Alle pakketten die ik van DPD heb gehad, heb ik nooit problemen mee gehad. Wat je zelf al stelt, van die klachtensites zijn misleidend. Niemand die ooit de moeite zal nemen een positieve ervaring te vermelden.quote:Op zondag 12 april 2015 23:56 schreef ManianMan het volgende:
Heb gisteren een ronde gedaan om info te vinden via google, 90% alleen maar klachten.
Moet ik mij nu echt zorgen maken? Kan een bedrijf een paar jaar lang bestaan met zo'n dergelijke mentaliteit? Zijn er nu werkelijk mensen die hun werk niet serieus nemen?
Dit zijn vragen die in mij opkomen. Aan de ene kant boeiend ik zou ook alleen maar een klacht online zetten goede dingen fuck that.
Oke mooi!quote:Op zondag 12 april 2015 23:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Alle pakketten die ik van DPD heb gehad, heb ik nooit problemen mee gehad. Wat je zelf al stelt, van die klachtensites zijn misleidend. Niemand die ooit de moeite zal nemen een positieve ervaring te vermelden.
Dat heb ik dan nog nooit meegemaaktquote:Op maandag 13 april 2015 00:00 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Oke mooi!
Wanneer krijg je trouwens een indicatietijd van het bezorgen? Het pakketje heb ik vrijdag bestelt staat nu al 2 dagen in het ontvangstdepot.
Hopelijk verandert de status vannacht nog. Ik hoop het morgen te ontvangen anders ben ik voor niks eerder naar huis gegaan. Ik was bij mijn vriendin namelijk :pquote:Op maandag 13 april 2015 00:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat heb ik dan nog nooit meegemaaktGing altijd heel rap bij mij.
Aha.quote:Op maandag 13 april 2015 00:05 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Hopelijk verandert de status vannacht nog. Ik hoop het morgen te ontvangen anders ben ik voor niks eerder naar huis gegaan. Ik was bij mijn vriendin namelijk :p
Wel geneukt dan?quote:Op maandag 13 april 2015 00:05 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Hopelijk verandert de status vannacht nog. Ik hoop het morgen te ontvangen anders ben ik voor niks eerder naar huis gegaan. Ik was bij mijn vriendin namelijk :p
Je leest alleen de klachten. De goede ervaringen zoals die voor 99% het geval zijn lees je natuurlijk niet..quote:Op zondag 12 april 2015 23:56 schreef ManianMan het volgende:
Heb gisteren een ronde gedaan om info te vinden via google, 90% alleen maar klachten.
Moet ik mij nu echt zorgen maken? Kan een bedrijf een paar jaar lang bestaan met zo'n dergelijke mentaliteit? Zijn er nu werkelijk mensen die hun werk niet serieus nemen?
Dit zijn vragen die in mij opkomen. Aan de ene kant boeiend ik zou ook alleen maar een klacht online zetten goede dingen fuck that.
Wat zijn jullie goede ervaringen?
Wat had je besteld?quote:Op maandag 13 april 2015 14:45 schreef ManianMan het volgende:
Pakje is prima in orde en bezorgt fijne dag nog
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |