Jij bent weerquote:Op donderdag 9 april 2015 19:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Remqo, de strijd is begonnen
quote:Op donderdag 9 april 2015 19:45 schreef richolio het volgende:
[..]
Gast, Taylors moeder heeft kanker hè
Echt sneu
ma swift?quote:Op donderdag 9 april 2015 19:45 schreef richolio het volgende:
[..]
Gast, Taylors moeder heeft kanker hè
Echt sneu
zou taylor troostenquote:
ja ben ff tegen gianni aan het spelenquote:
niet mijn glorieuze eerste ronde inhalen hequote:Op donderdag 9 april 2015 19:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ben ff tegen gianni aan het spelen
dat verandert mijn post nietquote:Op donderdag 9 april 2015 19:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ben ff tegen gianni aan het spelen
Geen idee..quote:
tot nu toe pas één zo'n character gehaald dus zal wel meevallenquote:Op donderdag 9 april 2015 19:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet mijn glorieuze eerste ronde inhalen he
quote:Op donderdag 9 april 2015 19:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geen idee..
Tinychat drie jaar geleden, daar moest ik hem van kennen. Zat toen niet eens daarop
ik wil je nummer wel overnemen, dan krijg ik eindelijk aandachtquote:Op donderdag 9 april 2015 19:50 schreef xcachet het volgende:
Ik heb dit nummer ook al 9 jaar ofzo. Tijd voor een nieuwe.
ohquote:
Jij wil wel intieme berichtjes met Willem en Harry uitwisselen?quote:Op donderdag 9 april 2015 19:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wil je nummer wel overnemen, dan krijg ik eindelijk aandacht
ik op laptop welquote:Op donderdag 9 april 2015 19:54 schreef deadprez het volgende:
moeten jullie ook soms de app opnieuw opstarten omdat de tegenstander anders bij their turn blijft staan?
Dat valt vies tegenquote:Op donderdag 9 april 2015 19:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wil je nummer wel overnemen, dan krijg ik eindelijk aandacht
nogal irritantquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |