Ik ben nog nooit bij je langs geweest..quote:Op zondag 12 april 2015 18:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
poeh, totale lijst is ongeveer;
egeltje1985
ace_eleven
paxcon
moira
amarantha
etsu
johannes_vermeer
lt.surge
rulerofdeath
fera
nofxtbr
Bijna
radioslut
mauskoekwaus
zoiets geloof ik
ging ook om meet jaquote:Op zondag 12 april 2015 18:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit bij je langs geweest..Heb je wel gemeet bij Etsu
Hé, ik ben de autist hier, hè. Zulke grapjes moet ik maken.quote:
quote:Op zondag 12 april 2015 19:05 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Hé, ik ben de autist hier, hè. Zulke grapjes moet ik maken.![]()
Nee hoor, ik had 'm niet kunnen verzinnen. Heb sowieso spijt van mijn username.![]()
Heel veel sterkte in het ziekenhuis, Toto!
quote:Op zondag 12 april 2015 19:12 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik weet nog wel dat een psycholoog vroeg: 'Hoe ga je hier nu weg?' En dat ik antwoordde: 'Op de fiets.' Dat bedoelde ze blijkbaar niet...
Zoiets ook gehad... Ik kwam voor een echo in het ziekenhuis, omdat mijn huisarts dacht aan een blindedarmontsteking. Vraagt een arts: "Hoe ben je hier gekomen?", ik: "Met de auto...". Dat bedoelde hij dus niet. Blijkbaar was het vreemd dat ik via de huisarts kwam en niet via de EHBO. Wist ik veel.quote:Op zondag 12 april 2015 19:12 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik weet nog wel dat een psycholoog vroeg: 'Hoe ga je hier nu weg?' En dat ik antwoordde: 'Op de fiets.' Dat bedoelde ze blijkbaar niet...
quote:Op zondag 12 april 2015 20:06 schreef Voszje het volgende:
[..]
Zoiets ook gehad... Ik kwam voor een echo in het ziekenhuis, omdat mijn huisarts dacht aan een blindedarmontsteking. Vraagt een arts: "Hoe ben je hier gekomen?", ik: "Met de auto...". Dat bedoelde hij dus niet. Blijkbaar was het vreemd dat ik via de huisarts kwam en niet via de EHBO. Wist ik veel.
Tja.. het went nooit denk ik.quote:Op zondag 12 april 2015 21:53 schreef Isegrim het volgende:
Dat is al íets.
Went zoiets in de zin van dat je went aan pijn en er minder door lijdt? Zoals je hersenen kunnen wennen aan en constant aanwezig achtergrondgeluid?
Dat hoop ik ookquote:Op zondag 12 april 2015 22:02 schreef Isegrim het volgende:
Ik hoop ook dat je er niet al te veel aan hóeft te wennen en dat er binnenkort gewoon een échte oplossing is.
Pizzabakker: "Zal ik de pizza in 4 stukken snijden of in 8 stukken?quote:Op zondag 12 april 2015 20:09 schreef Queller het volgende:
Hij: "Hoe wilt u de biefstuk? Medium?"
Ik: "Nee, doe maar een grote, want ik heb erge honger!"
Ik walg van mensen die dit soort opmerkingen makenquote:Op zondag 12 april 2015 20:09 schreef Queller het volgende:
Hij: "Hoe wilt u de biefstuk? Medium?"
Ik: "Nee, doe maar een grote, want ik heb erge honger!"
quote:Op zondag 12 april 2015 23:41 schreef Mortaxx het volgende:
Ik walg van mensen die dit soort opmerkingen maken
Ik heb het in het echt wel gedaan. Ik wist niet beter...quote:Op zondag 12 april 2015 23:44 schreef Isegrim het volgende:
In het echt bedoel je? Dat doet toch hopelijk niemand?
continuquote:Op zondag 12 april 2015 23:44 schreef Isegrim het volgende:
In het echt bedoel je? Dat doet toch hopelijk niemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |