Maken ze er Tourism Union International vanquote:Op zondag 12 april 2015 21:59 schreef Iemand91 het volgende:
Sowieso moeten ze wat met de naam gaan doen, want de hele groep Touristik Union International gaan noemen is ook niet wat...
Lijkt me een raar gezicht om dat IRL te zien gebeuren.quote:Op zondag 12 april 2015 22:45 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
English Electric Lightning bij Hatfield Aerodrome, 1962.
De piloot kon ternauwernood ontsnappen en kwam terecht in de kassen en brak beide benen.
Ksst.. we hebben al zo weinig hier.quote:Op zondag 12 april 2015 23:16 schreef OEM het volgende:
[..]
Is die zooi daar nou nog steeds niet wegbezuinigd?
Den Helder Airport / Maritiem Vliegkamp De Kooyquote:
Vind je het gek als ze er geen reclame voor maken. Ik hoorde pas van die dienst toen in de krant stond dat ze het stop hadden gezet Had best een vluchtje willen maken hoor.quote:Op maandag 13 april 2015 07:15 schreef Thetallguy het volgende:
En FlyBe had een lijndienst naar Norwich ooit die het maar liefst twee maanden uithield
Qua pricing waren ze wel ingesteld op de oliereiziger. Dus ik weet niet of je ¤400+ over had gehad voor die 35 minuten vliegenquote:Op maandag 13 april 2015 11:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vind je het gek als ze er geen reclame voor maken. Ik hoorde pas van die dienst toen in de krant stond dat ze het stop hadden gezet Had best een vluchtje willen maken hoor.
Logisch dat er geen animo voor was Ze stopten zelfs met de lijnvlucht na 2 weken, niet 2 maandenquote:Op maandag 13 april 2015 13:10 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Qua pricing waren ze wel ingesteld op de oliereiziger. Dus ik weet niet of je ¤400+ over had gehad voor die 35 minuten vliegen
Hoezo onverwacht ? Storing ofzo ?quote:Op maandag 13 april 2015 11:43 schreef FredvZ het volgende:
Ik had van het weekend een onverwacht offshore retourtje met een Eurocopter AS365 Dauphin 2.
Inclusief het urenlange gezelschap van een toeterende misthoorn in mijn oor...
Een jaar of wat terug waren er ook vluchten van Eelde (vlakbij Assen, dus handig voor NAM/Shell personeel) naar Aberdeen, die waren ook schrikbarend duur.quote:Op maandag 13 april 2015 13:10 schreef Thetallguy het volgende:
Qua pricing waren ze wel ingesteld op de oliereiziger. Dus ik weet niet of je ¤400+ over had gehad voor die 35 minuten vliegen
Er was idd even wat spoedonderhoud nodig.quote:
Vanaf Amsterdam betaal je ook zo 500 tot 1000 euro voor een retourtje, als je direct wil vliegen.quote:Een jaar of wat terug waren er ook vluchten van Eelde (vlakbij Assen, dus voor NAM/Shell personeel) naar Aberdeen, die waren ook schrikbarend duur.
Daar heb ik ook een paar keer mee gevlogen, Goedkoopste retour was ¤350, toen ik een keer binnen een week vlucht moest hebben was het ¤700....
Ik ben ICT-er bij een landelijk opererende organisatiequote:
twitter:thatjohn twitterde op dinsdag 14-04-2015 om 10:20:23 The problem with the 3-5-3 A380 layout, as demonstrated by @AirlineFlyer. #paxex #AIX15 http://t.co/iXkvbKpGM2 reageer retweet
twitter:thatjohn twitterde op dinsdag 14-04-2015 om 10:05:00 So, this is how @Airbus is fitting 11 seats 3-5-3 on an A380. #paxex #AIX15 http://t.co/o8IO4peLiH reageer retweet
Maarrrrr, zit je wel bij het raam!quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:38 schreef Thetallguy het volgende:
Ik zou in de nieuwe 3-5-3 A380's niet voor de raamplaats gaantwitter:thatjohn twitterde op dinsdag 14-04-2015 om 10:20:23 The problem with the 3-5-3 A380 layout, as demonstrated by @AirlineFlyer. #paxex #AIX15 http://t.co/iXkvbKpGM2 reageer retweettwitter:thatjohn twitterde op dinsdag 14-04-2015 om 10:05:00 So, this is how @Airbus is fitting 11 seats 3-5-3 on an A380. #paxex #AIX15 http://t.co/o8IO4peLiH reageer retweet
Dat ga ik sowieso niet, wil altijd aan het gangpadquote:Op dinsdag 14 april 2015 11:38 schreef Thetallguy het volgende:
Ik zou in de nieuwe 3-5-3 A380's niet voor de raamplaats gaantwitter:thatjohn twitterde op dinsdag 14-04-2015 om 10:20:23 The problem with the 3-5-3 A380 layout, as demonstrated by @AirlineFlyer. #paxex #AIX15 http://t.co/iXkvbKpGM2 reageer retweettwitter:thatjohn twitterde op dinsdag 14-04-2015 om 10:05:00 So, this is how @Airbus is fitting 11 seats 3-5-3 on an A380. #paxex #AIX15 http://t.co/o8IO4peLiH reageer retweet
Het lijkt echt de nieuwe 77W te worden.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:38 schreef Thetallguy het volgende:
Ik zou in de nieuwe 3-5-3 A380's niet voor de raamplaats gaantwitter:thatjohn twitterde op dinsdag 14-04-2015 om 10:20:23 The problem with the 3-5-3 A380 layout, as demonstrated by @AirlineFlyer. #paxex #AIX15 http://t.co/iXkvbKpGM2 reageer retweettwitter:thatjohn twitterde op dinsdag 14-04-2015 om 10:05:00 So, this is how @Airbus is fitting 11 seats 3-5-3 on an A380. #paxex #AIX15 http://t.co/o8IO4peLiH reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |