Tegen wie moet ik het opnemen?quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:57 schreef Aberella het volgende:
[..]
Wil jij ook auditie doen to become Aberella's next BFF
Je zal nooit een betere krijgenquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:57 schreef Aberella het volgende:
[..]
Wil jij ook auditie doen to become Aberella's next BFF
Ik ga nu kijken, anders moet ik het hele weekend wachtenquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:50 schreef Remqo het volgende:
Ik heb net de laatste aflevering van Vikings gekeken.
WOW!
Mag ik ook? Dan laat ik je winnen op triviaquote:Op vrijdag 10 april 2015 22:00 schreef Aberella het volgende:
[..]
Sorry man als je mijn bff wil blijven zul je erom moeten strijden
quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:01 schreef richolio het volgende:
Ach, Sparta was ook ooit goed. Dat is nog erger gegaan.
Doen, er zitten best veel WTF momenten tussenquote:Op vrijdag 10 april 2015 22:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ga nu kijken, anders moet ik het hele weekend wachten
Ok, nu ben ik te nieuwsgierigquote:Op vrijdag 10 april 2015 22:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Doen, er zitten best veel WTF momenten tussen
Oke ik doe mee.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:06 schreef Aberella het volgende:
Kandidaten tot nu toe:
Chevy
Toto
Eend
Richolio
Meld je snel aan want vol=vol
Nee bedanktquote:Op vrijdag 10 april 2015 22:06 schreef Aberella het volgende:
Kandidaten tot nu toe:
Chevy
Toto
Eend
Richolio
Vanuit betrouwbare bronnen vernomen dat TARDIS. ook een gooi wil doenquote:Op vrijdag 10 april 2015 22:06 schreef Aberella het volgende:
Kandidaten tot nu toe:
Chevy
Toto
Eend
Richolio
En jij?quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vanuit betrouwbare bronnen vernomen dat TARDIS. ook een gooi wil doen
nee die wil haar doen, dat is wat andersquote:Op vrijdag 10 april 2015 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, sowieso niet.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat is dat voor een competitie?quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:06 schreef Aberella het volgende:
Kandidaten tot nu toe:
Chevy
Toto
Eend
Richolio
Ah ja dat is ook waar, mijn welgemeende excusesquote:Op vrijdag 10 april 2015 22:13 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nee die wil haar doen, dat is wat anders
Nee bedanktquote:
The journey to become Aberella's new bffquote:Op vrijdag 10 april 2015 22:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat is dat voor een competitie?
Christus te paard.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:18 schreef Aberella het volgende:
[..]
The journey to become Aberella's new bff
Ik vind vooral zijn gave - die onthoud ik het beste - om water in de beste wijn die er is te veranderen vreselijk interessant. De rest - behalve het opwekken van doden - heb ik zoiets van, mwah.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:22 schreef remi1986 het volgende:
[..]
die kan vliegen, heeft geen paard nodig
Het klinkt vooral vreselijk.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Klinkt als een SBS6 programma niet waar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |