Of je betaald gewoon de boetes ? flikker toch op met dat ik heb ff geen geld, ze hebben wel geld om in een auto te rijden blijkbaarquote:Op dinsdag 14 april 2015 01:11 schreef MakkieR het volgende:
Even terugkomend op de "legale" gijzeling van de staat. Wat leven we toch in een ongelooflijke politie staat. Geen enkel spoor meer van mededogen is meer te vinden in een rijk land als Nederland.
Hechtenis betekent vaak geen werk, geen werk betekent geen loon, geen loon betekent de openstaande boete niet kunnen betalen. Wordt tijd dat we inkomens afhankelijke boetes gaan krijgen.
Laten we dat even niet doen meneer Roemer.quote:Op dinsdag 14 april 2015 01:11 schreef MakkieR het volgende:
. Wordt tijd dat we inkomens afhankelijke boetes gaan krijgen.
Boetes betalen is niet gewoon, zeker niet als je een minimum loon hebt en amper kunt rondkomen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 05:04 schreef TLC het volgende:
[..]
Of je betaald gewoon de boetes ? flikker toch op met dat ik heb ff geen geld, ze hebben wel geld om in een auto te rijden blijkbaar
quote:Voorlopig geen gaswinning in Groningse Loppersum
In het Groningse Loppersum wordt er voorlopig geen gas meer gewonnen. Dat bepaalde de Raad van State dinsdag. Wel mag de gaswinning hervat worden, als het op andere locaties niet meer mogelijk is. Deze maatregelen moet voorkomen dat de leveringszekerheid in gevaar komt. De actiegroep Groningen Centraal heeft inmiddels aangegeven erg blij te zijn met het besluit. PvdA-politicus Jan Vos vindt dat de politiek nog meer moet doen voor de bewoners. Vanavond in Pauw legt hij uit wat.
quote:Doet de regering genoeg als je gegijzeld bent?
Wat doet onze overheid als een landgenoot ontvoerd wordt in het buitenland en doet ze voldoende? Na 3,5 jaar werd Sjaak Rijke bij toeval gevonden door Franse commando’s. Pauw spreekt erover met Arjan Erkel die zelf gegijzeld was in Dagestan en Natalie Righton, die in Afghanistan zat toen een Nederlander ontvoerd werd. Ook te gast zijn CDA-Kamerlid Raymond Knops en Hans Slaman, de directeur van International Security Partners.
quote:Ruud de Wild stopt als DJ
Ruud de Wild stopt met radio maken. De DJ en Creative Director van Radio 538 maakt op 30 april zijn laatste uitzending. Volgens de DJ heeft hij de afgelopen jaren dingen niet met heel zijn hart gedaan en is het daar nu tijd voor. De Wild begon in 1989 met radio maken bij de AVRO, na 26 jaar wil hij zich nu gaan richten op het maken van kunst.
quote:Nieuwe campagne: Geef om je hersenen
Woensdag zendt Omroep Max de live tv-show 'Geef om je Hersenen' uit. Tijdens dit avondvullende programma vraagt de Hersenstichting aandacht voor de noodzaak van hersenonderzoek. Bart Chabot gaat als verslaggever op pad en brengt op geheel eigen wijze veelbelovende onderzoeken onder de aandacht. Vanavond is Chabot te gast samen met Robin Fischer en Anouk Kamp. Robin kreeg een hersenbeschadiging door een val, Anouk door een beroerte.
Adam Sandler speelt altijd in films van het hoogste niveau.quote:
Net als Ben Stiller.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:07 schreef Martinello het volgende:
[..]
Adam Sandler speelt altijd in films van het hoogste niveau.
Hoewel ik nog best hard gelachen heb om Dodgeball.quote:
Geen kwaad woord over Ben Stiller. Meet The Fockersquote:
Dat heb ik met Peppi en Kokki.quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:10 schreef Karina het volgende:
Die twee haal ik dus altijd door elkaar he
quote:Op dinsdag 14 april 2015 23:13 schreef Monolith het volgende:
Ik heb dat altijd met Bassie en Adriaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |