abonnement Unibet Coolblue
  maandag 13 april 2015 @ 19:15:35 #151
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_151654521
Verdrinken er nu extreem veel mensen in Panama? :X

Nee. Kijk naar het grotere geheel:
http://www.worldlifeexpec(...)rownings/by-country/
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
pi_151654647
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 19:15 schreef Domnivoor het volgende:
Verdrinken er nu extreem veel mensen in Panama? :X

Nee. Kijk naar het grotere geheel:
http://www.worldlifeexpec(...)rownings/by-country/
Die statistieken zijn van 2011. Vorig jaar verdonken er in Chiriqui ongeveer 7 mensen, voor 2015 zijn dat er nu al meer dan dat in nog geen 4 maanden. Dat is echt wel veel.
pi_151654782
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 19:15 schreef Domnivoor het volgende:
Verdrinken er nu extreem veel mensen in Panama? :X

Nee. Kijk naar het grotere geheel:
http://www.worldlifeexpec(...)rownings/by-country/
Ik zou het in dit geval zeker niet bagatelliseren.
  maandag 13 april 2015 @ 19:31:26 #154
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_151655196
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 19:18 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Die statistieken zijn van 2011. Vorig jaar verdonken er in Chiriqui ongeveer 7 mensen, voor 2015 zijn dat er nu al meer dan dat in nog geen 4 maanden. Dat is echt wel veel.
Inderdaad en van die aantallen zijn het voorheen veel kinderen, nu hebben we het over volwassen mannen tussen de 20 en de 40.
  maandag 13 april 2015 @ 19:48:39 #155
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_151655928
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 19:18 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Die statistieken zijn van 2011. Vorig jaar verdonken er in Chiriqui ongeveer 7 mensen, voor 2015 zijn dat er nu al meer dan dat in nog geen 4 maanden. Dat is echt wel veel.
Daarom zeg ik: kijk naar het grotere geheel. 7 is weinig. Als Chiriquí gelijk op gaat met heel Panama, dan is het gemiddelde 17 per jaar. Het ene jaar zijn het er meer, het andere jaar minder.
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
pi_151656738
Ik las een comment van iemand met iets van;
"De teller staat nu op 7. Er staat geen tijdbereik bij, maar ik hoop niet dat ze alleen al dit jaar bedoelen. "

Dus diegene vond 7 niet weinig.
  maandag 13 april 2015 @ 20:10:32 #157
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_151656855
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 20:07 schreef Physsic het volgende:
Ik las een comment van iemand met iets van;
"De teller staat nu op 7. Er staat geen tijdbereik bij, maar ik hoop niet dat ze alleen al dit jaar bedoelen. "

Dus diegene vond 7 niet weinig.
De teller staat weer wat hoger, ik heb er nog een paar. Deze waren vermist, lagen in de rivier en bleken te zijn doodgeschoten. O en het meisje was 14.

bron:
http://boquete.ning.com/f(...)se-again-in-chiriqui

Meteen duidelijk dat het daar geen "prettige omgeving" is.

edit: ook dit jaar
  maandag 13 april 2015 @ 20:13:55 #158
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_151656991
Fijne expeditie, en neem een uzi mee!

Bendeleden zijn verantwoordelijk voor 2/3 van de sterfgevallen in Chiriqui
Dit artikel schetst de inspanningen om de criminaliteit te verminderen door jeugdbendes in Chiriqui. Zeventien bendes zijn geïdentificeerd die in principe zijn verdeeld in twee facties op gespannen voet met elkaar. Drieëntwintig nieuw personeel van de politie zijn verzonden om te helpen omgaan met de situatie.
José Vásquez (provinias.pa@epasa.com)
80% de las armas decomisadas por la Policía estaban en Manos de pandilleros.
periodistajose
Seis de los nueve homicidios que se han Geregistreerd en el mes de enero en la Provincia de Chiriquí están vinculados con casos de pandillerismo, lo que ha generado preocupación entre los empresarios, la sociedad, la Policía Nacional, Ministerio Público y las autoridades del Gobierno, debido al grado de inseguridad que hay en esta región del País.
Los esfuerzos del Gobierno geen parecen ser efectivos, al menos en el programa Barrios Seguros, insignes de la werkelijke administración para prevención del Delito. De los 60 jóvenes que iniciaron el programa, solo quedan las dos terceras tegenspraak, lo que indica que más de un 30% abandono el programa.
Por su parte, el comisionado Abdul Ledezma, Jefe de la zona de Policía de Chiriquí, confirmó que seis de los nueve homicidios que han ocurrido en enero tienen que ver con pandilleros.
El comisionado señala que oficialmente Operan 17 grupos definidos como pandillas.
"En la actualidad, hay dos grupos de estas banda que están en una franca Disputa, por lo cual la Policía Nacional está orientando los esfuerzos necesarios para desarticularlos", afirmó El Jefe de la zona policial.
Anadio que een través de los organismos de inteligencia y en coordinación con las autoridades del Ministerio Público se Haran los esfuerzos que sean necesarios para retener y judicializar a los que formen parte de estos grupos delictivos.
Confirmó el oficial que llegaron de la Provincia de Panamá 23 unidades del bloque de búsqueda, con el objetivo de "caerles" a los lugares en donde las autoridades han identificado que Operan estos grupos.
El comisionado Ledezma asegura que en materia operacional se aumentará el pie de fuerza en horas de la noche en la ciudad y se le solicită a la Comunidad Apoyo, debido een que los operativos podrían ocasionar molestias en la Comunidad.
Resaltó que se Hara cumplir el toque de queda que está vigente en la Provincia desde el mes de Abril del año pasado, Cuando fue instaurado por la gobernadora en ese momento, Rita Fundara.
Señala que en las próximas horas se Haran reuniones que permitan coordinar las acciones de todos los estamentos para Combatir las pandillas.
Gobernador
La primera autoridad de la Provincia, Hugo Mendez, asegura que preocupa el Numéro de homicidios que se han Geregistreerd en el mes de enero en Chiriquí, y peor Cuando seis de ellos están relacionados con casos de pandillerismo.
"Se ha conversado con los estamentos de Seguridad, con el Ánimo de Tomar las medidas lo más pronto POSIBLE para devolverles la tranquilidad que merecen todos los chiricanos", afirmó Méndez.
Dijo que las acciones Seran de mano dura contra las pandillas y se Haran las necesarias en coordinación con las autoridades del Ministerio Público.
El gobernador asegura que se tratará de neutralizar estos grupos que ocasionan el luto en muchas familias y generan inseguridad.
Sin embargo, el representante del Ejecutivo en Chiriquí dijo que todo indica que en Chiriquí hooi actividades del crimen organizado geen solo een nivel lokale, sino internacional, por lo cual se Busca reforzar la Frontera para impedir la entrada de personas vinculadas con actividades ilícitas.
Afirmó que la Provincia de Chiriquí recibirá apoyo con unidades del Senan y el Senafront para apoyar el pie de la Policía Nacional en áreas donde se están registrando estos hechos.
Según la Policía Nacional, el año pasado se sacaron de circulación 178 armas de Fuego, de las cuales 80% pertenecía a las pandillas y Fueron entregadas por las personas que se beneficiaron del programa Barrios Seguros con más Oportunidades.
Este año, se han entregado cinco armas por un expandillero que permanece detenido en la cárcel de David, quien Mantenia estas pistola y una Mini-Uzi escondida en el barrio Elisa Chiari.
Ministro Aguilera dice que trata de Sumar een jóvenes een Barrios Seguros
El programa Barrios Seguros con más Oportunidades, en la Provincia de Chiriquí, que busca sacar een jóvenes de las pandillas, registra una deserción de 20 jóvenes de los 60 que iniciaron el programa el año pasado, informaron fuentes del programa.
El propio ministro de Seguridad, Rodolfo Aguilera, reconoció que en Chiriquí varios jóvenes decidieron abandonar el programa, een su juicio por supuesta mala experiencia que tuvieron en algún momento Cuando se quiso implementarlo.
"Estamos haciendo el trabajo de convencer een los jóvenes pandilleros para que ingresen al programa y para eso estamos contratando een trabajadores sociales y Psicólogos, para que hagan el trabajo en unión con la Policía".

Dan komen we weer terug op de filmpje op fb: zouden deze gepost worden om de tegenpartij af te schrikken? Vriend van H heeft er ook een lekkere opstaan, een verkrachting waarbij een geknevelde jongen moet toekijken.
  maandag 13 april 2015 @ 20:20:15 #159
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_151657279
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 19:48 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Daarom zeg ik: kijk naar het grotere geheel. 7 is weinig. Als Chiriquí gelijk op gaat met heel Panama, dan is het gemiddelde 17 per jaar. Het ene jaar zijn het er meer, het andere jaar minder.
Jij hebt het over verdrinkingen, wij hebben het over lijken in het water, nabij Boquete. Misschien dat het zo wat duidelijker is.
pi_151657773
Bizarre boel daar in Chiriqui, het lijkt mij dat het daar nu tot een totale uitbarsting gaat komen.
pi_151659529
Waarom gaat het hier pagina's lang over moorden gerelateerd aan jeugdbendes? Waar armoede is en je veel geld kunt verdienen aan drugs lijkt mij best logisch. Het dwaalt wel erg af, maar goed ik heb gelukkig nog een staartje van kwaliteit mee kunnen pikken in dit topic in een eerder stadium.

Ik begrijp dat het topic ook redelijk uitgemolken is zonder dat er nieuwe informatie boven water komt.

Is het niet mogelijk om de top 3 scenario's hier iets verder uit te werken en dit op een serieuze manier aankaarten bij het NFI. Met heeeel veeel geluk zouden we een middagje onder toezicht in de rapporatge kunnen neuzen...Misschien zijn er vanuit ons aanknopingspunten die zij niet hebben of andersom waardoor iets op z'n plek kan vallen? Niet dat we hier zo goed zijn maar ik denk als iedereen z'n uurtjes optelt het totaal aantal uur van de NFI sinds haar oprichting makkelijk evenaart _O_ w/
  maandag 13 april 2015 @ 21:11:14 #162
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_151659807
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 20:20 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Jij hebt het over verdrinkingen, wij hebben het over lijken in het water, nabij Boquete. Misschien dat het zo wat duidelijker is.
Het ging in de posts van o.a. RapaNui over verdrinkingen, al dan niet verdacht. Het aantal verdrinkingen in Chiriquí is niet hoog vergeleken met het Panamese gemiddelde, en het Panamese gemiddelde ligt ruim onder het wereldwijde gemiddelde.
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
pi_151660438
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 21:06 schreef lekarO het volgende:
Waarom gaat het hier pagina's lang over moorden gerelateerd aan jeugdbendes? Waar armoede is en je veel geld kunt verdienen aan drugs lijkt mij best logisch. Het dwaalt wel erg af, maar goed ik heb gelukkig nog een staartje van kwaliteit mee kunnen pikken in dit topic in een eerder stadium.

Ik begrijp dat het topic ook redelijk uitgemolken is zonder dat er nieuwe informatie boven water komt.

Is het niet mogelijk om de top 3 scenario's hier iets verder uit te werken en dit op een serieuze manier aankaarten bij het NFI. Met heeeel veeel geluk zouden we een middagje onder toezicht in de rapporatge kunnen neuzen...Misschien zijn er vanuit ons aanknopingspunten die zij niet hebben of andersom waardoor iets op z'n plek kan vallen? Niet dat we hier zo goed zijn maar ik denk als iedereen z'n uurtjes optelt het totaal aantal uur van de NFI sinds haar oprichting makkelijk evenaart _O_ w/
Waarom mag de realiteit niet onder ogen worden gezien? Wat hier besproken wordt, komt voort uit informatie uit de media. Het is geen onzin.

Dat “staartje van kwaliteit” in een eerder stadium is dan meegenomen voor jou maar als het allemaal nu eens niets te maken heeft met de verdwijning van K en L?

Dan heeft het zijn doel gemist.
  maandag 13 april 2015 @ 21:23:54 #164
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_151660540
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 21:06 schreef lekarO het volgende:
Waarom gaat het hier pagina's lang over moorden gerelateerd aan jeugdbendes? Waar armoede is en je veel geld kunt verdienen aan drugs lijkt mij best logisch. Het dwaalt wel erg af, maar goed ik heb gelukkig nog een staartje van kwaliteit mee kunnen pikken in dit topic in een eerder stadium.

Ik begrijp dat het topic ook redelijk uitgemolken is zonder dat er nieuwe informatie boven water komt.

Is het niet mogelijk om de top 3 scenario's hier iets verder uit te werken en dit op een serieuze manier aankaarten bij het NFI. Met heeeel veeel geluk zouden we een middagje onder toezicht in de rapporatge kunnen neuzen...Misschien zijn er vanuit ons aanknopingspunten die zij niet hebben of andersom waardoor iets op z'n plek kan vallen? Niet dat we hier zo goed zijn maar ik denk als iedereen z'n uurtjes optelt het totaal aantal uur van de NFI sinds haar oprichting makkelijk evenaart _O_ w/
Top 3 scenario is prima idee, dat aanbieden zie ik niet zo zitten. Het OM heeft imo meer effect dan een NFI. Daarnaast is de zaak voor de familie's zo goed als gesloten.

Voor de verdwaal en ongelukscenario's is er imo ook niet veel nieuws meer te vinden. Voor de gene die aan een misdrijf/ongelukkige ontmoeting met derden denken, is deze topicreeks wel interessant. Boquete is namelijk niet alleen een klein toeristisch dorpje, de laatste weken zijn er veel ganggerelateerde moorden.

Waarom kun je vragen, is dit dan interessant in de zaak K&L?
Degene die als "leider" wordt bestempeld is de zoon van. En heeft 3 linken met recent overleden jonge mannen.

Het verhaal gaat dat bij de verhoren een van de "vrienden" is doorgeslagen en een ander verhaal is dat een dode vriend foto's op zijn telefoon had die gelinkt kunnen worden met K&L.
Tevens zijn de telefoontijden van K&L, te linken aan een dode vriend.
Tja, verhalen kun je zeggen, maar wat nou als dat waar is? Weet jij het, weet ik het? Nee, maar zo'n verhaal moet wel nagetrokken mogen/kunnen/worden.
pi_151661307
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 21:11 schreef Domnivoor het volgende:
het Panamese gemiddelde ligt ruim onder het wereldwijde gemiddelde.
Bij een aantal derde wereld landen (in Afrika, Azië) komen verdrinkingen tgv bootrampen veel meer voor dan in Panama. Mede daardoor een hoog aantal.
(Dat soort bootrampen komen -gelukkig- niet voor in Panama.)
  maandag 13 april 2015 @ 21:39:32 #166
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_151661334
Ik zeg dus niet dat H K&L vermoord heeft, ik zeg wel dat daar niet alleen lieve panameesjes wonen en dat daar momenteel een beetje uit de hand loopt.

Die gangs moeten geld hebben voor oa wapens en hoe verdien je die? Door inbraken, berovingen en door drugs. Wat nu als K&L daar een afrekening, drugsdeal of ander "gang" gerelateerd geweld hebben gezien?

Waar ik aan denk met die gekke filmpjes en waarom niemand daar wat van zegt, dienen die niet als een afschikmiddel? Dus als een waarschuwing? Onderling kijken ze bij elkaar op FB, ze appen met elkaar want hebben hun nummers online staan.

En natuurlijk incasseer ik alle kritiek weer...
pi_151661574
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 20:07 schreef Physsic het volgende:
Ik las een comment van iemand met iets van;
"De teller staat nu op 7. Er staat geen tijdbereik bij, maar ik hoop niet dat ze alleen al dit jaar bedoelen. "

Dus diegene vond 7 niet weinig.
Ik postte eerder dat de teller voor 2015 (ja idd!) op 7 stond. Dat zijn er nu al meer, er komt bijna wekelijks een slachtoffer bij. Het gaat om het gebied David-Dolega-Boquete-Volcan
pi_151661765
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 21:11 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Het ging in de posts van o.a. RapaNui over verdrinkingen, al dan niet verdacht. Het aantal verdrinkingen in Chiriquí is niet hoog vergeleken met het Panamese gemiddelde, en het Panamese gemiddelde ligt ruim onder het wereldwijde gemiddelde.
De gegevens die jij postte zijn verouderd. Ook de Panamese media schreef over het veronrustend hoge aantal lichamen dat uit de rivieren in Chiriqui gevist wordt. Een aantal daarvan onder verdachte omstandigheden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Grijzemassa op 13-04-2015 21:53:54 ]
  maandag 13 april 2015 @ 21:49:07 #169
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_151661788
En buiten de zaak van K&L om vind ik dat dit juist in het openbaar moet, je stuurt je net afgestudeerde dochter toch liever niet naar een gebied/dorp waar 17 gangs elkaar de dood in vechten.

Relatief veilig noemen ze het.
pi_151661925
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 21:06 schreef lekarO het volgende:
Waarom gaat het hier pagina's lang over moorden gerelateerd aan jeugdbendes? Waar armoede is en je veel geld kunt verdienen aan drugs lijkt mij best logisch. Het dwaalt wel erg af, maar goed ik heb gelukkig nog een staartje van kwaliteit mee kunnen pikken in dit topic in een eerder stadium.

Ik begrijp dat het topic ook redelijk uitgemolken is zonder dat er nieuwe informatie boven water komt.

Is het niet mogelijk om de top 3 scenario's hier iets verder uit te werken en dit op een serieuze manier aankaarten bij het NFI. Met heeeel veeel geluk zouden we een middagje onder toezicht in de rapporatge kunnen neuzen...Misschien zijn er vanuit ons aanknopingspunten die zij niet hebben of andersom waardoor iets op z'n plek kan vallen? Niet dat we hier zo goed zijn maar ik denk als iedereen z'n uurtjes optelt het totaal aantal uur van de NFI sinds haar oprichting makkelijk evenaart _O_ w/
Het gaat er over omdat in een eerder stadium gepost is over de mogelijkheid van een relatie met gang activiteiten en de dood van K en L. Dat heb je gemist denk ik. Baru op ws startte daar die discussie en had toen wat details gepost die nogal verontrustend waren. Maar ga even teruglezen naar toen er nog kwaliteit gepost werd zou ik zo zeggen.
pi_151661962
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 21:06 schreef lekarO het volgende:
Het dwaalt wel erg af,
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 18:57 schreef RapaNui het volgende:
Ik heb het al eens eerder gepost: de meeste verdachte sterfgevallen buiten bebouwd gebied in Panama, eindigen in het water.
Kris en Lisanne zijn ook in het water geëindigd...
  maandag 13 april 2015 @ 21:58:09 #172
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_151662129
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 21:54 schreef RapaNui het volgende:

[..]

[..]

Kris en Lisanne zijn ook in het water geëindigd...
Het is een zeer groot probleem. Hoe lossen ze dat politiek correct op?
Hoe houden ze het in bedwang?

Wat zijn de gevolgen van gangwars voor het toerisme en de opbrengsten aan de expats? Groot onderdeel van de broodwinning voor de lokale bevolking.

edit: als K&L zo'n stelletje zijn tegengekomen, kan ik me voorstellen dat het voor meerdere partijen beter uitkomt dat de meiden of verongelukt zijn of verdwaald.
2 Nederlandse meiden die in Boquete vermoord zijn door een jeugdbende, dan loopt het dorp leeg en komen er geen toeristen meer.
pi_151662543
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 21:44 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Ik postte eerder dat de teller voor 2015 (ja idd!) op 7 stond. Dat zijn er nu al meer, er komt bijna wekelijks een slachtoffer bij. Het gaat om het gebied David-Dolega-Boquete-Volcan
Oh, heb ik gemist. Ik bedoelde dat ik zo'n post op boquete.ning had gevonden. :)
  maandag 13 april 2015 @ 22:31:59 #174
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_151663561
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 02:14 schreef Poekje01 het volgende:
Mijn contact in Panama heeft mij 1 maand geleden verteld dat volgens zijn vriend bij de DIJ (Panamese recherche) in de mobiele telefoon van de verdronken 22 jarige Osman Valenzuela jongen 2 foto's zijn gevonden. Van een blond en een roodharig meisje. Dat mocht niet eerder naar buiten komen. En die telefoon kreeg de familie niet terug. Hij kon niet aangeven of de meisjes op de foto Kris en Lisanne betrof. Daarom is er af en toe aandacht gevraagd in deze forums voor die verdrinking en de dood van de jongen. Sommigen hier doen daar lacherig over, ik zou willen zeggen, lees even verder:

Mijn contact in Panama vond het zelf verdacht dat de meiden verdwenen op 1 april, en dat Osman (Piki) verdween op 4 april, en op 5 april dood werd aangetroffen in die rivier. Mijn contact zei verder dat Osman deel uitmaakte van een jeugdbende van 6 jongens. De rest is aangehouden geweest voor verhoor. 2 zaten langer vast, de een beschuldigde de ander: " hij heeft het gedaan" onduidelijk is daarbij of het om het doden van Osman ging, of de dood / verdwijning van de meisjes. De 2 konden zelf als persoon zo niet met technisch forensisch bewijs aan de verdwijning van K en L gelinked worden. De leider van het stel, volgens mijn contact, ja... nou komt het, was/is Henry, de zoon van de gids F.

Sja. Ik weet hier inmiddels een paar weken van, de persvoorlichter NvP en politie MN is op verzoek/met toestemming ook gelijk hiervan op de hoogte gebracht. De moeder van Osman wil blijkbaar niet met Enrique Arrocha praten.

Misschien snappen jullie nu mijn frustratie met het 'opgedrongen' verdwijningsscenario, waarin een aantal hier ook zo eenzijdig mee bezig zijn. De een volgens mij. omdat die eigenlijk I.L de eigenaresse van de taalschool is. Zij hebben zakelijke belangen in Panama, en een slecht lopend toerisme in "Murderville" zit niemand op te wachten.

Ook het feit dat er een insulinemeter op de trail is gevonden, en dat ik een link heb gepost waarin naar voren komt hoe je met de auto en daarna lopend bij de samenvloeing van de Changuinola en Culebra kan komen, wat Panamezen in dat filmpje doen, en je je dus kan voorstellen dat je dat ook kan doen om lichaamsdelen te dumpen wordt weggelachen.

Want een verdwijningsscenario "verdwijnt" 'makkelijker' uit eenieder zijn geheugen.
Kijk maar naar een vermissing als die van Alex Humphrey (Boquete, 2009):
wordt dat allemaal dan zo direct net hetzelfde met deze zaak van Kris en Lisanne?

Als Kris en Lisanne een ongeluk hebben gehad op de trail, of de verkeerde personen tegenkwamen (bv. drugsrunners, of de gang van Henry..) dan kunnen jullie zelf denk ik ook wel bedenken wat er met lastige getuigen moet gebeuren. Misschien was Osman het daar niet zo mee eens.

Ja, bewijs het allemaal maar eens. maar weet wel, ik ben benaderd met die gegevens over die Osman jongen, ik verzin dat niet zelf.
en wat later deze, de bron is Baru.

quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:16 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

Heb het nog eens nagekeken in die PM mail, hij zegt (vertaald uit dat steenkolen Engels):
was een foto van hem en 2 blond/roodharig meisjes, de DIJ heeft de celphone met die foto.

ik (datum vandaag): het NFI is onderdeel van het ministerie van Veiligheid en Justitie. En Het NFI rapporteert dus aan het OM. En het NFI heeft het laatst, ik dacht op 08/08 aan het OM gerapporteerd. En nogmaals, hier denk ik maar steeds aan: wat in een forum staat, is geen feit !!!
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 16:20 schreef Perico het volgende:
In een inmiddels verdwenen post op WS, werd door Baru een paar dagen geleden cryptisch gesteld dat de ware toedracht van de Osman - K&L zaak schuil ging in de volgende link:

http://www.highonadventure.com/Hoa08apr/Panama/Panama.htm

Dat vond ik wel opmerkelijk.


[ Bericht 8% gewijzigd door ootjekatootje op 13-04-2015 22:37:34 ]
  maandag 13 april 2015 @ 22:55:22 #175
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_151664590
Hier de link naar wat H op facebook postte:
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 03:15 schreef Perico het volgende:
En ook opvallend: Portate mal, cuidate bien, y niegalo todo.

Misdraag je/leef je uit, pas goed op en ontken alles.
en deze:

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 03:10 schreef Perico het volgende:
En hij post twee keer de "de pure waarheid".. Si algo es prohibido, es 100 veces mas interesante.

Als iets verboden is, is het 100x interessanter.
en dan over de foto van 12 september:
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 03:17 schreef Physsic het volgende:

[..]

Precies! Vooral die. Kan het niet lezen wat er bij staat, maar lijkt mij sterk op een vrouw die verkracht wordt.

Gezien zijn foto's & recente vriendschappen is hij trouwens sowieso nogal dol op vrouwen.
Zo nu staan de posts die niet in de OP staan in een topic.

vriendje van H, de heer J R heeft een verkrachtigsvideo op zijn fb, november 2014.

Zou het zo onderhand niet eens tijd worden om dit te laten uitzoeken?
Wat staat er in het dossier over Osman (die verzopen is op 4 april 2014)
Wat zeggen de gegevens uit die telefoon?
Waar komen die verhalen vandaan en waarom worden daar duidelijk namen in genoemd?

edit: en hoe haalt FvdG het in zijn hoofd dat een misdrijf daar niet mogelijk is?
Werk zat daar voor hem, denk dat de patheloog de waterlijken qua tijdsdruk amper onderzocht krijgt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')