En heb ik die gehaald?quote:
Een benevelde Woody Wood Pecker die een metalen lantaarn voor een boom aanzag.quote:
lijkt me dolletjesquote:Op vrijdag 10 april 2015 23:11 schreef Aberella het volgende:
[..]
Hoi Mortaxx.
Kom je je aanmelden voor de audities van Aberella's next bff?
Bijna; het is Valentinus, de klinisch depressieve Vale Gier.quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een benevelde Woody Wood Pecker die een metalen lantaarn voor een boom aanzag.
effe zoeken dan :pquote:Op vrijdag 10 april 2015 23:14 schreef Aberella het volgende:
[..]
Misschien als een van zijn 37 kloontjes
Het depressieve was er goed uit te halen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Bijna; het is Valentinus, de klinisch depressieve Vale Gier.
Al had het overigens ook een een Buizerd kunnen zijn die na een drinkgelag de verkeerde had opgezocht, in een tamelijk overmoedige bui, zoals bijv. een havik, om een robbertje te vechten en nu een blauw en door de alcohol, waterig oog heeft en dus niet kan jagen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Bijna; het is Valentinus, de klinisch depressieve Vale Gier.
Kijk, een kenner!quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Al had het overigens ook een een Buizerd kunnen zijn die na een drinkgelag de verkeerde had opgezocht, in een tamelijk overmoedige bui, zoals bijv. een havik, om een robbertje te vechten en nu een blauw en door de alcohol, waterig oog heeft en dus niet kan jagen.
oor verdovend zou ik zeggenquote:Op vrijdag 10 april 2015 23:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wat een stilte hier trouwens. Jeetje.
doen allemaal alsof ze een leven hebbenquote:Op vrijdag 10 april 2015 23:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wat een stilte hier trouwens. Jeetje.
Echt leven is kunnen genieten van de kleine, nietszeggende dingetjes.quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
doen allemaal alsof ze een leven hebben
Ik post overdag tegenwoordig onder een andere account om deze schijn op te houden.quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
doen allemaal alsof ze een leven hebben
Een wandeling over de Veluwe bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Echt leven is kunnen genieten van de kleine, nietszeggende dingetjes.
Dat zeg ik ook altijd tegen de chica's als mijn onderbroek uitgaatquote:Op vrijdag 10 april 2015 23:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Echt leven is kunnen genieten van de kleine, nietszeggende dingetjes.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd tegen de chica's als mijn onderbroek uitgaat
Dat is heel mooiquote:Op vrijdag 10 april 2015 23:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Een wandeling over de Veluwe bijvoorbeeld.
Hehe.quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd tegen de chica's als mijn onderbroek uitgaat
Ik kom ook graag op het strand. Als ik bij m'n ouders ben ga ik er meestal ook wel een keer heen, hoewel de eerlijkheid mij doet bekennen dat ik eerder getuige ben van de zonsondergang dan van de zonsopkomst.quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is heel mooi.
Beetje uit de richting, ik kan hier altijd wel genieten van een wandeling door de natuur en vervolgens over het strand. Soms als ik vroeg wakker ben, lekker in je eentje. Zie je de Zon en dergelijke opkomen. Prachtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |