En dan naar de grote stad?quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:29 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Het valt mee hoor, heb gelukkig ouders die heel makkelijk zijnmaar wil wel snel weer m'n eigen plekje, als het lukt
Nja het is natuurlijk wel zo dat ik help in huis, maar da's in mijn ogen niet meer dan normaalquote:Op zaterdag 11 april 2015 18:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat maakt het idd een stuk gemakkelijker. Ik hoor weleens verhalen van vrienden over ouders dat ik denk, wow ik had het makkelijk in mijn jeugd.
Heb je werk/studie/other wat je keuze beperkt?quote:
Ja natuurlijk, hoort er gewoon bijquote:Op zaterdag 11 april 2015 19:02 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Nja het is natuurlijk wel zo dat ik help in huis, maar da's in mijn ogen niet meer dan normaal
Nja, zit nu in jaar 2 v/d 3quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb je werk/studie/other wat je keuze beperkt?
Als ik de gemiddelde zolderkamerFOK!ker mag geloven...quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, hoort er gewoon bij
Maar reistijd is nu (nog) wel te doen dus?quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:06 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Nja, zit nu in jaar 2 v/d 3en daarna nog niveau 4, da's een half jaartje ongeveer
Ongeveer 50 minuten totaal, dus is te doenquote:Op zaterdag 11 april 2015 19:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar reistijd is nu (nog) wel te doen dus?
Moet je wel een auto hebbenquote:Op zaterdag 11 april 2015 19:08 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ongeveer 50 minuten totaal, dus is te doenen druk bezig met rijbewijs halen, dan is de reistijd nog maar 25 minuten
Nou geloof me. Heb mensen in de klas, die doen thuis helemaal niks. Weten niet hoe ze moeten koken, strijken etcquote:Op zaterdag 11 april 2015 19:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, hoort er gewoon bij
Dan is een auto toch juist extra duur?quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:09 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Weet ik! Maar ik reis nog gratis nu, iets met student zijn
Rijbewijs is wel altijd handig om te hebben, zou zonde zijn om nu te stoppen haha! Maar idd, ik blijf voorlopig lekker OV-enquote:Op zaterdag 11 april 2015 19:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan is een auto toch juist extra duur?
Lekker blijven OV-en
quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als ik de gemiddelde zolderkamerFOK!ker mag geloven...
Ik moest wel, toen ik 17 was werd ik ruim een jaar alleen thuis gelaten.quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:10 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Nou geloof me. Heb mensen in de klas, die doen thuis helemaal niks. Weten niet hoe ze moeten koken, strijken etc
Koken is zo leuk! Maar met mijn schoolrooster haast niet te doenquote:Op zaterdag 11 april 2015 19:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Ik moest wel, toen ik 17 was werd ik ruim een jaar alleen thuis gelaten.
En daarnaast vind ik meeste dingen best leuk om te doen. Koken vind ik gewoon heel leuk en schoonmaken, strijken, wassen enzo, gewoon muziek aan en feestje van maken
Jaaaaa! Alleen vandaag heb ik voor de makkelijke weg gekozen, tonijnsalade gemaaktquote:Op zaterdag 11 april 2015 19:16 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Koken is zo leuk! Maar met mijn schoolrooster haast niet te doen
Ohhhh lekker! Weet je wat ook lekker is? Zelf spekkoek makenquote:Op zaterdag 11 april 2015 19:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jaaaaa! Alleen vandaag heb ik voor de makkelijke weg gekozen, tonijnsalade gemaaktMorgen een poging wagen om 1 van mijn moeders Braziliaanse gerechten te maken.
Oh, de eerste cocktail is heerlijk
Ohhhhhh, dat heb ik al jaren niet meer gegeten. Ik had vroeger buren uit Indonesië en elk verjaardagsfeestje propte ik me er helemaal mee volquote:Op zaterdag 11 april 2015 19:23 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ohhhh lekker! Weet je wat ook lekker is? Zelf spekkoek maken
Ik ben jaloers, jammer dat je cocktails niet digitaal kunt versturen..
Oh ja, helemaal gelijk hoor. Die pakken ze je niet zo snel af (als je je maar netjes gedraagt hequote:Op zaterdag 11 april 2015 19:12 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Rijbewijs is wel altijd handig om te hebben, zou zonde zijn om nu te stoppen haha! Maar idd, ik blijf voorlopig lekker OV-en
Ik heb het even gegoogled, maar op de plaatjes ziet het er wel oke uit.quote:
Nice.quote:Op zaterdag 11 april 2015 19:56 schreef Samzz het volgende:
Kijk Miss:
[ afbeelding ]
Deze vloeren liggen in mijn slaapkamers.
Vind ik ook. Denk niet dat ik laminaat nodig ga hebben.quote:
Nou, vooruitquote:
Zure mannen zijn zuurquote:
Meisje toch...quote:
Ik zeg: houdenquote:Op zaterdag 11 april 2015 19:56 schreef Samzz het volgende:
Kijk Miss:
[ afbeelding ]
Deze vloeren liggen in mijn slaapkamers.
Misschien een keer schuren en opnieuw in de lak. Puik vloertje verder.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik ook. Denk niet dat ik laminaat nodig ga hebben.
Dat denk ik ook niet neequote:Op zaterdag 11 april 2015 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik ook. Denk niet dat ik laminaat nodig ga hebben.
Schuren en lak of was is dan de bedoeling, inderdaadquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Misschien een keer schuren en opnieuw in de lak. Puik vloertje verder.
Ik vind het er heel vies uit zienquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Meisje toch...
Fix dat huis nou ff snel, dan gaan wij spekkoek eten
[..]
Ik zeg: houden
Het is echt heerlijk. Trust mequote:
Het mag de naam toko niet hebben als het dat niet heeftquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Misschien binnenkort maar eens kijken of de toko het heeft.
Behang eraf trekken en paar nieuwe rollen van hetzelfde behang terugplakken?quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:14 schreef Samzz het volgende:
Godverdomme, ik zit zo in dubio. In de hal van mijn huis zit prachtig behang op de muur, echt supergaaf. Maar... Helemaal vol met gaten van schilderij'tjes enz.
Nu twijfel ik. Behang eraf, gaten dichtstoppen en het behang overschilderen zodat die gaten niet meer opvallen of schilderijen ophangen zodat die plekken een beetje verstopt zijn...
Het is behang van 50 jaar oud, ik denk niet dat ik het nu nog ga vindenquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Behang eraf trekken en paar nieuwe rollen van hetzelfde behang terugplakken?
Smakelijk alvastquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:12 schreef DrMarten het volgende:
Nu eerst maar eens een pizza in de oven mikken
Eerst proberen met schilderijtjes. Bevalt het niet kun je het altijd nog afhalenquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is behang van 50 jaar oud, ik denk niet dat ik het nu nog ga vinden. En als het er al is, kost het een godsvermogen ben ik bang.
Zure grotten zijn ook zuurquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, vooruit
[..]
Zure mannen zijn zuur![]()
Dat is waarquote:Op zaterdag 11 april 2015 20:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Eerst proberen met schilderijtjes. Bevalt het niet kun je het altijd nog afhalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |