? Je vraagteken na je stelling verwart me.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:09 schreef damnHoepla het volgende:
[..]
ik heb zelf direct na het opnemen de clean versie tig maal beluisterd?
jawel. Ik ging eerst opnemen en beluisteren dan pas dingen als autotune en achtergrondmuziekquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:10 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ja heb je dat of niet? Je vraagteken na je stelling verwart me.
Oke geilquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:39 schreef damnHoepla het volgende:
[..]
jawel. Ik ging eerst opnemen en beluisteren dan pas dingen als autotune en achtergrondmuziek
quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Moet ik even terugzoeken op mijn oude telefoon, was in sept. 2014, en het was een meid die je diste
quote:Op maandag 13 april 2015 22:51 schreef Flitskikker het volgende:
Ik heb ergens nog wel de Blondje93-diss liggen van ditzelfde aanstormend talent
quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:13 schreef damnHoepla het volgende:
[..]
je weet dat ik naar de politie ga als je het online zet?
ja ik had vorig jaar aangifte gedaan tegen Inge en kijk ze is foetsie... Zeker hard aangepakt door agent Yussefquote:
We draaien het wel op de radioquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:16 schreef damnHoepla het volgende:
[..]
ja ik had vorig jaar aangifte gedaan tegen Inge en kijk ze is foetsie... Zeker hard aangepakt door agent Yussef
Onzin. Wij betalen gewoon buma sena, als jij je daar aanmeld, kan je ook nog geld ervoor krijgen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:18 schreef damnHoepla het volgende:
[..]
mag niet is inbreuk op auteursrechten
bewijs?quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Onzin. Wij betalen gewoon buma sena, als jij je daar aanmeld, kan je ook nog geld ervoor krijgen.
Ja heerlijk.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:26 schreef Marsenal het volgende:
Is die mapima/hoepla een lekker wijf ofzo dat ze zoveel aandacht pakt hiero?
jaaquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:26 schreef Marsenal het volgende:
matig. dm gewoon een dickpic en je krijgt haar insta.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:26 schreef Marsenal het volgende:
nog nooit eenndickpic gekregen op fokquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
matig. dm gewoon een dickpic en je krijgt haar insta.
Ze is gewoon een beetje een vage autist.
Check dm.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:37 schreef damnHoepla het volgende:
[..]
nog nooit eenndickpic gekregen op fok
Zoek de juiste.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:47 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Tweehonderdzesennegentig pagina's
Dat jouw moeder zo'n verknipt figuur is, betekent niet dat we allemaal zo'n moeder hebbenquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:43 schreef jodelahity het volgende:
Haten op Mapima is als haten op je eigen moeder
Als mijn moeder zo zou zijn had ik haar geschonken aan het kalifaat.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:43 schreef jodelahity het volgende:
Haten op Mapima is als haten op je eigen moeder
Je begrijpt het niet. Ik zei dat haten op Mapima is zoals op je eigen moeder. Niet op mijn moeder.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat jouw moeder zo'n verknipt figuur is, betekent niet dat we allemaal zo'n moeder hebben
quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:50 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet. Ik zei dat haten op Mapima is zoals op je eigen moeder. Niet op mijn moeder.
http://www.npo.nl/de-rijdende-rechter/07-04-2015/KN_1668153quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:49 schreef Marsenal het volgende:
[..]
"Verder: Op 7 april 2015 ben ik te zien in het publiek bij de Rijdende Rechter."
Spot de Pool.quote:Op dinsdag 14 april 2015 12:56 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
http://www.npo.nl/de-rijdende-rechter/07-04-2015/KN_1668153
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |