quote:Op zondag 12 april 2015 12:34 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wat een trieste vertoning... Dat gedoe tussen Webber en Vettel van een paar jaar geleden lijkt er bijna heldhaftig bij.
quote:
Al die jaren dat Webber nog in die auto zat waren goede starts ook al zeldzaam.quote:Op zondag 12 april 2015 11:51 schreef Fer het volgende:
Zou mij niks verbazen als die start ook een Renault-probleem blijkt te zijn.
Dit is toch ongelovelijk... alsof hij al 10 jaar in de F1 zit..Zo kalm, volwassen, vanzelfsprekend.quote:
Ja, Vettels geupdate voorvleugel kapot en krijgt die van Webber die de race moest starten met de oudere voorvleugel. Dag erna gevolgd door ''not bad for a #2 driver''quote:Op zondag 12 april 2015 12:55 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Na de kwalificatie toch, toen Vettel wel een nieuwe spoiler kreeg en Webber niet?
Hamilton doet natuurlijk een heleboel voor de naam Mercedes in met name GB maar het is daarbuiten ook een populaire jongen. Hij heeft nou eenmaal aan zijn kont hangen dat het een superster is, Als hij een ander van de baan duwt is dat omdat het een echte racer is, en als hij er weer eens een hele race machteloos achter blijft hangen dan is dat F1 van tegenwoordig waarin inhalen onmogelijk is. Met Rosberg heeft niemand echt wat, dat doet niks voor Mercedes in Duitsland want daar is het o ja, hij heeft een Duits paspoort, in Finland is het dan wel weer een Duitser, in de rest van de wereld is het die zouteloze teamgenoot van Hamilton. Wie heeft er nou echt wat met Rosberg?quote:Op zondag 12 april 2015 12:06 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Waarom zou MGP Nico eruit gooien? Hij heeft zich de afgelopen 3 gp's alweer bewezen, na vorig jaar telkens rond Lewis te zwermen, de ideale 2de man te zijn. Sterk genoeg om de tegenstanders af te houden, niet sterk genoeg om Lewis op de baan langs te gaan (uitspattingen daargelaten). En als Lewis het dan eens laat liggen, dan is hij de eerste die ervan profiteert. Een team wil niets beter dan dat. -=edit=- laat even duidelijk zijn dat ik Nico niet afschrijf, ik zeg gewoon dat ie op dit moment voor het team ideaal is als buffer tov Hamilton. Er gaat vast en zeker een GP komen dat de rollen omgedraaid gaan zijn.
En over zijn PR- en marketingswaarde valt ook niets te zeggen, een leuke kop die een product kan verkopen in commercials. Ik denk dat ik voor de 3de maal op 3 jaar tijd verschillende Mercedes-Benz reclames met Nico zien langskomen, Hamilton heb ik denk ik in maar 1 gezien in het eerste jaar dat ie in de Mercedes-works reed. Want zeg nou zelf, zo'n rapper-uiterlijk verkoopt niet aan de degelijke manager van een miljoenenbedrijf die in een Mercedez-Benz rijdt. Kan zijn dat die reclames er wel zijn met Hamilton, ik heb ze alleen niet (veel) gezien, in zijn Mclaren tijd waren het er veel meer (Mobil1, Hugo Boss, Vodafone.....)
Ja maar dat was al met een Ford achterin.quote:Op zondag 12 april 2015 12:42 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Al die jaren dat Webber nog in die auto zat waren goede starts ook al zeldzaam.
Ja een van de weinige die zijn laatste stint op softs deed en dus met weinig brandstof.quote:Op zondag 12 april 2015 14:14 schreef WEST het volgende:
http://www.fia.com/sites/(...)efastestlaps_v01.pdf
zie de tijd van Sainz
de rapnegerquote:Op zondag 12 april 2015 15:08 schreef Geralt het volgende:
Jammer wel, maar alweer mooi in de kijker gereden, beide RB's weer te kakken gezet en zn teamgenoot met een rookiefout en mede daardoor de hele race op P16.
Goede race van Max. Ik heb geen idee wie gewonnen heeft.![]()
quote:Op zondag 12 april 2015 15:08 schreef Geralt het volgende:
Goede race van Max. Ik heb geen idee wie gewonnen heeft.![]()
Jep maar blijft apart om te zien.quote:Op zondag 12 april 2015 14:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja een van de weinige die zijn laatste stint op softs deed en dus met weinig brandstof.
Die negers willen zo indruk maken met zo'n ketting XDquote:Op zondag 12 april 2015 15:30 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gouden fietsenketting
Zuur inderdaad.quote:Op zondag 12 april 2015 16:26 schreef motorbloempje het volgende:
Godverdomme zeg... Zo briljant rijden en dan zo vlak voor de finish dit!
Eens.quote:Op zondag 12 april 2015 12:06 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Waarom zou MGP Nico eruit gooien? Hij heeft zich de afgelopen 3 gp's alweer bewezen, na vorig jaar telkens rond Lewis te zwermen, de ideale 2de man te zijn. Sterk genoeg om de tegenstanders af te houden, niet sterk genoeg om Lewis op de baan langs te gaan (uitspattingen daargelaten). En als Lewis het dan eens laat liggen, dan is hij de eerste die ervan profiteert. Een team wil niets beter dan dat. -=edit=- laat even duidelijk zijn dat ik Nico niet afschrijf, ik zeg gewoon dat ie op dit moment voor het team ideaal is als buffer tov Hamilton. Er gaat vast en zeker een GP komen dat de rollen omgedraaid gaan zijn.
Rapper uiterlijk? Niets van dat. Tenzij je het gegeven dat het een neger is al genoeg vind tellen daarvoor. Maar Lewis heeft meer een jeugdige uitstraling. Maar ik denk niet dat het zo werkt dat je zomaar de coureurs in je reclames kan laten opdraven. Ik denk dat Lewis simpelweg meer kost dan Rosberg en in zijn contract heeft staan dat hij er minder voor hoeft te doen. Rosberg is uiteindelijk ook maar een jong ventje, dus die spreekt die groep ook niet aan.quote:En over zijn PR- en marketingswaarde valt ook niets te zeggen, een leuke kop die een product kan verkopen in commercials. Ik denk dat ik voor de 3de maal op 3 jaar tijd verschillende Mercedes-Benz reclames met Nico zien langskomen, Hamilton heb ik denk ik in maar 1 gezien in het eerste jaar dat ie in de Mercedes-works reed. Want zeg nou zelf, zo'n rapper-uiterlijk verkoopt niet aan de degelijke manager van een miljoenenbedrijf die in een Mercedez-Benz rijdt. Kan zijn dat die reclames er wel zijn met Hamilton, ik heb ze alleen niet (veel) gezien, in zijn Mclaren tijd waren het er veel meer (Mobil1, Hugo Boss, Vodafone.....)
quote:Op zondag 12 april 2015 17:43 schreef Djoetma het volgende:
Rapper uiterlijk? Niets van dat. Tenzij je het gegeven dat het een neger is al genoeg vind tellen daarvoor. Maar Lewis heeft meer een jeugdige uitstraling.
Je vindt dit je alledaagse jongen??quote:
Dat niet. Maar dat maakt niet dat het opeens een rapuiterlijk is. Hij vind het leuke muziek, so what. Nickey Hayden en Leo DiCaprio ook. Maakt niet dat het opeens een hophopuiterlijk is. Lewis, met dat per milimeter bijgehouden haar dat bovenop ook nog eens gestylleerd is...quote:Op zondag 12 april 2015 17:50 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
[..]
Je vindt dit je alledaagse jongen??
Je trekt het je schijnbaar nogal persoonlijk aan als ik dat zeg?quote:Op zondag 12 april 2015 17:59 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Dat niet. Maar dat maakt niet dat het opeens een rapuiterlijk is. Hij vind het leuke muziek, so what. Nickey Hayden en Leo DiCaprio ook. Maakt niet dat het opeens een hophopuiterlijk is. Lewis, met dat per milimeter bijgehouden haar dat bovenop ook nog eens gestylleerd is...
Nee, ik ben het alleen niet met je eens, en vind dat je te makkelijk een bepaald afwijkende stijl meteen tot een specifieke subcultuur schaart.quote:Op zondag 12 april 2015 18:00 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Je trekt het je schijnbaar nogal persoonlijk aan als ik dat zeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |