Nice!quote:Op donderdag 23 april 2015 23:08 schreef Jimbo het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
[ afbeelding ]
Gratzquote:Op donderdag 23 april 2015 23:08 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was met dupecheat toch?quote:Op donderdag 23 april 2015 23:08 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
nee die werkte niet hequote:
Watch Dog of the Old Lords in defiled is heel pittig, bijna om te huilen pittigquote:
Ik ga ze allemaal solo doenquote:Op vrijdag 24 april 2015 09:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Watch Dog of the Old Lords in defiled is heel pittig, bijna om te huilen pittig
Maar succes alvast met de chalices
heb ik ook moeten doenquote:
Ik ben alleen bang voor Rom de klote nep-spin. Die kreeg ik solo maar niet dood.quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb ik ook moeten doenCo-op vinden in die dungeons is ook bijna onmogelijk
rom is eigenlijk heel makkelijkquote:Op vrijdag 24 april 2015 09:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang voor Rom de klote nep-spin. Die kreeg ik solo maar niet dood.
Ik vond trouwens wel dat er een hoop lampen waren in die eerste chalice. Zelfs 2 net naast elkaar.
Sorry maar dat is me mijn eer te na. Die adds gaan dood. Punt.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als je er sneller doorheen wilt (maar krijg je weer dat je te weinig mats hebt) hoef je alleen door de main te rennen (letterlijk rennen, langs alle mobs) , schakelaar om te halen en de boss te doden.
In die allerlaatste chalice heb ik geen mob aangeraakt, alleen de schakelaars en de bosses
Waar heb je het over willem?quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:07 schreef wdn het volgende:
Damn die chalices voor BSB is gewoon een hele game in zichzelf
(Die andere 2 zijn klein. Maar ik neem aan lastig?)
Dit http://i.imgur.com/WzWkpr8.pngquote:
De eerste was echt simpel. Ik ben level 93 op dit moment en heb geen enkele potion gebruikt en gehealed met counters. De enige die "lastig" waren waren die 3 baasjes omdat ik iets meer moest dodgen.quote:
vanaf depth 3 worden ze lastigquote:Op vrijdag 24 april 2015 13:27 schreef wdn het volgende:
[..]
De eerste was echt simpel. Ik ben level 93 op dit moment en heb geen enkele potion gebruikt en gehealed met counters. De enige die "lastig" waren waren die 3 baasjes omdat ik iets meer moest dodgen.
Gewoon aan BB beginnen. Het is een compleet ander verhaal (een H.P. Lovecraft setting als je dat wat zegt) en staat volledig los van DS en Dark Souls.quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:37 schreef NutKees het volgende:
Beste kenners, ik heb alleen Demons Souls gespeeld (ook vrij recent). Kan ik gelijk aan Bloodborne beginnen of toch maar eerst Dark Souls 1+2 proberen? Over het algemeen sla ik namelijk niet graag delen over die bij elkaar horen, of zich in hetzelfde universum afspelen zeg maar.
Heb eerst BB gespeeld alvorens ik aan DS2 begon en vond het geenszins een makkelijk(ere) weg te bewandelen dan BB.quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:41 schreef wdn het volgende:
[..]
Gewoon aan BB beginnen. Het is een compleet ander verhaal (een H.P. Lovecraft setting als je dat wat zegt) en staat volledig los van DS en Dark Souls.
Het enige wat zal gebeuren is dat je DS1 en 2 te simpel gaat vinden
je maakt me bang, klinkt als of ik DS2 maar even links moet laten liggenquote:Op vrijdag 24 april 2015 14:00 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Heb eerst BB gespeeld alvorens ik aan DS2 begon en vond het geenszins een makkelijk(ere) weg te bewandelen dan BB.Ook qua bazen heb ik in DS2 niet alle bazen solo kunnen verslaan, wat me in BB een stuk makkelijker afging.
Hoe dan ook kun je BB gerust voor de DS reeks spelen.
DS2 heeft schilden.quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je maakt me bang, klinkt als of ik DS2 maar even links moet laten liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |