Dat maakt ook helemaal niet uit.quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:22 schreef Specularium het volgende:
Jessica Alba is wel een waardeloze actrice.
quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:27 schreef Mani89 het volgende:
Dit is echt een leuk liedje. Ik denk dat Kingstown dit ook wel kan waarderen.
Nee, dat wisten wij niet. Vertel.quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:36 schreef Specularium het volgende:
Wisten jullie dat ik pannenkoeken best wel matig vind?
Timmmmm kan vast heerlijke pannenkoeken bakken.quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:36 schreef Specularium het volgende:
Wisten jullie dat ik pannenkoeken best wel matig vind?
Nou dat zal ik even precies vertellen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, dat wisten wij niet. Vertel.
Dit klinkt weer heel logisch.quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Pannenkoeken
De reden dat ik een stuk van mijn voortand mis.
Fijn dat je dit met ons hebt gedeeld. Dit is toch weer een kwaliteitsimpuls voor dit topic.quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou dat zal ik even precies vertellen.
Het is dus helemaal niet zo lekker als het eruit ziet.
Soms, in zo'n pannenkoekenrestaurant, heb je ook nog een soort pizza-variant.
Dat is altijd de duurste, die is helemaal goor.
LTKDV zal dat wel weer lekker vinden.
Mijn spijkerbroeken zitten nu in de wasmachine met lentebloesem wasverzachter.quote:
Ik vind pannenkoeken zo lekker dat ik op een dag zo gulzig aanviel dat ik keihard op mijn vork beet.quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien moet je het nog een beetje uitleggen.
Nu wordt het net weer warmer, dan is het zo droog als je het op het balkon of in de tuin kan zetten.quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:50 schreef YokiKater het volgende:
Ik wil ook graag een wasdroger. Nu moet ik mijn was ophangen en dat vind ik kut. Het duurt ook te lang voordat de was weer droog is.
Ja ik dus ook hoor, gelukkig kan dat allemaal gewoon.quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:47 schreef YokiKater het volgende:
Toen ik keihard op mijn bek was gegaan miste ik ook een stuk van mijn voortand, dat heb ik gewoon laten fixen.
Poedersuiker?quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:59 schreef Elfletterig het volgende:
Lief dagboek,
Ik was vanavond in het NWS-SC-topic en sommige users gedroegen zich alsof ze iets hadden gesnoven.
Ik haat boter. Maar als de pannenkoeken nog heet zijn moet je er een klont boter op doen en dan poedersuiker. Nomnomnom.quote:Op zondag 12 april 2015 00:00 schreef anonymoussie het volgende:
Pannenkoeken vind ik alleen lekker met veel poedersuiker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |