Met alle respect, dat is wel erg veel 'als'. Hij moet zich richten op p8-p10, alles daarboven is dikke bonus.quote:Op zondag 12 april 2015 10:47 schreef opreis het volgende:
Rosberg speelde vorig jaar net so hard dat spelletje. En max kon ondanks meerdere overtakes/rondes achter anderen het tempo van grojean bijhouden die het merendeel van de race in clean air reed. Ik denk dat max in clean air ook nog wel dicht bij de williams had kunnen zitten. Als het een GP echt allemaal meezit dan is een plaats of 5~6 zeker mogelijk
Volgende week al? China was zo mogelijk het minst geschikte circuit voor TR. Of vergis ik me?quote:Op zondag 12 april 2015 10:47 schreef opreis het volgende:
Rosberg speelde vorig jaar net so hard dat spelletje. En max kon ondanks meerdere overtakes/rondes achter anderen het tempo van grojean bijhouden die het merendeel van de race in clean air reed. Ik denk dat max in clean air ook nog wel dicht bij de williams had kunnen zitten. Als het een GP echt allemaal meezit dan is een plaats of 5~6 zeker mogelijk
Dat kan hij ook op de baan duidelijk maken, als die die stip wat groter wordt in de spiegels had Hamilton wel eerder gas gegeven, dit toont alleen maar zijn machteloosheid aan.quote:Op zondag 12 april 2015 10:29 schreef M.Melandri het volgende:
Snap Rosberg wel, in het teambelang was het beter geweest als Lewis iets eerder zou versnellen, maar slaat nergens op om dit direct na de race te gaan melden.
en als nog meer meezit het podium, maar zo blijf je aan de gang, alles vanaf P10 is gewoon meegenomenquote:Op zondag 12 april 2015 10:47 schreef opreis het volgende:
Rosberg speelde vorig jaar net so hard dat spelletje. En max kon ondanks meerdere overtakes/rondes achter anderen het tempo van grojean bijhouden die het merendeel van de race in clean air reed. Ik denk dat max in clean air ook nog wel dicht bij de williams had kunnen zitten. Als het een GP echt allemaal meezit dan is een plaats of 5~6 zeker mogelijk
Nee, want als hij binnen 1,5 sec komt dan krijgt hij te maken met vuile lucht en gaan zijn banden eraan. Lewis had maar paar tienden harder moeten rijden en Rosberg zat veiliger tov Vettel.quote:Op zondag 12 april 2015 10:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat kan hij ook op de baan duidelijk maken, als die die stip wat groter wordt in de spiegels had Hamilton wel eerder gas gegeven, dit toont alleen maar zijn machteloosheid aan.
Nou nou eraan gaan zo hard gaat dat ook weer niet, het is gewoon een beetje pesten van Hamilton, hoort erbij maar de beste manier om aan te tonen dat iemand te langzaam gaat is er voorbij gaan.quote:Op zondag 12 april 2015 10:54 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Nee, want als hij binnen 1,5 sec komt dan krijgt hij te maken met vuile lucht en gaan zijn banen eraan. Lewis had maar paar tienden harder moeten rijden en Rosberg zat veiliger tov Vettel.
Nouja dan worden ze iig minder en kon Vettel door strategie misschien iets doen. Voor Lewis lijkt het me ook beter als Rosberg punten afsnoept van Vettel, vorig jaar had hij een spelletje kunnen spelen maar nu was het niet zo nodig.quote:Op zondag 12 april 2015 10:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou nou eraan gaan zo hard gaat dat ook weer niet, het is gewoon een beetje pesten van Hamilton, hoort erbij maar de beste manier om aan te tonen dat iemand te langzaam gaat is er voorbij gaan.
Als ik hem goed begrijp was het in strijd met wat afgesproken was voor de race. Dan mag je daar best boos over zijn. Interessant is dat hij blijkbaar denkt meer respons te krijgen bij notabe Sky dan bij zijn eigen teamleiding. Waar de teamleiding in de tweestrijd staat lijkt mij zo onderhand wel duidelijk.quote:Op zondag 12 april 2015 10:29 schreef M.Melandri het volgende:
Snap Rosberg wel, in het teambelang was het beter geweest als Lewis iets eerder zou versnellen, maar slaat nergens op om dit direct na de race te gaan melden.
Rosberg is een grotere concurrent dan Vettel voor Hamilton, dus snap ik dat wel. Hij ziet liever dat Vettel punten afpakt van Rosberg, omdat hij op de meeste circuits toch wel sneller is dan de Ferrari.quote:Op zondag 12 april 2015 10:59 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Nouja dan worden ze iig minder en kon Vettel door strategie misschien iets doen. Voor Lewis lijkt het me ook beter als Rosberg punten afsnoept van Vettel, vorig jaar had hij een spelletje kunnen spelen maar nu was het niet zo nodig.
En ik maar denken dat F1 een wedstrijd is, Blijkbaar deelt Rosberg een hele andere mening hierover.quote:Op zondag 12 april 2015 10:22 schreef Sinister-D- het volgende:
Rosberg geeft Hamilton de schuld van expres langzaam te rijden zodat Vettel korterbij kon komen en Rosberg moest verdedigen tov van hem, daarnet in de persruimte allemaal gebeurt. Lewis zat er met een valse grijns bij volgens Ted Kravitz terwijl Nico woest zou zijn![]()
Lijkt mij niet, Hamilton heeft toch wel de edge op Rosberg, bij Ferrari weet je niet wat ze nog in de pijplijn hebben.quote:Op zondag 12 april 2015 11:04 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Rosberg is een grotere concurrent dan Vettel voor Hamilton, dus snap ik dat wel. Hij ziet liever dat Vettel punten afpakt van Rosberg, omdat hij op de meeste circuits toch wel sneller is dan de Ferrari.
Normaal gesproken is het merc/ferrari/williams 1-6, daarna ligt het redelijk open, zelfs red bull is nu vergelijkbaar met TR, als Max 7de rijdt en 1 of 2 van de voorste vallen of een keertje mazzel met regen/SC op het juiste moment uit staat ie 5 of 6. Maarja daarom zeg ik ook als het mee zit.quote:Op zondag 12 april 2015 10:51 schreef MrStock het volgende:
[..]
Met alle respect, dat is wel erg veel 'als'. Hij moet zich richten op p8-p10, alles daarboven is dikke bonus.
quote:Op zondag 12 april 2015 11:30 schreef Fir3fly het volgende:
Goh wat grappig, elke auto finisht ongeveer waar die zou moeten.
Ricciardo valt keihard door de mand trouwens.
Da's wel erg kort door de bocht. Hij had een stevige lijst met pech, onder andere door die kutstart. Maar inderdaad, hij heeft zich ook zelf niet van zijn allerbeste kant laten zien.quote:Op zondag 12 april 2015 11:30 schreef Fir3fly het volgende:
Ricciardo valt keihard door de mand trouwens.
Daarom, als Britney er uit ligt eind van het jaar, is de kans groot dat hij ook uit de F1 ligt. Ik zie geen team die hem zou willen hebben, leuke pr-robot, maar nu na deze race zit er al een goede error in... afvoeren dat krengquote:Op zondag 12 april 2015 11:57 schreef Beach het volgende:
Genoeg die net zo snel in die auto zouden zijn als Nico, bijv. Grosjean en Hulkenberg.
Waarom zou MGP Nico eruit gooien? Hij heeft zich de afgelopen 3 gp's alweer bewezen, na vorig jaar telkens rond Lewis te zwermen, de ideale 2de man te zijn. Sterk genoeg om de tegenstanders af te houden, niet sterk genoeg om Lewis op de baan langs te gaan (uitspattingen daargelaten). En als Lewis het dan eens laat liggen, dan is hij de eerste die ervan profiteert. Een team wil niets beter dan dat. -=edit=- laat even duidelijk zijn dat ik Nico niet afschrijf, ik zeg gewoon dat ie op dit moment voor het team ideaal is als buffer tov Hamilton. Er gaat vast en zeker een GP komen dat de rollen omgedraaid gaan zijn.quote:Op zondag 12 april 2015 11:54 schreef Meike26 het volgende:
Als Rosberg er eind van dit jaar uit ligt bij MGP is het nog maar zien welk team hem wil hebben. Zijn huil/klaag gedrag in en op de baan word met de race irritanter.
twitter:F1 twitterde op zondag 12-04-2015 om 12:08:01Button penalised for Maldonado collision, drops from 13th to 14th in #ChineseGP results: http://t.co/2YcYulaIQw http://t.co/fBbxX2FFwX reageer retweet
Whehehe, Hamilton disst hem ook mooi.quote:
quote:Op zondag 12 april 2015 12:23 schreef High-on-Fire het volgende:
Wat een arrogante verwende mannetjes zijn het toch die Hamilton, Rosberg en Vettel.
Wat een trieste vertoning... Dat gedoe tussen Webber en Vettel van een paar jaar geleden lijkt er bijna heldhaftig bij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |