abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151670939
Hanen, honden en katten.
L2B's Mixcloud
pi_151670943
Er zwemmen eenden en ganzen in de vijver. De onderburen hebben een hond, voor de gezelligheid en als inbraakalarm. Op de andere hoek woont een fantastisch lieve rode langharige kater die op je afrent en direct gaat spinnen. Sommige buren hebben snoepjes voor 'm bij :D
pi_151672001
Alleen maar katten hier. En die lopen ook zo je huis in of slaapkamer via het raam als dat openstaat. Vind het zelf nog wel grappig, maar mijn vriendin is er minder van gecharmeerd. Laatst had ze van die albert heijn plantjes in een bak in de tuin gezet. Volgende dag die bak helemaal omgewoeld door katten en volgescheten :')

Leuk joh die huisdieren van de buren })
pi_151672063
Een heleboel papegaaien, maar ook wat nijlganzen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_151672230
M'n oude overbuurjongen had een boa constrictor en gekko's.
pi_151672260
Kippen en hanen zijn hier heel normaal, een heel aantal mensen hebben die, ook vlakbij mij.
Dat vind ik niet erg, geen last van.
De beagle van de buren met zijn beagle joel die hij volhoud zolang hij alleen is irriteert me zo nu en dan wel, vooral als de buren pas ergens halverwege de nacht op een doordeweekse dag thuiskomen.
Verder vele honden en katten, konijnen en andere beestjes, hier en daar een geitje, maar geen last van.

Een paar straten verderop hebben ze 6 pony's, hoe ze daar toestemming voor gekregen hebben en houden is me een raadsel. Het zijn rijtjeshuisjes(verkleinwoord is op zijn plaats) in blokken van 4, gewoon in een woonwijk. Met om en nabij de 300 vierkante meter grond.
Paardenpoep moeten ontwijken rond het dorp en soms in het dorp omdat ze daar mennen met die knollen is wel weereens wat anders dan hondenpoep ontwijken. Dat laatste valt hier reuze mee, opruimen op plaatsen waar mensen kunnen lopen is voor de meeste een gewoonte.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_151677755
Katten, honden en vogels. Meeste in de straat hebben honden, waarvan een enkel keffertje bij de overburen. De andere honden zijn allemaal groot, maar ik heb er niet echt last van als ze blaffen eigenlijk..
That dude there. I need his prosthetic leg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')