first come, first serve, dus ik zie wel een uitdaging komenquote:
had eerst een heel plan dat ik een hele waslijst met gemene opmerkingen naar jou toe zou posten op maandag, maar dat is te veel werk dus er gaat niets gebeurenquote:Op donderdag 9 april 2015 19:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Hermann, wat gaat er maandag eigenlijk gebeuren als onze deal over is? Raad je me aan offline te blijven tot woensdag ofzo tot je het vergeten bent?
wat srs?quote:
oh ik dacht dat bob in ging bellenquote:
uh okéquote:Op donderdag 9 april 2015 19:36 schreef xcachet het volgende:
Mijn god zeg
Ik word door een ene Kevin uit Hoofddorp gestalkt op mijn 06-nummer. Hij weet mijn naam, zag op mijn foto hoe ik eruit zag en wist zeker dat hij de goede persoon voor zich had (lijkt mij). Maar mijn achternaam, woonplaats en leeftijd wist die dan weer niet. Toen die zei dat hij mijn huistelefoon ging bellen kwam ie met een 013- nummer aanzetten
Paar minuten later een whatsapp berichtje van ene Wiliam met "tss".
What's going on![]()
in soviet russia christmas celebrates youquote:Op donderdag 9 april 2015 19:36 schreef deadprez het volgende:
"Wanneer viert de Russische orthodoxe kerk kerst"
waarom vieren ze dat niet gwn zoals wij
quote:Op donderdag 9 april 2015 19:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had eerst een heel plan dat ik een hele waslijst met gemene opmerkingen naar jou toe zou posten op maandag, maar dat is te veel werk dus er gaat niets gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwaveldioxidequote:Op donderdag 9 april 2015 19:36 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hahah ja maar die derde optie![]()
en trouwens bedankt
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 april 2015 19:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]nee, had al een tekstdocument gestart maar ben er na 3 quotes mee opgehoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
u wot?quote:Op donderdag 9 april 2015 19:36 schreef xcachet het volgende:
Mijn god zeg
Ik word door een ene Kevin uit Hoofddorp gestalkt op mijn 06-nummer. Hij weet mijn naam, zag op mijn foto hoe ik eruit zag en wist zeker dat hij de goede persoon voor zich had (lijkt mij). Maar mijn achternaam, woonplaats en leeftijd wist die dan weer niet. Toen die zei dat hij mijn huistelefoon ging bellen kwam ie met een 013- nummer aanzetten
What's going on![]()
Dat soort mensen...quote:Op donderdag 9 april 2015 19:36 schreef xcachet het volgende:
Mijn god zeg
What's going on![]()
feliquote:
Binnenkort word je opgepakt door de FBI.quote:Op donderdag 9 april 2015 19:36 schreef xcachet het volgende:
Mijn god zeg
What's going on![]()
niet zeiken en spelenquote:Op donderdag 9 april 2015 19:41 schreef deadprez het volgende:
hermann kunnen we dat aidspotje in het duits niet gwn stoppen ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |