Zou maar zo kunnen. Sommigen, ik noem geen namen, begonnen ook al uit het niets over pannenkoeken.quote:
quote:Op zondag 12 april 2015 00:02 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik haat boter. Maar als de pannenkoeken nog heet zijn moet je er een klont boter op doen en dan poedersuiker. Nomnomnom.
Dat was omdat het op de reclame was.quote:Op zondag 12 april 2015 00:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou maar zo kunnen. Sommigen, ik noem geen namen, begonnen ook al uit het niets over pannenkoeken.
Kiloknaller bij de Specumart?quote:Op zondag 12 april 2015 00:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat was omdat het op de reclame was.
Lijkt me ontzettend goor.quote:
Is zo'n reclame waar mensen doen alsof alles fantastisch is omdat ze zo'n smerige pannenkoek zitten te vreten.quote:
Ik vind die van de kliekjes wel grappig.quote:Op zondag 12 april 2015 00:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is zo'n reclame waar mensen doen alsof alles fantastisch is omdat ze zo'n smerige pannenkoek zitten te vreten.
Ben je nu een beetje sad?quote:Op zondag 12 april 2015 00:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou maar zo kunnen. Sommigen, ik noem geen namen, begonnen ook al uit het niets over pannenkoeken.
Niet waar.quote:
Hartige dingen horen sowieso niet thuis op een pannenkoek.quote:Op zondag 12 april 2015 00:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet waar.
Sommige mensen verneuken kaas door het op een pannenkoek te gooien.
Dan verdien je echt een splitsquote van Elftering om je oren.
Nee, inderdaad.quote:Op zondag 12 april 2015 00:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hartige dingen horen sowieso niet thuis op een pannenkoek.
Kan prima hoor. Heb iets meer dan een week geleden nog een Hawaii-pannenkoek gegeten. Was best te doenquote:Op zondag 12 april 2015 00:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hartige dingen horen sowieso niet thuis op een pannenkoek.
Smerige plak warme ananas en het dan Hawaii noemen zeker?quote:Op zondag 12 april 2015 00:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kan prima hoor. Heb iets meer dan een week geleden nog een Hawaii-pannenkoek gegeten. Was best te doen
Ook met ham en zo. Hetzelfde als een pizza Hawaii.quote:Op zondag 12 april 2015 00:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Smerige plak warme ananas en het dan Hawaii noemen zeker?
Dat is dus gewoon erg smerig.quote:Op zondag 12 april 2015 00:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ook met ham en zo. Hetzelfde als een pizza Hawaii.
Kan. Het kan ook op een Schnitzel. Erg lekker, zelfs.quote:Op zondag 12 april 2015 00:14 schreef Mani89 het volgende:
Je doet toch ook geen ananas op een pizza, of een tosti.
Of banaan, advocaat, chocoladesaus en slagroom.quote:Op zondag 12 april 2015 00:19 schreef Mani89 het volgende:
Op een pannenkoek doe je poedersuiker of stroop ofzo. Doe gewoon even normaal.
Dat moet eigenlijk over je ijs heen.quote:Op zondag 12 april 2015 00:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Of banaan, advocaat, chocoladesaus en slagroom.
Ik zal het doorgeven aan het pannenkoekenrestaurant.quote:Op zondag 12 april 2015 00:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat moet eigenlijk over je ijs heen.
Niet over je walgelijke pannenkoek.
Precies. Je doet toch ook geen poedersuiker op je omelet.quote:Op zondag 12 april 2015 00:19 schreef Mani89 het volgende:
Op een pannenkoek doe je poedersuiker of stroop ofzo. Doe gewoon even normaal.
Waarom niet? Misschien is het wel heel lekker. In ijs zitten ook zowel suiker als eigeel.quote:Op zondag 12 april 2015 00:25 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Precies. Je doet toch ook geen poedersuiker op je omelet.
Iedere gek z'n gebrek.quote:Op zondag 12 april 2015 00:33 schreef YokiKater het volgende:
Ik ken iemand die doet banaan door zijn macaroni, en bij zijn patat wil hij een zacht gekookt ei er doorheen gekliederd.
Raarrrrrrrr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |