hmm voor mij zou dat goedkoop = duurkoop zijnquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:27 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Nee, gewoon in de winkel gekocht. Het installeren van de 7 discs duurde ongeveer een uur maar toen kwam de 5 GB update nog...
Ik vind het echt niet erg om te wachten maar met 50 kb/s zit ik hier over 5 jaar nog.
Welkomquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:28 schreef Jolly_Reaper het volgende:
*aanmeldt*
Ik ben GotchaNL.
Heb vandaag al even rondgelopen tussen een stel vreemden en dat was leuk, maar het lijkt me een stuk leuker om samen met een stel fokkers rond te rennen (ook al ben ik nou niet echt een frequent poster hier).
Hopelijk heb je geen probleem met een redelijk onbekende fokker!
Alleen je online gaat mee zeker?quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Jup, fluitje van een cent
Als je online wil krijg je direct de keuze om je character over te zetten.
5 gig @ 50 kb/s? Feestquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:27 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Nee, gewoon in de winkel gekocht. Het installeren van de 7 discs duurde ongeveer een uur maar toen kwam de 5 GB update nog...
Ik vind het echt niet erg om te wachten maar met 50 kb/s zit ik hier over 5 jaar nog.
Is mooi man, alle GTA's gebroederlijk naast mekaar in de kastquote:
hier ookquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is mooi man, alle GTA's gebroederlijk naast mekaar in de kast
YIHAA.. I'm stuck there tooquote:Op dinsdag 14 april 2015 18:19 schreef dolf1010 het volgende:
Ik dacht dus klaar te zijn met de 5 GB update... KOMT ER VERDOMME NOG EEN 300 MB UPDATE
Yep, ikke welquote:Op dinsdag 14 april 2015 18:19 schreef mschol het volgende:
al die mensen die hier klagen he, zijn dat dvd kopers?
Jup.quote:
en je moet online zijn om te kunnen spelen niggah!quote:
Wat?quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:25 schreef redboyke het volgende:
[..]
en je moet online zijn om te kunnen spelen niggah!
4G zo doe ik het nuquote:Op dinsdag 14 april 2015 18:26 schreef Trebo het volgende:
[..]
Wat?
Ik wil dit spelen op m'n werk, maar heb geen internet daarAlthans niet op m'n laptop
Waarom schijtposten als je ook kan opbokken?quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:39 schreef Dawgsaysftw het volgende:
Heb hem al gespeeld op de Xbox. Ga hem dus niet kopen voor de Pc, want het is een schijt game. al zeker 4 maanden niet meer aangeraakt.
Waarom Gta 5 spelen, als je WoW hebt?
Bijna 5 uur later. Nog niet geinstalleerd.quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:54 schreef Beavis het volgende:
Ik heb hem voor ¤44 bij Bol (preorder op 27 december).
Hij is aan het installeren en dat duurt laaaaang!!!!
Ik zal m'n best doen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:33 schreef dolf1010 het volgende:
Welkom![]()
Je hoeft echt niet elke dag hier te posten maar het is natuurlijk wel leuk als je ook af en toe op het forum post.
Raar dat je niet gewoon met de camera kan mikken waar hij heen moet zwemmen, volgens mij was dat in GTA SA wel zoquote:Op dinsdag 14 april 2015 18:41 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Ik zal m'n best doen.
Tip voor iedereen: Als je gaat zwemmen en je raakt onderwater, je kunt weer omhoog zwemmen door naar achteren te zwemmen. Niet echt intuitief.
Kostte me 2 levens om er achter te komen. >_>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |