abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 april 2015 @ 18:41:46 #1
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_151653225
Welkom in het babytopic! *O*

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :s)

Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  maandag 13 april 2015 @ 18:43:57 #2
52229 Chanty
pi_151653282
DJMO beterschap, klinkt niet fijn :*

Blue: ik legde meneer om 16.15 voor de 1000e keer op bed en liep de trap af toen mijn man net thuis kwam. Terwijl ik op de gang sta te vertellen wat voor horrordag het was, verstomde het gehuil op de achtergrond. Meneer sliep ineens binnen 2 minuten :')
Tot 18 uur geslapen blijkbaar en toen alleen gehuild. We hebben hem nu een zetpil gegeven want ondanks dat zijn koorts niet hoog is, is hij duidelijk niet lekker.
pi_151655269
Zetpilletje wil dan inderdaad nog weleens helpen hoor Chanty :Y
Als ik het gevoel had/heb dat een van de kinderen niet lekker is en ze zijn totaal niet in hun hum/huilerig en ze hebben (goed) gegeten/gedronken/geen schijtluier/weet ik het wat .. dan probeer je nog eens wat :+ :@

Hallo trouwens :W

Druk hier. Man is afgelopen donderdag aan zijn tennisarm geopereerd en kon ervoor niet voor de kindjes zorgen, maar erna ook niet. Nu herstellende. Maar de zorg voor de kindjes komt wel op mijn nek terecht dus DRUK. Nu weet ik ook weer waarom ik geen goede huismama zou zijn :') . Ben blij dat ik morgen weer mag gaan werken. Nog een week voor mijn toetsweek .. dus effe knallen en al mijn aandacht zoveel mogelijk daarop richten. Kunnen we dat ook weer van het lijstje afstrepen ^O^

En echt wel bijgelezen maar zo geen tijd gehad om te reageren. Dus ik sluit weer aan vanaf hier! :s)
pi_151655478
Ik heb een lomperd in huis :')

Het resultaat van boxkoppen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dit was even ervoor, alleen kijken met sterke maag
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rode plek op het filmpje was omdat hij even ervoor zichzelf had gemept met een speeltje

Ohjah en wat fijn is, woensdag mag meneer op KDV op de foto :')
incl blauw ei

[ Bericht 8% gewijzigd door BlueEyes op 13-04-2015 19:43:26 ]
pi_151655940
Omg Blue ik deed dezelfde schrikademhaling op hetzelfde moment. Wildebras O+ :D
pi_151655948
mnoh, die dikke traan ook ;( O+
Kwak
pi_151656411
Gossie!

Sterkte Twinkle, pittig zo!
En Chanty, oef... Dan wordt je geduld wel ernstig op de proef gesteld..
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_151656561
Blue je kleine aapje! :o

Chanty hopelijk morgen een betere dag. Beterschap voor je mini! :*

Twinkle succes, dat is inderdaad wel heel druk zo. Hopelijk gaat het snel beter met je man nu de operatie achter de rug is. :*
pi_151657051
Hij kan pas sinds gistermiddag het kunstje optrekken echt. Wist ik veel dat hij nu even zijn beentjes onder zich zou trekken :o
Box is meteen standje laag.
pi_151657124
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 19:38 schreef BlueEyes het volgende:
Ik heb een lomperd in huis :')

Het resultaat van boxkoppen
SPOILER
En dit was even ervoor, alleen kijken met sterke maag
SPOILER
Rode plek op het filmpje was omdat hij even ervoor zichzelf had gemept met een speeltje

Ohjah en wat fijn is, woensdag mag meneer op KDV op de foto :')
incl blauw ei
Dat zielige gezichtje ook :* Je zou hem zo roosvicee geven!
pi_151657380
Ach wat een brokkenpiloten. Wat zijn ze ineens snel dan.

Mijn meisje past broekjes maat 50 dus niet meer (shirtjes wel nog). Werd wel tijd ook, maar dan zeggen schoonmoeder en man van 'zal ik het maar wegdoen?' En dan zeg ik :o nee joh. Die doe ik voorlopig nog niet weg hoor. Isniegek toch?
Overigens heb ik 2 setjes maat 56 waarbij broek goed zit, en shirt veel te groot is. Lekker buiten proportie allemaal. Ook heb ik rompers van zeeman maar 50 die qua lengte nu pas aardig goed vallen, maar in de breedte nog wel een kind bij past. En dan andere rompers van hema geloof ik, die zijn maat 50 al te klein. Ik,vind het maar lastig.
Oh en die leuke boxpakjes maat 50, te klein ;( die vond ik handig. Even wat andere scoren in 56 denk ik.
Mijn kind is heul niet klein voor de leeftijd. Gewoon gemiddeld hoor.
pi_151657519
O BE ik schrok ook op hetzelfde moment :o :D
Ja box standje lager lijkt me wel slim! :Y

Meneertje hier gaat op zijn handjes en voetjes staan. En dan met zijn koppie naar beneden hangen zodat ie onder zijn buik door naar achteren kan kijken (snappen jullie het nog?). Vind dat echt knap al :o

En Risu kleertjes niet weggooien is niet gek hoor. Kan altijd nog! Gewoon in een doos op zolder bewaren!
  maandag 13 april 2015 @ 20:32:00 #13
52229 Chanty
pi_151657833
Ahwww blue! Dat sneue koppie ;( filmpje moet ik morgen ff op de pc kijken.

Lucas wil weer niet slapen. Viel eerder in het logeerbed aan de borst in slaap, in bed gelegd, loop de kamer uit en net voordat ik de deur dicht wil doen begint hij te huilen. Doen nu weer een poging maar denk dat ook die gaat mislukken. Ga zo denk ik maar samen met hem proberen te slapen :{
pi_151657851
Risu, ik heb ook alles nog hoor! Wie weet voor nr 2 O+
En maten: inderdaad geen touw aan vast te knopen :? Blijft lastig.

En Blue, gossie.. Kus op z'n ei!

Chanty, schildpadLucas doet een niet-slaap-boks.. Na superchille middag is het sinds half 6 bal hier :{ Nu net na nog een klein flesje in mijn armen in het slaap aan het sukkelen.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_151657918
Kleertjes wegdoen? :o :(
Dat kan ik ook echt nog niet. De eerste maat 50 pakjes zijn nu ook echt te klein, maar dat is toch altijd nog handig voor kind nr. 2 / toekomstige neefjes of nichtjes / buurkindjes / de poppen later / een doos op zolder om later nog eens weemoedig mee te doen?

Het kleinste pakje maat 62 past ook al :o
pi_151657941
Ik heb vantevoren al een plekje in de kast gereserveerd voor de niet passende kleertjes.

Man wil geen tweede (zegt ie nu, vanwege financien enzo. Pff) ik hoop hem nog te overtuigen, want oh maar 1 is zo alleen. (Ja voorlopig hoef ik ook nog niet hoor, over een jaar of 2) dus daar bewaar ik het dan ook een beetje voor.

Ja ik snap het hoe hij staat. Lekker ondersteboven kijken dan. :D
  maandag 13 april 2015 @ 20:34:34 #17
140412 Danaa
🍎
pi_151657978
Risu ik verzamel ook alles in een grote box! No way, dat gooi ik niet weg!

DJMO, ik heb het onwijs met je te doen! Keelontsteking vind ik altijd een nachtmerrie!
Laat die AB maar snel zn werk doen bij je!
pi_151658057
Och Blue, arm jong! Heb je hem goed geknuffeld?

Twinkle: Klaar om te koprollen?
pi_151658103
Kleertjes bewaar ik ook. Vind ik leuk en mocht er ooit misschien een tweede komen..

Twinkle dat lijkt me echt een supergrappig gezicht :D !
pi_151658181
Ik kan me de tijd niet heugen dat ik voor het laatst echt keelontsteking had, maar ziek zijn in het algemeen vind ik vrij kut om het maar zacht te omschrijven. Want je kan dan helemaal niks, en alles kost extra moeite en iedereen die tegen je praat wil je afschieten en toch gaat alles gewoon door. Bah, hoop dat het gauw over is.
Mensen die dan zo meelijdend lopen doen vind ik helemaal irritant. Voel me dan altijd zo'n klein kind ofzo. Schoonmoeder kan dat heel goed. Ik vind het dan ook niks gek dat mijn man vrij kleinzerig is.
pi_151658295
Ik heb vandaag toevallig weer van alles uitgezocht, ik doe de kleren die ik wil bewaren in zo'n curverbox, zit er nu 1 vol met 50-68 en wat ik niet wil bewaren dat breng ik naar een ruilwinkel en wissel ik dus voor "nieuwe" kleren.
al koop ik ook nog wel veel, dus er gaat veel meer heen dan er terug komt maar andere mensen blij maken is ook tof
S. 2014
J. 2016
  maandag 13 april 2015 @ 20:43:41 #22
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_151658401
ik heb het meeste wel weggedaan... verkocht of weggegeven. ik weet dat ik toch weer nieuwe dingen wil mocht er ooit een tweede komen, en nu kunnen we t zakcentje goed gebruiken.

alleen de allereerste pakjes en wat zeldgemaakte dingen bewaard, en wat cadeautjes qua kleren/bijzondere dingen.

M had vandaag geen goeie dag op t kdv. Huilerig, niet tevreden na zijn flessen... maar thuis issie alleen maar gezellig geweest :? blijkbaar een beetje een eenkennig dagje.
Kwak
pi_151658434
Chanty dat deed en doe ik hier ook weleens hoor als slapen drama is. Meeeeeeeveren en gewoon lekker warm tegen mamsie in slaap vallen O+
Je gelooft het misschien niet nu maar ooit ga je die plakmomenten met je kleintje missen (en dan maak je dus gewoon een nieuwe :') ).

Risu.. ik kan natuurlijk niet in jullie portomonnee mee kijken. Maar ik vind het tot nu toe heel erg meevallen qua kosten. Heeft het dan meer met de opvang te maken of kleding of school?

Ja als ie het weer doet moet ik eens proberen er een foto van te maken ofzo :D
pi_151658435
Oei die bult!

Klinkt pittig Twinkle! Hoelang duurt het voordat je man hersteld is?

Ik had vandaag het bizarste sollicitatiegesprek in mijn carrière, aan mijn eettafel. Man met zoon naar buiten gestuurd om te voorkomen dat ik heel erg afgeleid zou raken. Denk niet dat ik het ga worden.
pi_151658786
Er was natuurlijk nog veel meer!

Keelontsteking is inderdaad vervelend! Gelukkig vindt M het niet zo erg blijkbaar.

Hier gaan we niet alle kleding bewaren. Zijn eerste pakje (en misschien nog wel één of twee pakjes) wel, maar voor de rest verkopen we het of geven we het weg. Mocht er ooit toch nog een tweede komen dan wil ik (mijn man trouwens ook) toch weer opnieuw kleding kopen.

Vervelend dat L niet wil slapen Chanty, dan gaat hij zichzelf ook in de weg zitten of valt dat nog mee?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')