Oei.quote:
Ik word altijd een beetje misselijk van Lewis. Dan nog liever Seb.quote:Op zondag 12 april 2015 09:51 schreef Sked het volgende:
Volgende keer gewoon het Italiaanse volkslied weer graag
En Webber reedt daarbij in een wk-wagen, dus die schopte het alsnog redelijk ver. En Button is zelfs WK geworden.quote:Op zondag 12 april 2015 09:51 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Maar dat was hoogstens een Webber/Button geworden.
Volgens velen moest je dit seizoen vooral daarnaar kijken.quote:
Heb je nog geld voor nieuwe tv's dan?quote:Op zondag 12 april 2015 09:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje misselijk van Lewis. Dan nog liever Seb.
quote:Mateschitz kan beter dreigen Max te verkopen. Die is nu meer waard dan Red Bull...
maar ze zien de race van Max en die was wel wat beter dan Sainz.quote:
quote:
twitter:tommyteddyAA twitterde op zondag 12-04-2015 om 08:48:03Wat deed ik toen ik 17 was? NIET als een eindbaas over een F1 circuit rijden.#MaxVerstappen #kroeg reageer retweet
1-0 voor Verstappen. DNF's tellen niet voor een goede vergelijking.quote:
Ha ha ha.quote:Op zondag 12 april 2015 09:55 schreef 0108daniel het volgende:
Hahaha ik lees de kranten al, Lewis spuit podium meisje onder XD
Die maken niet zoveel spelfouten.quote:Op zondag 12 april 2015 09:55 schreef 0108daniel het volgende:
Hahaha ik lees de kranten al, Lewis spuit podium meisje onder XD
Die Chinezen hebben dan ook hun hele leven de lengte van een stel schoolkinderenquote:Op zondag 12 april 2015 09:57 schreef Schunckelstar het volgende:
Die manier van praten van lewis richting publiek. Alsof ie tegen kleine kinderen praat
ed mosesquote:
Moest het ook opzoeken, Edwin Moses Amerikaanse hordeloper van vroegah.quote:
Nooit van gehoord.quote:Op zondag 12 april 2015 09:58 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Moest het ook opzoeken, Edwin Moses Amerikaanse hordeloper van vroegah.
Olympisch kampioen. In zijn tijd onverslaanbaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |