In Maleisië had-ie het toch echt bijna voor elkaar.quote:Op maandag 13 april 2015 17:36 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ik vind het al heel wat dat ie uit de grindbak is gebleven.
Ja, hij flirtte er heel eventjes meequote:Op maandag 13 april 2015 17:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In Maleisië had-ie het toch echt bijna voor elkaar.
Ja precies, maar dat betekent dat zo'n rating wel redelijk wat zegt. Niet alles, maar wel redelijk wat.quote:Op maandag 13 april 2015 17:39 schreef twiFight het volgende:
[..]
Maar dan blijft de vraag wat het punt van die rating is. Wat willen ze nu precies klassificeren? "Performance rating". Nou, als het puur om performance = snelheid te doen is, laat ze die rating dan over de kwalificatie doen. Dan weet je tenminste dat (uitzonderingen daargelaten) iedereen ook zo hard gaat als 'ie kan.
Lewis heeft snel genoeg gereden om te winnen en langzaam genoeg gereden om de wagen zoveel mogelijk te sparen. Perfect voor het rijderskampioenschap en precies wat zijn team van 'm verlangt. Had hij als een bezetene gaan zitten trappen dan waren zijn banden veel sneller kapot geweest en had zijn team hem de pitbox uitgevloek, omdat de Ferrari's hem dan waarschijnlijk voorbij waren gegaan.
Performance als in het ultieme doel zoveel mogelijk punten scoren is niet hetzelfde als zo hard mogelijk gaan. Die rating lijkt meer op dat laatste te focussen.
Vind Sainz de verwachtingen juist niet overtreffen. Prima track record in andere categorieën en meer ervaring dan Max.quote:Op maandag 13 april 2015 17:51 schreef aesop het volgende:
[..]
Ja en nee, in de vrije training en kwalificatie had ik op meer gehoopt, zeker tov Sainz, maar we zien nu hoe Max zijn raceweekend opbouwt. Rustig op zoek naar de juiste afstelling, niet bezig met meteen de limiet opzoeken, met het risico dat hij op zaterdag wat laat liggen. Maar wat ie op zondag laat zien is idd geweldig. Boven verwachting? Als supertalent verwacht je ook iets buitengewoons van hem en dat doet ie.
Wie wel echt de verwachtingen overtreft is zijn teammaatje. Nog niet finaal om de oren gereden, op vrijdag over het algemeen iets sneller, maar op zondag vrij anoniem itt tot Max, of in elk geval veel minder spectaculair.
Ik ben benieuwd hoe de verhoudingen over een vijftal gp's zijn.
Dat de meningen verdeeld waren, impliceert ook dat er mensen, zoals jij blijkbaar, meteen al erg veel van 'em verwachtten.quote:Op maandag 13 april 2015 17:51 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Als jij zijn carriere volgt zoals vorig jaar in de F3 kijk je er niet van op zoals moi. Maar dat maakt het niet minder knap.
Max zal de komende jaren veel gesprekken op gaan leveren, omdat hij echt zo goed is.
Sorry hoor, maar wat die gasten toen deden was wel even iets andersquote:Op maandag 13 april 2015 17:30 schreef WEST het volgende:
Column: Max Verstappen verliest punten, wint aanzien
[..]
https://www.rtlgp-magazin(...)en-wint-aanzien.html
Als die Kvyat zo blijft rijden en Max ook kan hij volgend jaar al naar RBRquote:Op maandag 13 april 2015 18:21 schreef Nober het volgende:
Als Max zo doorgaat dan zal hij over een paar jaar Kimi wel gaan vervangen.
hoop ik wel dat ze een betere wagen hebben dan nu. Want dat ding is een drama. En de motor is hetzelfde blok jankmateriaal als die al heeft.quote:Op maandag 13 april 2015 18:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als die Kvyat zo blijft rijden en Max ook kan hij volgend jaar al naar RBR
Ik neem aan dat dat wel gaat lukken, het schijnt in Monaco al beter te zijn op dat gebiedquote:Op maandag 13 april 2015 18:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
hoop ik wel dat ze een betere wagen hebben dan nu. Want dat ding is een drama. En de motor is hetzelfde blok jankmateriaal als die al heeft.
Op Monaco hoeven ze ook niet op 100% te rijden. Verwacht daar een sterk McLaren.quote:Op maandag 13 april 2015 18:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat wel gaat lukken, het schijnt in Monaco al beter te zijn op dat gebied
Hebben we toch nog jankende motoren in de F1. Zijn de geluidsfappers ook weer tevredenquote:Op maandag 13 april 2015 18:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
hoop ik wel dat ze een betere wagen hebben dan nu. Want dat ding is een drama. En de motor is hetzelfde blok jankmateriaal als die al heeft.
dus dat. Maar geloof ook wel dat Renault en Honda sterk terug komen.quote:Op maandag 13 april 2015 18:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op Monaco hoeven ze ook niet op 100% te rijden. Verwacht daar een sterk McLaren.
quote:Op maandag 13 april 2015 18:53 schreef twiFight het volgende:
[..]
Hebben we toch nog jankende motoren in de F1. Zijn de geluidsfappers ook weer tevreden
* Geralt mompelt iets over een zwaluw en zomer enzo.quote:
Kom op, de motor is denk ik even sterk als Mercedes, je ziet het ook aan de snelheid van Sauber. Maar kwa bandenslijtage en drivebility zijn ze erg goed. Vorig jaar streden ze nog met Williams en Redbull, om later verder af te zakken. Kimi op P10-11quote:Op maandag 13 april 2015 19:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
* Geralt mompelt iets over een zwaluw en zomer enzo.
Waar haal jij vandaan dat het gaat om op het randje rijden?quote:Op maandag 13 april 2015 16:52 schreef Nattekat het volgende:
Wat is er zo subjectief aan die cijfers? Het is gewoon een waardering van hoe goed iemand op het randje heeft gereden van wat mogelijk is. Het is niet zo dat er iemand achter zijn bureau die cijfertjes uitdeelt...
Precies.quote:Op maandag 13 april 2015 17:39 schreef twiFight het volgende:
Maar dan blijft de vraag wat het punt van die rating is. Wat willen ze nu precies klassificeren? "Performance rating". Nou, als het puur om performance = snelheid te doen is, laat ze die rating dan over de kwalificatie doen. Dan weet je tenminste dat (uitzonderingen daargelaten) iedereen ook zo hard gaat als 'ie kan.
Lewis heeft snel genoeg gereden om te winnen en langzaam genoeg gereden om de wagen zoveel mogelijk te sparen. Perfect voor het rijderskampioenschap en precies wat zijn team van 'm verlangt. Had hij als een bezetene gaan zitten trappen dan waren zijn banden veel sneller kapot geweest en had zijn team hem de pitbox uitgevloek, omdat de Ferrari's hem dan waarschijnlijk voorbij waren gegaan.
Performance als in het ultieme doel zoveel mogelijk punten scoren is niet hetzelfde als zo hard mogelijk gaan. Die rating lijkt meer op dat laatste te focussen.
Zolang ie niet finaal om de oren wordt gereden, regelmatig zijn punten scoort en gelijkwaardig is in de kwalificaties doet ie het goed. In die zin heeft ie het gemakkelijk.quote:Op maandag 13 april 2015 19:48 schreef twiFight het volgende:
Ik denk dat Sainz al een stuk beter doorheeft dat hij de verhalen over Max moet laten gaan en zichzelf moet bewijzen op de baan. Een stuk beter dan Rosberg dat door lijkt te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |