abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar dinsdag 14 april 2015 @ 07:22:41 #26
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_151669431
quote:
0s.gif
Op dinsdag 14 april 2015 06:46 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Misschien eens het filmpje kijken?
waarom zou ik een filmpje kijken waarin homeopathie (overigens terecht) ter discussie gesteld wordt?
Het betreft hier fytotherapie, iets wat niet per definitie niet werkt... Waarmee ik trouwens niet beweer dat Echinea werkzaam zou zijn.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_151670491
quote:
1s.gif
Op dinsdag 14 april 2015 07:22 schreef Sjeen het volgende:

[..]

waarom zou ik een filmpje kijken waarin homeopathie (overigens terecht) ter discussie gesteld wordt?
Het betreft hier fytotherapie, iets wat niet per definitie niet werkt... Waarmee ik trouwens niet beweer dat Echinea werkzaam zou zijn.
Omdat het vermakelijk is :s) . Het filmpje gaat trouwens ook heel specifiek over Echinafore.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  dinsdag 14 april 2015 @ 09:15:31 #28
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_151670613
quote:
0s.gif
Op maandag 13 april 2015 18:04 schreef Zoev het volgende:
Ik hoor best veel goede verhalen over Echinaforce.
Je kunt ook je kop een half uur onder water houden.
Ben je gegarandeerd van je griepje af.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop