Dat Octopus Paul almachtig is, heb ik al eerder bewezen. Terwijl ik niet eens om voetbal geef.quote:Op zondag 19 april 2015 09:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja, maar verder nergens voor nodig, want wie claimt maakt hard. Als jij van mening bent dat er goden, groene aliens, vliegende spaghettimonsters of wat dan ook bestaan, maak dat maar hard, kom maar met bewijs. Het is niet de taak van wetenschap of atheisten om alles waar mensen die stemmen horen mee aankomen maar te ontkrachten.
Tsja, christelijk opgevoed, altijd braaf naar de kerk gegaan en pas later besloten de pijp aan Maarten te geven (nòg veel te laat trouwens). Het deed me sowieso al niks en terugkijkend denk je dan; wat een onzin dat hete god-gedoe. Maar ja, je gaat met je familie en partner mee en zo zal het wel overal op de wereld aan toe gaan, zij het hier en daar wat intensiever.quote:Op maandag 20 april 2015 00:33 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Daarnaast verbaast het me dat je kennelijk atheïst bent.
Ja, dat herken ik wel. Als je geboren wordt neem je aan dat de hele wereld is zoals jij ziet. Kwestie van toeval.quote:Op maandag 20 april 2015 06:55 schreef Toga het volgende:
[..]
Tsja, christelijk opgevoed, altijd braaf naar de kerk gegaan en pas later besloten de pijp aan Maarten te geven (nòg veel te laat trouwens). Het deed me sowieso al niks en terugkijkend denk je dan; wat een onzin dat hete god-gedoe. Maar ja, je gaat met je familie en partner mee en zo zal het wel overal op de wereld aan toe gaan, zij het hier en daar wat intensiever.
In onze cultuur kun je, als je het ware "licht" hebt gezien, gelukkig zonder al te veel te verliezen dat gelovige kringetje uit .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |