Vraag me af of dat ook de reden was van haar hartstilstand of misschien wel een kwaal waar mogelijk niks vanaf wistenquote:Op zondag 12 april 2015 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
Jammer van zo een energieke hardwerkende vrouw.
Zo jong...
En een lieve vrouw zoals zij hier overkwam heel triest op de leeftijd van 46 jaar.quote:Op zondag 12 april 2015 22:20 schreef LoveProfuzion het volgende:
Ze kwam heel leuk en positief over in JVMV. Niet lullen maar doen mentaliteit en genieten van het leven. RIP
Ik schoot in de lach, sorryquote:Op maandag 13 april 2015 00:07 schreef Morendo het volgende:
Ik krijg vooral hoofdpijn van Emile, niet zo zeer hartklachten.
Lees: jouw anabole brothers in de sportschool.quote:Op maandag 13 april 2015 10:52 schreef fathank het volgende:
Tjah, heel rot voor de nabestaanden. Voor de rest lekker interessant dat er iemand van 45 overleden is door een nachtelijke hartstilstand. Overkomt zoveel mensen.
Geen idee ik praat niet met mensen in de sportschool.quote:Op maandag 13 april 2015 13:19 schreef Morendo het volgende:
[..]
Lees: jouw anabole brothers in de sportschool.
Jij bent nog minder gezellig dan Emile.quote:Op maandag 13 april 2015 13:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Geen idee ik praat niet met mensen in de sportschool.
Klopt. Een sportschool is voor mij geen plek om gezellig te doen.quote:Op maandag 13 april 2015 13:21 schreef Morendo het volgende:
[..]
Jij bent nog minder gezellig dan Emile.
Die is echt wel kapot hoor! En helemaal zo erg dat hij net zo ver weg was.quote:Op maandag 13 april 2015 21:00 schreef ato het volgende:
Ik vind het erg voor nabestaanden, ik vond Emile theatraal overkomen. Of lag dat aan mij?
Maar inderdaad triest op jonge leeftijd..
ik snap wat je bedoelt, maar ik denk dat dat komt doordat ze verschillende quotes aan elkaar hebben geplaktquote:Op maandag 13 april 2015 21:00 schreef ato het volgende:
Ik vind het erg voor nabestaanden, ik vond Emile theatraal overkomen. Of lag dat aan mij?
Maar inderdaad triest op jonge leeftijd..
deze vrouw weetquote:Op maandag 13 april 2015 21:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik denk dat dat theatrale een coping mechanisme is... Zag je ook bij jvmv.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |