Ik klik amper tubjes aan maar deze was aangenaamquote:
Lekker chill voor de bilquote:Op zondag 12 april 2015 11:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik klik amper tubjes aan maar deze was aangenaam
Ojee, alle vier kijken betekent drie weken wachten op het vervolg. Wat te doen, wat te doen.quote:Op zondag 12 april 2015 11:43 schreef PeZu het volgende:
De eerste 4 episodes van game of thrones seadon 5 zijn gelekt en staan online
kwaliteit is niet heel hoog maar zeker kijkbaar... ik werd opeens klaarwakkwr vh nieuws en ..... kijk dus epi 1 al..quote:Op zondag 12 april 2015 11:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ojee, alle vier kijken betekent drie weken wachten op het vervolg. Wat te doen, wat te doen.
Ga je ze allemaal kijken? Ik denk dat ik ep 1 vanmiddag ga kijken.quote:Op zondag 12 april 2015 11:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
kwaliteit is niet heel hoog maar zeker kijkbaar... ik werd opeens klaarwakkwr vh nieuws en ..... kijk dus epi 1 al..![]()
ik gok van wel... binge timequote:Op zondag 12 april 2015 11:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ga je ze allemaal kijken? Ik denk dat ik ep 1 vanmiddag ga kijken.
want een verrassing zo op een uitbrak zondag na de uhm onrustige nachtquote:
Een perfect vervolg.quote:Op zondag 12 april 2015 11:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
want een verrassing zo op een uitbrak zondag na de uhm onrustige nacht
kwaliteit valt alles mee btwquote:
Nu ga ik ook kijken ook.quote:
wist ikquote:
Natuurlijk, je kent mequote:
nee hoor.quote:Op zondag 12 april 2015 12:32 schreef isax het volgende:
Maar dan moet je heel wat weken wachten. Dat is toch super kut?
dat is toch super kut.quote:Op zondag 12 april 2015 12:37 schreef isax het volgende:
Tering in Duitsland is er een 65 jarige vrouw zwanger van een vierling.
Superrrrrr gezelllllligggggquote:Op zondag 12 april 2015 12:37 schreef isax het volgende:
Tering in Duitsland is er een 65 jarige vrouw zwanger van een vierling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |