Ik ga voorlopig helemaal niks proberen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zou je niet eerst lenzen proberen?
Is dit een mopje?quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:24 schreef anonymoussie het volgende:
Wie kookt eerst kraanwater en laat het daarna koelen in de ijskast om het vervolgens op te drinken?
Welke sterkte heb je nodig? Nooit last van hoofdpijn doordat je slecht ziet?quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ga voorlopig helemaal niks proberen.
ik ben rechtstreeks naar zo een kliniek gegaan.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ging dat via de huisarts of moest je zelf iemand bellen?
Mijn huisgenoot heeft wel zo'n filterding, slaat ook nergens op.quote:
Weet dus niet of ik dat zo snel zou doen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:25 schreef Karina het volgende:
[..]
ik ben rechtstreeks naar zo een kliniek gegaan.
Google.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Weet dus niet of ik dat zo snel zou doen.
Of het moet een goeie naam hebben, maar hoe weet je dat?
Ogen laseren gaat tegenwoordig toch best goed. Gewoon een erkende kliniek zoeken.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou ik moeten laten meten.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Welke sterkte heb je nodig? Nooit last van hoofdpijn doordat je slecht ziet?
beetje researchen. Wasr ik ben geweest bestaat nog steeds en bestond toen ook al een poosje.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien hoef je maar een correctie in 1 oog, heb ik ookquote:Op zaterdag 11 april 2015 12:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou ik moeten laten meten.
Toen ik klein was had ik ook een bril, maar die kon toen af omdat ik met beide ogen weer voldoende zicht had.
Maar ik merk al een aantal jaar dat mijn rechteroog wat wazig is en daarmee kan ik de ondertiteling niet lezen.
Met beide ogen weer wel. Dus het heeft geen haast, maar het moet wel uiteindelijk.
Met laser gedaan?quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Misschien hoef je maar een correctie in 1 oog, heb ik ook
Livestream ergens?quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:32 schreef Karina het volgende:
Maar goed zometeen van gaal persconferentie
Nee zeg toch net dat ik dat niet zou willen? Ik heb gewoon lenzen en een bril.quote:
Omdat je het had over een correctie in 1 oog.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee zeg toch net dat ik dat niet zou willen? Ik heb gewoon lenzen en een bril.
Ja een correctie in de vorm van een lens/bril.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat je het had over een correctie in 1 oog.
Sorry hoor, wist niet dat je kwaad werd.quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja een correctie in de vorm van een lens/bril.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |