SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alvast voor alle vragen:
PS+ is nu het goedkoopst bij Wehkamp met de code 'lente'
Dit ook goed?quote:Op vrijdag 10 april 2015 11:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
Kutzooi, misschien komt wel een indie met tieten
Kan ik ze ook eens spelen. Wat mij betreft mag het komen.quote:Op donderdag 9 april 2015 19:34 schreef Friday12 het volgende:
Rumors over Uncharted 1-3 remaster op de PS4
Zou wel leuk zijn! Wil ze nog opnieuw doen maar DS3 kan ik gewoon niet lekker meer mee spelen
Lijkt mij wel aangezien die pakjes ook terug komenquote:Op vrijdag 10 april 2015 11:23 schreef DKUp het volgende:
Blops 3 hopelijk zonder die springboost shit
Zeker... Zitten er strak in hoor.quote:
Op het terras met een erdinger en een perenijsje beetje indiegames spelen op mijn telefoonquote:
Ik ben een blije PS4 eigenaarquote:
Zullen ongetwijfeld PC beelden zijn, maar toch!quote:
Dat gaat zo'n kneiter van een game wordenquote:
hype, hoop dat de gameplay een beetje chill is.quote:
Zeer zeker, maar ik verwacht dat het er wel degelijk uit gaat zien.quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zullen ongetwijfeld PC beelden zijn, maar toch!
Bring it on.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan na BB en DS2 in mei nog de Witcher 3; nu al een top gamejaar.My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |