En bubbles is ontgroendquote:Op zondag 12 april 2015 00:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoi, heb je een foto van je tieten voor mij?
Ik heb nog geen reactie binnen hoor, dus nee.quote:
Gun haar wat tijd, je weet hoe vrouwen zijn met foto's, die moeten altijd perfect zijnquote:Op zondag 12 april 2015 00:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nog geen reactie binnen hoor, dus nee.
Volgens mij zijn het wij mannen die dat eisen.quote:Op zondag 12 april 2015 00:27 schreef Belsezar het volgende:
Gun haar wat tijd, je weet hoe vrouwen zijn met foto's, die moeten altijd perfect zijn
De reacties in KPD lezende zijn de mannen op fok doorgaans niet zo heel kieskeurig. Dus ze moet niet miepen, gewoon postenquote:Op zondag 12 april 2015 00:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gun haar wat tijd, je weet hoe vrouwen zijn met foto's, die moeten altijd perfect zijn
Dat gaat 'm ook niet meer worden.quote:
Welnee, any boob is better then no boob at all.quote:Op zondag 12 april 2015 00:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het wij mannen die dat eisen.
Kennelijk ben ik meegaander gewordenquote:Op zondag 12 april 2015 00:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De reacties in KPD lezende zijn de mannen op fok doorgaans niet zo heel kieskeurig. Dus ze moet niet miepen, gewoon posten
Somewhere along the linequote:Op zondag 12 april 2015 00:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kennelijk ben ik meegaander geworden
When the fuck did that happen?!?!
Ik denk dat vrijwel iedereen het daarmee eens isquote:Op zondag 12 april 2015 00:58 schreef xBubbles het volgende:
En in reactie op TT: sowieso liever ketsen dan kotsen
Kotsen tijdens het ketsen.quote:Op zondag 12 april 2015 00:58 schreef xBubbles het volgende:
En in reactie op TT: sowieso liever ketsen dan kotsen
Ik ben te lui om drinken te pakkenquote:Op zondag 12 april 2015 02:03 schreef RaXz het volgende:
Bwah, m'n wijn is al bijna op.
Gelukkig is het al best wel laat.
Niet echt nee.quote:Op zondag 12 april 2015 03:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
U houdt niet van een roman shower?
* RaXz schenkt wat drinken in voor Bubbles.quote:
Awhhhquote:Op zondag 12 april 2015 03:11 schreef RaXz het volgende:
[..]
Niet echt nee.
[..]
* RaXz schenkt wat drinken in voor Bubbles.
Heel verstandigquote:Op zondag 12 april 2015 03:22 schreef RaXz het volgende:
Volgende maand weer nieuwe, ik was eigenlijk gestopt met drinken, en probeer het nu maar met mate te doen.
Ik was ook zo verstandig om vroeger naar bed te gaan in het weekend.quote:
Ik doe met je meequote:Op zondag 12 april 2015 03:25 schreef RaXz het volgende:
Ik was oo
[..]
Ik was ook zo verstandig om vroeger naar bed te gaan in het weekend.
Maar dat was dus niet echt een succes.
De tijd vliegt, voelt geeneens zo heel lang geleden toen ik thuis kwam van een verjaardag, en dat was vanavond om 7 uur.quote:Op zondag 12 april 2015 03:26 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik doe met je mee
03.26 alweer, pfff
Goede genen dusquote:Op zondag 12 april 2015 03:31 schreef RaXz het volgende:
[..]
De tijd vliegt, voelt geeneens zo heel lang geleden toen ik thuis kwam van een verjaardag, en dat was vanavond om 7 uur.
Ik kreeg ook nog de vraag of ik in de zon had gezeten, ik begin nu al bruin te worden.
Ga slapenquote:Op zondag 12 april 2015 03:41 schreef RaXz het volgende:
Dan moet je gaan slapen.![]()
Dat moet ik zeggen, ik ben ook behoorlijk slaperig aan het worden.
Is je date met MissM al gepland?quote:
Kletsenquote:
Dit klinkt nog vrij bescheiden ten opzichte van hoe het daadwerkelijk is.quote:
Kun je ketsen met Air als je wilt?quote:
Ze vindt me te oud, ik ben bezet, blablabla. Dat wordt echt alleen maar kletsen hoor. Ik ga wel bieren met mijn matties dan.quote:
I rest my case.quote:
Ik ben een beetje koud nuquote:
Te oud? Ik ben toch niet heel veel jonger?quote:Op zondag 12 april 2015 09:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze vindt me te oud, ik ben bezet, blablabla. Dat wordt echt alleen maar kletsen hoor. Ik ga wel bieren met mijn matties dan.
Dat enthousiasme is wederzijds, dus waarom nietquote:
Dan ben jij dus een oude doos?quote:Op zondag 12 april 2015 09:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Te oud? Ik ben toch niet heel veel jonger?
Net aan de goede kant van de grens van wat acceptabel is blijkbaar.quote:Op zondag 12 april 2015 09:44 schreef MissMSX het volgende:
Te oud? Ik ben toch niet heel veel jonger?
quote:
quote:Op zondag 12 april 2015 09:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat enthousiasme is wederzijds, dus waarom niet.
Ik ook nietquote:
Bijna cougarleeftijd he. Ik moet welquote:
Hij bijt nietquote:
I knowquote:Op zondag 12 april 2015 10:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij bijt niet
Nou ja, behalve als... blablabla he.
Kletsen op je billen, valt dat ook nog onder kletsen trouwens?quote:
Technisch gezien wel.quote:Op zondag 12 april 2015 10:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kletsen op je billen, valt dat ook nog onder kletsen trouwens?
No worries danquote:
Dan blijf ik toch maar thuis als jullie gaan daten.quote:
Jij wilde toch liever bier drinken met je matties?quote:Op zondag 12 april 2015 10:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan blijf ik toch maar thuis als jullie gaan daten.
Stiekem niet natuurlijk. Ik zie je graag een beetje smeken om mijn aanwezigheid.quote:Op zondag 12 april 2015 10:34 schreef Samzz het volgende:
Jij wilde toch liever bier drinken met je matties?
Gezellig meekletsenquote:Op zondag 12 april 2015 10:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan blijf ik toch maar thuis als jullie gaan daten.
Waarom niet?quote:
Waar heb ik precies gesmeekt?quote:Op zondag 12 april 2015 10:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stiekem niet natuurlijk. Ik zie je graag een beetje smeken om mijn aanwezigheid.
Nergens, dat is nou juist mijn gemis.quote:
Lip my wallpaper.quote:
Awwwwquote:
Mijquote:
Veel plezierquote:
Mogge, thanks nog voor de foto.quote:
Dat spreekt voor zich.quote:
Zal ik je er dan maar eentje sturen? Preuts gedoe hierquote:
Wat verpest ik?quote:
Graag.quote:Op zondag 12 april 2015 12:27 schreef MissMSX het volgende:
Zal ik je er dan maar eentje sturen? Preuts gedoe hier
There you goquote:
The world has gone madquote:Op zondag 12 april 2015 12:39 schreef Juup© het volgende:
Voor de chocoladeverslaafden hier![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wilde je een compliment geven. En dan zeg jij: dat spreekt voor zich.quote:
Ik trek ergens de grens, sorry.quote:Op zondag 12 april 2015 12:39 schreef Juup© het volgende:
Voor de chocoladeverslaafden hier![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I kan niet zo goed omgaan met complimenten. Van binnen waardeer ik het enorm.quote:Op zondag 12 april 2015 12:49 schreef xBubbles het volgende:
Ik wilde je een compliment geven. En dan zeg jij: dat spreekt voor zich.
Zo jammer
Ik wel, dus waar blijft mijn fotocompliment?quote:Op zondag 12 april 2015 12:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
I kan niet zo goed omgaan met complimenten. Van binnen waardeer ik het enorm.
quote:Op zondag 12 april 2015 12:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
I kan niet zo goed omgaan met complimenten. Van binnen waardeer ik het enorm.
Eerst zienquote:Op zondag 12 april 2015 13:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wel, dus waar blijft mijn fotocompliment?
quote:Op zondag 12 april 2015 13:01 schreef MissMSX het volgende:
Ik wel, dus waar blijft mijn fotocompliment?
Done.quote:
quote:
Need to know basis onlyquote:
Dank uquote:
Wat heb je gedaan dat je daar last van hebt?quote:
Na lange tijd weer begonnen met squats, lunges en dat soort. Dat voel je welquote:Op zondag 12 april 2015 13:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dat je daar last van hebt?
Hier alles goed. Ultra lui, heb nog 2,5 uur om op tijd te zijn voor een eetafspraak en ik vraag mij bijna af of ik dat wel ga halen gezien mijn snelheid tot nu toe.
En ik ben benieuwd of CL nog aanschuift.
Ik ben zelf te lui om mijn thee te pakken die net binnen handbereik staat. Hup in de benen is op dit moment een utopie.quote:Op zondag 12 april 2015 13:30 schreef xBubbles het volgende:
Na lange tijd weer begonnen met squats, lunges en dat soort. Dat voel je wel
Nou hup, in de benen! Haha
Even Juup© nog plagen hoor. Nog een foto dan maarquote:
Dat is wel luiheid ten top hoor, teleurstelling weerquote:Op zondag 12 april 2015 13:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben zelf te lui om mijn thee te pakken die net binnen handbereik staat. Hup in de benen is op dit moment een utopie.
You dirty woman.quote:Op zondag 12 april 2015 13:32 schreef MissMSX het volgende:
Even Juup© nog plagen hoor. Nog een foto dan maar
Dat effect heb ik op jou vandaag.quote:Op zondag 12 april 2015 13:33 schreef xBubbles het volgende:
Dat is wel luiheid ten top hoor, teleurstelling weer
Heb je honger dan?quote:Op zondag 12 april 2015 13:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dat je daar last van hebt?
Hier alles goed. Ultra lui, heb nog 2,5 uur om op tijd te zijn voor een eetafspraak en ik vraag mij bijna af of ik dat wel ga halen gezien mijn snelheid tot nu toe.
En ik ben benieuwd of CL nog aanschuift.
Trek.quote:
Ik vreesde er al voorquote:Op zondag 12 april 2015 13:57 schreef Belsezar het volgende:
Te veel cocktails gister, gelukkig bestaat er ibuprofen.
Heb ik dat verdiend?quote:
Lange douche en een ibuprofentje, werkt altijdquote:
Enkel als je het later weer goedmaakt.quote:
Ik heb lekker muziekje aan, kopje thee, lekker relaxenquote:Op zondag 12 april 2015 14:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Lange douche en een ibuprofentje, werkt altijd
Over een uurtje de keuken in!
Nou vooruitquote:Op zondag 12 april 2015 14:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Enkel als je het later weer goedmaakt.
Ik ben benieuwd...quote:
Nu ben ik nog benieuwder.quote:
Doe datquote:Op zondag 12 april 2015 14:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu ben ik nog benieuwder.Maar eerst even douchen.
Gedaan, ik heb mij zelden zo fris gevoeld.quote:
Altijd fijnquote:Op zondag 12 april 2015 14:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gedaan, ik heb mij zelden zo fris gevoeld.
Zekers, kan het aanraden, zeker met je spierpijn. Een flinke hete douche.quote:
Al gedaan vanochtend, maar helpt nietquote:Op zondag 12 april 2015 14:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zekers, kan het aanraden, zeker met je spierpijn. Een flinke hete douche.
quote:
Helpt het niet tegen je spierpijn, heb je er in elk geval om kunnen lachen.quote:
Dus het was sowieso positiefquote:Op zondag 12 april 2015 14:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helpt het niet tegen je spierpijn, heb je er in elk geval om kunnen lachen.
Jij nog plannen verder voor vandaag?quote:
Straks ff naar buiten, daarna uit eten. Zonder CL waarschijnlijk want die antwoordt maar niet op mijn verzoeken.quote:
Dat begint met lust en zo lang ik haar tieten nog niet heb gezien, is daar geen sprake van.quote:
Wat ga je eten?quote:Op zondag 12 april 2015 14:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Straks ff naar buiten, daarna uit eten. Zonder CL waarschijnlijk want die antwoordt maar niet op mijn verzoeken.
Hij heeft zelfs overwogen NOS te schrijvenquote:Op zondag 12 april 2015 @ 12:24 schreef Ludd het volgende:
Lekker weer!?!?!?!?!?!?!?!?
Mag ik dat a.u.b. zelf bepalen? Ja, het wordt warm. Nee, niet iedereen is daarvan gediend. Lekker weer is nogal subjectief.
Jonguhquote:Op zondag 12 april 2015 14:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat begint met lust en zo lang ik haar tieten nog niet heb gezien, is daar geen sprake van.
In elk geval Aziatisch, ze hebben Indonesische, Thaise en Chinese gerechten op de kaart staan.quote:
Wat?quote:
Ik merk het vanzelf wel danquote:Op zondag 12 april 2015 14:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat begint met lust en zo lang ik haar tieten nog niet heb gezien, is daar geen sprake van.
Ik ben jaloers...wij eten asperges vandaagquote:Op zondag 12 april 2015 15:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In elk geval Aziatisch, ze hebben Indonesische, Thaise en Chinese gerechten op de kaart staan.
Whehe, eerst maar eens een stoomapparaat huren om het behang eraf te wekenquote:
Jij mag ook mee hoor.quote:Op zondag 12 april 2015 15:04 schreef xBubbles het volgende:
Ik ben jaloers...wij eten asperges vandaag
Noesquote:Op zondag 12 april 2015 15:11 schreef Samzz het volgende:
Ik heb chocolade in m'n pyjama geknoeid gisteren.
Sinds wanneer doe jij aan pyjama's?quote:Op zondag 12 april 2015 15:11 schreef Samzz het volgende:
Ik heb chocolade in m'n pyjama geknoeid gisteren.
Als ik op de bank zit vind ik een relaxte pyjama wel fijnquote:
Klinkt logisch.quote:Op zondag 12 april 2015 15:13 schreef Samzz het volgende:
Als ik op de bank zit vind ik een relaxte pyjama wel fijn.
quote:
In de zomer gewoon nakend, natuurlijk. Maar het was gisteren nog niet zo lekkerquote:
Nope. Hopelijk komt dat snel. Ik ben wel toe aan warm weer.quote:Op zondag 12 april 2015 15:17 schreef Samzz het volgende:
In de zomer gewoon nakend, natuurlijk. Maar het was gisteren nog niet zo lekker.
Ik ben graag jouw held natuurlijk.quote:
Ik draag alleen geen maillot met een onderbroek er overheen zoals bepaalde superhelden. Ik hoop niet dat dat een probleem is?quote:
Nee hoorquote:Op zondag 12 april 2015 15:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik draag alleen geen maillot met een onderbroek er overheen zoals bepaalde superhelden. Ik hoop niet dat dat een probleem is?
Gelukkig maar.quote:
Half uurtje max. nog.quote:
Kom jij mij maar redden danquote:Op zondag 12 april 2015 15:52 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Nou zeg, hij reageert niet
Ik wil je wel redden hoor
Graag of niet. Blijkbaar niet dus.quote:
Mag ik je als dank een wijntje inschenkenquote:
Je bent te laat.quote:
Ik vlieg wel door naar een dame waar mijn aanwezigheid wel wordt gewaardeerd.quote:
quote:Op zondag 12 april 2015 16:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vlieg wel door naar een dame waar mijn aanwezigheid wel wordt gewaardeerd.
Doe dat maarquote:Op zondag 12 april 2015 16:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vlieg wel door naar een dame waar mijn aanwezigheid wel wordt gewaardeerd.
quote:
Een wijntje mag altijdquote:Op zondag 12 april 2015 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag ik je als dank een wijntje inschenken?
[..]
Je bent te laat.
Welnee, ik zie nog genoeg.quote:
Air zo afwijzenquote:
Niet beter iets voor de gang te herbehangen?quote:Op zondag 12 april 2015 16:19 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een paar meter 50 jaar oud bloemetjes behang gevonden, daar ga ik de plankjes in mijn inbouwkast mee behangen![]()
.
Te weinig papier denk ik. Morgen even opmeten hoeveel het nog is.quote:Op zondag 12 april 2015 16:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet beter iets voor de gang te herbehangen?
Ach, hij laat mij ook zo vaak links liggenquote:
Check, mental note van gemaakt.quote:
Tofquote:Op zondag 12 april 2015 16:19 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een paar meter 50 jaar oud bloemetjes behang gevonden, daar ga ik de plankjes in mijn inbouwkast mee behangen![]()
.
Ah, eigenlijk ligt het aan mij.quote:Op zondag 12 april 2015 16:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, hij laat mij ook zo vaak links liggen.
Kringloopquote:Op zondag 12 april 2015 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tof
Ik heb gisteren bij de kringloop arcopal gekocht
Nou ja, ik ga niet wachten op iemand die me al maanden 'negeert' zodra er wat spannenders voorbij komtquote:
quote:Op zondag 12 april 2015 17:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik ga niet wachten op iemand die me al maanden 'negeert' zodra er wat spannenders voorbij komt.
Ik ben mij van geen kwaad bewust.quote:Op zondag 12 april 2015 17:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik ga niet wachten op iemand die me al maanden 'negeert' zodra er wat spannenders voorbij komt.
Nah ja, bij bubbels klinkt het ook gezelligquote:Op zondag 12 april 2015 17:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor mij is het een feitquote:Op zondag 12 april 2015 17:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben mij van geen kwaad bewust.Dus de volgende keer dat je zo'n gevoel hebt graag eerst even toetsen bij mij ipv als voldongen feit te presenteren.
Bubbels is bij mijquote:Op zondag 12 april 2015 17:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nah ja, bij bubbels klinkt het ook gezellig
Ik? Hoe kom je daarbij?quote:
Kom maar naar Zeeland danquote:Op zondag 12 april 2015 17:29 schreef RaXz het volgende:
Ik lust ook wel wat wijn om de redding mee te vieren.
Het strand is geweldigquote:Op zondag 12 april 2015 17:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor mij is het een feit.
[..]
Bubbels is bij mij. Ze redde mij, ik schonk wijn. Op het strand
.
Hoe wil je je gestook dan noemen?quote:Op zondag 12 april 2015 17:38 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Het strand is geweldig
En ik ben goddorie geen relnicht
Ik heb ook recht op mijn feiten.quote:
Kodalinequote:Op zondag 12 april 2015 17:51 schreef Samzz het volgende:
But if you loved me
Why'd you leave me
Take my body
Jaquote:
Hamburgers sla en gebakken aardappelsquote:
Ik las de eerste zin en dacht dat je het al op had. Bummer manquote:Op zondag 12 april 2015 17:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hamburgers sla en gebakken aardappels
Straks alleen nog even de energie vinden om mezelf de keuken in te slepen
Nee joh, veel te vroeg.quote:Op zondag 12 april 2015 18:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik las de eerste zin en dacht dat je het al op had. Bummer man
Ik heb al opquote:
Dan geen strand, geen wijn en geen mijquote:
Leuk liedjequote:
Moet ik je delen dan?quote:Op zondag 12 april 2015 18:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan geen strand, geen wijn en geen mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Believe you can, and you will.
quote:Op zondag 12 april 2015 18:18 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Moet ik je delen dan?Nee, want Zeeland is blijkbaar te verSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ghehequote:Op zondag 12 april 2015 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want Zeeland is blijkbaar te ver.
De 2e keer was het al niet meer grappig. Verder wat Samzz zegt.quote:
Iemand die zo weinig moeite wil doen ben je beter kwijt dan rijkquote:
Beetje jammer dat een nieuweling die zich ertussen probeert te posten zo wordt uitgekotst hier.quote:Op zondag 12 april 2015 19:01 schreef DrMarten het volgende:
De 2e keer was het al niet meer grappig. Verder wat Samzz zegt.
Weinig empathisch van je mij er zo uit te pikken. Ik had uitsluiting in veel subfora verwacht maar niet hier, niet in R&P!quote:
Wil je ook rosé?quote:Op zondag 12 april 2015 19:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Iemand die zo weinig moeite wil doen ben je beter kwijt dan rijk
Niks mis met nieuwelingen. Heb alleen een beetje moeite met klapjosti'squote:Op zondag 12 april 2015 19:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beetje jammer dat een nieuweling die zich ertussen probeert te posten zo wordt uitgekotst hier.
De patient heeft moeite zich in anderen te verplaatsen en beziet de wereld uitsluitend vanuit een eigen kader.quote:Op zondag 12 april 2015 19:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De 2e keer was het al niet meer grappig. Verder wat Samzz zegt.
Maakt gebruik van scheldnamen om zichzelf boven anderen te verheffen..quote:Op zondag 12 april 2015 19:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Niks mis met nieuwelingen. Heb alleen een beetje moeite met klapjosti's
En Zeeland kan me ook wel bekorenquote:
Ik ken wel de cookie dough variant, is cookie core nieuw?quote:
Eigenlijk komt het vooral omdat je over komt als een idiootquote:Op zondag 12 april 2015 19:03 schreef NotYou het volgende:
[..]
Weinig empathisch van je mij er zo uit te pikken. Ik had uitsluiting in veel subfora verwacht maar niet hier, niet in R&P!Het is dan misschien online maar daardoor komt het alleen maar harder aan.
![]()
Waarom mag ik niet kotsen en een ander wel?
quote:Op zondag 12 april 2015 19:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Iemand die zo weinig moeite wil doen ben je beter kwijt dan rijk
Man up man!quote:
What would be the fun in that?quote:Op zondag 12 april 2015 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eigenlijk komt het vooral omdat je over komt als een idioot. Feel free to prove otherwise
.
We wachten het resultaat wel afquote:
Gezelligheid is altijd wel gezellig jaquote:
http://www.benjerry.nl/smakenquote:Op zondag 12 april 2015 19:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ken wel de cookie dough variant, is cookie core nieuw?
quote:Op zondag 12 april 2015 19:15 schreef xBubbles het volgende:
[..]
http://www.benjerry.nl/smaken
En dan cookie core
En wijn. Vergeet de wijn nietquote:Op zondag 12 april 2015 19:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gezelligheid is altijd wel gezellig ja
Zeker weten. De verleiding is grootquote:Op zondag 12 april 2015 19:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]![]()
Dat ziet er erg lekker uit, zeker de chocolade versie!
Ik heb het al op de boodschappenlijst gezetquote:
Ik ga het morgen misschien maar halenquote:Op zondag 12 april 2015 19:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb het al op de boodschappen lijst gezet
De buurman heeft mij al uitgenodigd voor een bbq woensdag dus dan neem ik de toetjes mee, spekkoek en B&Jquote:Op zondag 12 april 2015 19:25 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik ga het morgen misschien maar halen
Zonder wijn geen gezelligheid?quote:
Ik ben een beetje jaloers. Best wel een beetje jaloers.quote:Op zondag 12 april 2015 19:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De buurman heeft mij al uitgenodigd voor een bbq woensdag dus dan neem ik de toetjes mee, spekkoek en B&J
Je hebt al wijn! En strand!quote:Op zondag 12 april 2015 19:31 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik ben een beetje jaloers. Best wel een beetje jaloers.
Zuiplap.quote:
Soms meer dan andersquote:
Ghehequote:Op zondag 12 april 2015 19:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je hebt al wijn! En strand!
Maar ik denk dat de buurman best ruimte heeft als ik iemand meeneem, dus je bent van harte welkom
Ja dat sowiesoquote:
En ik kan natuurlijk ook uitgebreid verslag doen na de bbq, vanzelfsprekend met jaloersmakende foto'squote:
En de ene hoofdpijn de volgende dag is ook de andere nietquote:
Doe dat maar nietquote:Op zondag 12 april 2015 19:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En ik kan natuurlijk ook uitgebreid verslag doen na de bbq, vanzelfsprekend met jaloersmakende foto's
Dat zou ook niet best zijn..quote:Op zondag 12 april 2015 19:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En de ene hoofdpijn de volgende dag is ook de andere niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |