Jij denkt indruk te kunnen maken met een emoticon? Heb je als persoon niks bereikt om indruk mee te maken?quote:Op maandag 13 april 2015 22:12 schreef Fokker89 het volgende:
Ik wil namelijk indruk maken op een meisje, maar kan de .gif van deze :
[ afbeelding ]![]()
Niet vinden.
Wie kan mij uit de brand helpen?
De bewegende tongen dus ja
Jawel, maar we gaan misschien zoenenquote:Op maandag 13 april 2015 22:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jij denkt indruk te kunnen maken met een emoticon? Heb je als persoon niks bereikt om indruk mee te maken?
Ik heb geen woorden meer voor dit topic.quote:Op maandag 13 april 2015 22:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jawel, maar we gaan misschien zoenendus dat wil ik op een garpige manier brengen
k moet ook geen woorden, ik moet emoticonsquote:Op maandag 13 april 2015 22:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb geen woorden meer voor dit topic.
Mooi zo, als je wat humor niet eens kan begrijpen en gevat kan reageren kan je beter niks zeggen.quote:Op maandag 13 april 2015 22:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb geen woorden meer voor dit topic.
erfafnafnrdoafno eonroiaquote:Op maandag 13 april 2015 22:22 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Mooi zo, als je wat humor niet eens kan begrijpen en gevat kan reageren kan je beter niks zeggen.
Waarvoor dank.quote:Op maandag 13 april 2015 22:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden.
Jouw indruk op dat meisje is op dit moment ook nogal nihil te noemen.quote:Op maandag 13 april 2015 22:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Rot dan nu maar op. Je inbreng in dit topic is nogal nihil te noemen.
quote:Op maandag 13 april 2015 22:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jouw indruk op dat meisje is op dit moment ook nogal nihil te noemen.
dat klopt dan ook wel weerquote:Op maandag 13 april 2015 22:29 schreef jodelahity het volgende:
Ja logisch, we hebben nog niet de juiste emoticon gevonden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |