ja ben ff tegen gianni aan het spelenquote:
niet mijn glorieuze eerste ronde inhalen hequote:Op donderdag 9 april 2015 19:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ben ff tegen gianni aan het spelen
dat verandert mijn post nietquote:Op donderdag 9 april 2015 19:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ben ff tegen gianni aan het spelen
Geen idee..quote:
tot nu toe pas één zo'n character gehaald dus zal wel meevallenquote:Op donderdag 9 april 2015 19:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet mijn glorieuze eerste ronde inhalen he
quote:Op donderdag 9 april 2015 19:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geen idee..
Tinychat drie jaar geleden, daar moest ik hem van kennen. Zat toen niet eens daarop
ik wil je nummer wel overnemen, dan krijg ik eindelijk aandachtquote:Op donderdag 9 april 2015 19:50 schreef xcachet het volgende:
Ik heb dit nummer ook al 9 jaar ofzo. Tijd voor een nieuwe.
ohquote:
Jij wil wel intieme berichtjes met Willem en Harry uitwisselen?quote:Op donderdag 9 april 2015 19:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wil je nummer wel overnemen, dan krijg ik eindelijk aandacht
ik op laptop welquote:Op donderdag 9 april 2015 19:54 schreef deadprez het volgende:
moeten jullie ook soms de app opnieuw opstarten omdat de tegenstander anders bij their turn blijft staan?
Dat valt vies tegenquote:Op donderdag 9 april 2015 19:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wil je nummer wel overnemen, dan krijg ik eindelijk aandacht
nogal irritantquote:
verkapte ik was gister jarig feliciteer mij postquote:Op donderdag 9 april 2015 19:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat valt vies tegen
Vrijwel niemand behalve familie feliciteerde mij gisteren op mijn verjaardag
Daarom zit ik vandaag op fok
gefeliciteerd nogquote:Op donderdag 9 april 2015 19:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat valt vies tegen
verkapte feliciteer-mij-postquote:Op donderdag 9 april 2015 19:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat valt vies tegen
ja heb het regelmatig. Helemaal als tijdje duurt dat ik moet wachten. Lijkt dan alsof de app niet meer vernieuwd ofzoquote:Op donderdag 9 april 2015 19:54 schreef deadprez het volgende:
moeten jullie ook soms de app opnieuw opstarten omdat de tegenstander anders bij their turn blijft staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |