quote:Op zondag 5 april 2015 04:42 schreef remlof het volgende:
Oh ja, deze baggercampingslowchat met "leuke" gifjes moest ik nog even ontvolgen.
Doei.
Ik ga er straks ook lekker voor zitten.quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:43 schreef Specularium het volgende:
Ik ga mij vast installeren voor Machete.
Maak jij ook wel eens soep?quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:42 schreef Fokker89 het volgende:
Ik laat de eerste zin in de OP mooi staan
Jazeker, alleen dan wel de standaard soepen. Mosterd,tomaat,kip.groenten.quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:02 schreef Peunage het volgende:
"Nooit meer in haar broekje"... naam van je sekstape, haha.
Virussen installeren zichzelf ook.quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:43 schreef Specularium het volgende:
Ik ga mij vast installeren voor Machete.
Heb je nog wat leuks gedaan vandaag?quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Virussen installeren zichzelf ook.
Weinig bijzondersquote:Op zaterdag 11 april 2015 22:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je nog wat leuks gedaan vandaag?
Soep is een voorgerechtje of tussendoortje.quote:Op zaterdag 11 april 2015 21:54 schreef Specularium het volgende:
Soep is natuurlijk geen avondmaaltijd, daarvoor vult het niet genoeg.
Je hebt soms van die dagen hè? Ik denk niet dat je zit te wachten op verhalen over vogels voeren. Dan krijg je weer van die Uccie-achtige teksten.quote:
Dus je moest vogels voeren.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je hebt soms van die dagen hè? Ik denk niet dat je zit te wachten op verhalen over vogels voeren. Dan krijg je weer van die Uccie-achtige teksten.
Ja maar ik ga nu echt achter mijn laptop of computer zitten.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je bent toch thuis? Paardenlul.
En ik heb een paar berichtjes voor de FP getypt. Onder meer over goudvissen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 22:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus je moest vogels voeren.
Kun je gewoon zeggen hoor.
Grapjes over zaad zul je hier niet snel zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |