abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 juli 2015 @ 11:06:45 #26
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_154786842
Het Solar-festival is nog niet eens echt begonnen, of er zijn al tientallen bezoekers betrapt met drugs op zak.

Eén drugshandelaar moet binnenkort voorkomen, een andere kreeg ter plekke een boete van 750 euro, meldt de Roermondse politie.

Het festival aan de Maasplassen bij Roermond begint vrijdagmiddag, maar donderdagavond ging de camping al open. Beveiligers met drugshonden controleerden de campinggasten. De hond sloeg bij verschillende festivalbezoekers aan.

De meesten hadden slechts een kleine hoeveelheid drugs bij zich, en moesten die inleveren voordat ze zich in het feestgedruis mochten storten.

Bezoekers die een grotere hoeveelheid hard- of softdrugs bij zich hadden werden overgedragen aan de politie. Ook bij de ingang van het festivalterrein zelf wordt gecontroleerd op drugs.

Bron: http://www.1limburg.nl/ee(...)gs-op-solar-festival
  maandag 6 augustus 2018 @ 15:48:15 #27
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_180983441
Ben hier heel het weekend geweest (beetje dagje werken en verder vrij). Terrein viel tegen een beetje, er is nou ook weer niet zo mega veel te doen. De podia zijn wel heel vet qua uiterlijk enzo, omgeving is ook mooi natuurlijk. De camping was eigenlijk het leukst, alleen heb ik nog nooit een festival meegemaakt waar de organisatie/security zo onwijs hamert op geluidsoverlast. Je kon vanaf 02:00 niet eens meer een biertje kopen op de camping :{ De horror. Alleen in de “72 uurs tent”, waar dan een silent disco was, maar daar kon je vaak niet in, of het stopte weer ineens. Heel raar, en dan was er vanaf 02:00 al ineens heel weinig meer te doen. Uiteraard wel gewoon leuke tenten opgezocht of bij een bus gechillt met biertjes van wat mensen. Dus het was gewoon heel leuk :Y Maar ik zou er geen kaartje voor kopen.

Wel echt zo zonde, de potentie is er wel om gewoon zo veel meer leuks te doen. Maar bleek dus inderdaad (had ik het met iemand uit de omgeving over) dat er vies klagende mensen zijn die zelfs rechtszaken aanspannen :? Mega triest, voor die paar dagen in het jaar (goed ook opbouw/afbouw).

Zeker babyboomers :r (nee grap, maar wel sneu alsnog, ook kut voor zo’n organisatie)
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_181078331
Dat overdreven controleren op drugs is ook zo jammer. Goed, pillen en zo snap ik. Maar wat is er nou mis met een jointje op een festival...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop