'Een vriendin'.quote:Op zondag 12 april 2015 16:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Een vriendin van mij verloor haar maagdelijkheid aan een gast met een micropenis. Ze voelde het niet toen hij er in zat, en was vervolgens helemaal teleurgesteld in het fenomeen seks.
Je kunt je afvragen in hoeverre ze dan eigenlijk haar maagdelijkheid heeft verloren op dat moment.quote:Op zondag 12 april 2015 16:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Een vriendin van mij verloor haar maagdelijkheid aan een gast met een micropenis. Ze voelde het niet toen hij er in zat, en was vervolgens helemaal teleurgesteld in het fenomeen seks.
Daar is allang een oplossing voor, maar dat hoef ik jou vast niet te vertellen.quote:Op zondag 12 april 2015 16:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een uitkomst voor de Islamitische wereld dit, seks zonder breuk van vliesjes. Hoeven al die Ali's het ook niet meer met elkaar te doen stiekem.
quote:Op zondag 12 april 2015 16:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je kunt je afvragen in hoeverre ze dan eigenlijk haar maagdelijkheid heeft verloren op dat moment.
Mooi filosofisch vraagstuk.quote:Op zondag 12 april 2015 16:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je kunt je afvragen in hoeverre ze dan eigenlijk haar maagdelijkheid heeft verloren op dat moment.
Lang leve piemels in poeperts.quote:Op zondag 12 april 2015 16:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Daar is allang een oplossing voor, maar dat hoef ik jou vast niet te vertellen.
Merelquote:
Hij had een keer een kinderfoto gepost, en dat was een soort Wibi.quote:Op zondag 12 april 2015 16:39 schreef Elfletterig het volgende:
Maar anonymoussie gaat dus voortaan als Wibi door het leven, begrijp ik?
Ik moet binnenkort dat overzichtje maar eens even terugzoeken en bijwerken.quote:Op zondag 12 april 2015 16:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij had een keer een kinderfoto gepost, en dat was een soort Wibi.
Zelf vindt hij natuurlijk van niet maar dat maakt niet uit.
Dat hoeft helemaal niet.quote:Op zondag 12 april 2015 16:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort dat overzichtje maar eens even terugzoeken en bijwerken.
Nee dat is dan wel weer zo.quote:Op zondag 12 april 2015 16:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar ga je in dat geval ook niet veel van merken.
2 voor de prijs van 1. Wordt je niet alleen in de poepert geprikt maar ook in de arm. Werelddeal.quote:
Dat overzicht klopt natuurlijk van geen kant.quote:Op zondag 12 april 2015 16:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort dat overzichtje maar eens even terugzoeken en bijwerken.
Ik weet niet eens meer hoe jij heettequote:Op zondag 12 april 2015 16:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat overzicht klopt natuurlijk van geen kant.
Zal wel zo'n walgelijke naam zijn als Laurentien.quote:Op zondag 12 april 2015 16:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer hoe jij heette
Ik denk toch dat ik het overzicht even moet terugzoeken....quote:Op zondag 12 april 2015 17:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zal wel zo'n walgelijke naam zijn als Laurentien.
Ik bedoel zijn echte naam.quote:Op zondag 12 april 2015 17:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk toch dat ik het overzicht even moet terugzoeken....
Dit is dan ook stiekem mijn twitteraccount https://twitter.com/ltvdkquote:Op zondag 12 april 2015 17:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik bedoel zijn echte naam.
LTKDV zijn zijn initialen, zo vertelde hij.
Bedankt Keesquote:Op zondag 12 april 2015 17:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is dan ook stiekem mijn twitteraccount https://twitter.com/ltvdk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |