Dan moet je het nog wel eerst zien.quote:Op zaterdag 11 april 2015 01:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is ook heel lastig dat te achterhalen ja
https://www.google.nl/web(...)%E2%80%99s+up+to+you.
Ja nee, dat ga ik gewoon niet doenquote:Op zaterdag 11 april 2015 01:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan moet je het nog wel eerst zien.
Gewoon niet zo tof proberen te doen met je quotes.quote:Op zaterdag 11 april 2015 01:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is prima.
Maar dan moet je wel je anus houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Maak de quote dan tenminste af ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Zou wel kunnen denk ik, kanker is niks meer dan een fout in de celdeling. Maar ik ga het niet opzoeken.quote:Op zaterdag 11 april 2015 01:52 schreef Specularium het volgende:
Bestaat kanker in je lul eigenlijk?
Jawel, doe maar even.quote:Op zaterdag 11 april 2015 01:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou wel kunnen denk ik, kanker is niks meer dan een fout in de celdeling. Maar ik ga het niet opzoeken.
Beetje late reactiequote:Op vrijdag 10 april 2015 17:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar was je niet bang dat het mis zou gaan?
quote:Op zaterdag 11 april 2015 10:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje late reactieGing over dat laseren.
Nee was ik niet bang voor. Kan me ook niet herinneren ooit gelezen te hebben dat het echt fout is gegaan bij iemand. Al zal dat wellicht ooit weleens gebeurd zijn. Bij operaties gaat tenslotte ook wel eens wat mis.
Ben echt blij dat ik dat destijds heb gedaan, gedoe met lenzen was ik ook helemaal zat. Het is nu denk ik een jaar of 8? geleden, nooit last gehad. Ja in het begin uiteraard want dan moeten je ogen eerst nog helen.
Overigens had ik toen harde lenzen en volgens mij zijn die nu verbodenDus wat is nou gevaarlijker
Fijn dat het zo goed bevaltquote:Op zaterdag 11 april 2015 10:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje late reactieGing over dat laseren.
Nee was ik niet bang voor. Kan me ook niet herinneren ooit gelezen te hebben dat het echt fout is gegaan bij iemand. Al zal dat wellicht ooit weleens gebeurd zijn. Bij operaties gaat tenslotte ook wel eens wat mis.
Ben echt blij dat ik dat destijds heb gedaan, gedoe met lenzen was ik ook helemaal zat. Het is nu denk ik een jaar of 8? geleden, nooit last gehad. Ja in het begin uiteraard want dan moeten je ogen eerst nog helen.
Overigens had ik toen harde lenzen en volgens mij zijn die nu verbodenDus wat is nou gevaarlijker
Nee hoor, die zijn niet verboden.quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Harde lenzen zijn niet verboden toch? Of is dat iets heel recents?
Oh dacht zoiets gelezen te hebben ooit. Alleen de zuurstofdoorlatende worden nog verkocht, de andere niet meer omdat die je hoornvlies kunnen beschadigen lees ik.quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Harde lenzen zijn niet verboden toch? Of is dat iets heel recents?
Ging dat via de huisarts of moest je zelf iemand bellen?quote:Op zaterdag 11 april 2015 10:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Okee, ja dat klinkt wel logisch.quote:Op zaterdag 11 april 2015 11:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dacht zoiets gelezen te hebben ooit. Alleen de zuurstofdoorlatende worden nog verkocht, de andere niet meer omdat die je hoornvlies kunnen beschadigen lees ik.
Zou je niet eerst lenzen proberen?quote:Op zaterdag 11 april 2015 12:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ging dat via de huisarts of moest je zelf iemand bellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |