En bubbles is ontgroendquote:Op zondag 12 april 2015 00:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoi, heb je een foto van je tieten voor mij?
Ik heb nog geen reactie binnen hoor, dus nee.quote:
Gun haar wat tijd, je weet hoe vrouwen zijn met foto's, die moeten altijd perfect zijnquote:Op zondag 12 april 2015 00:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nog geen reactie binnen hoor, dus nee.
Volgens mij zijn het wij mannen die dat eisen.quote:Op zondag 12 april 2015 00:27 schreef Belsezar het volgende:
Gun haar wat tijd, je weet hoe vrouwen zijn met foto's, die moeten altijd perfect zijn
De reacties in KPD lezende zijn de mannen op fok doorgaans niet zo heel kieskeurig. Dus ze moet niet miepen, gewoon postenquote:Op zondag 12 april 2015 00:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gun haar wat tijd, je weet hoe vrouwen zijn met foto's, die moeten altijd perfect zijn
Dat gaat 'm ook niet meer worden.quote:
Welnee, any boob is better then no boob at all.quote:Op zondag 12 april 2015 00:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het wij mannen die dat eisen.
Kennelijk ben ik meegaander gewordenquote:Op zondag 12 april 2015 00:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De reacties in KPD lezende zijn de mannen op fok doorgaans niet zo heel kieskeurig. Dus ze moet niet miepen, gewoon posten
Somewhere along the linequote:Op zondag 12 april 2015 00:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kennelijk ben ik meegaander geworden
When the fuck did that happen?!?!
Ik denk dat vrijwel iedereen het daarmee eens isquote:Op zondag 12 april 2015 00:58 schreef xBubbles het volgende:
En in reactie op TT: sowieso liever ketsen dan kotsen
Kotsen tijdens het ketsen.quote:Op zondag 12 april 2015 00:58 schreef xBubbles het volgende:
En in reactie op TT: sowieso liever ketsen dan kotsen
Ik ben te lui om drinken te pakkenquote:Op zondag 12 april 2015 02:03 schreef RaXz het volgende:
Bwah, m'n wijn is al bijna op.
Gelukkig is het al best wel laat.
Niet echt nee.quote:Op zondag 12 april 2015 03:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
U houdt niet van een roman shower?
* RaXz schenkt wat drinken in voor Bubbles.quote:
Awhhhquote:Op zondag 12 april 2015 03:11 schreef RaXz het volgende:
[..]
Niet echt nee.
[..]
* RaXz schenkt wat drinken in voor Bubbles.
Heel verstandigquote:Op zondag 12 april 2015 03:22 schreef RaXz het volgende:
Volgende maand weer nieuwe, ik was eigenlijk gestopt met drinken, en probeer het nu maar met mate te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |