Tevens kan dat niet meer omdat dan volgens de beoordelaar het niet wetenschappelijk is aangetoond dat je onderzoeksmethode werkt.quote:Op donderdag 9 april 2015 19:33 schreef Roces18 het volgende:
Alle scripties (wo) ook meegerekend zijn voor 99% teringzooi. Een scriptie moet een gloednieuwe ontdekking zijn vind ik, maar tegenwoordig kan dat haast niet meer. Over elk onderwerp is al geschreven en de tomatenproductie in kazakstan interesseert niemand.
Echt iets nieuws zie je voornamelijk bij proefschriften. Daaronder wordt het vaak niet vereist (al kom je af en toe eentje tegen die ook had kunnen doorgaan voor een leuk proefschrift)quote:Op donderdag 9 april 2015 19:33 schreef Roces18 het volgende:
Alle scripties (wo) ook meegerekend zijn voor 99% teringzooi. Een scriptie moet een gloednieuwe ontdekking zijn vind ik, maar tegenwoordig kan dat haast niet meer. Over elk onderwerp is al geschreven en de tomatenproductie in kazakstan interesseert niemand.
Wo staat voor woensdag, w.o. voor wetenschappelijk onderwijs en WO voor Wereldoorlog (WO I, WO II).quote:
hmmquote:Op donderdag 9 april 2015 20:03 schreef Individual het volgende:
Mensen op school (van de basisschool t/m uni) moeten oefenen voor de echte wereld. Natuurlijk zijn die scripties niet van het hoogste niveau.
Omdat TS hbo'er isquote:Op donderdag 9 april 2015 23:57 schreef KreKkeR het volgende:
Waar haalt TS vandaan dat een beschrijvend onderzoek per definitie nutteloos is? En waarom zou er geen advies uit een beschrijvend onderzoek kunnen volgen?
Jij snapt er echt geen zak van he, volgens mij...quote:Op donderdag 9 april 2015 19:46 schreef Coca_Cola het volgende:
[..]
Tevens kan dat niet meer omdat dan volgens de beoordelaar het niet wetenschappelijk is aangetoond dat je onderzoeksmethode werkt.
Altijd terechte klacht natuurlijkquote:
Wat voegen dat soort economische opleiding op HBO-niveau in godsnaam toe?quote:Op donderdag 9 april 2015 18:40 schreef Coca_Cola het volgende:
[..]
Commerciële economie, bedrijfseconomie, bedrijfskunde
je kunt toch niet iedereen wo laten doen? Je hebt vaak ook mbo en hbo mensen in bedrijven nodig.quote:Op vrijdag 10 april 2015 00:07 schreef Thas het volgende:
[..]
Altijd terechte klacht natuurlijk
[..]
Wat voegen dat soort economische opleiding op HBO-niveau in godsnaam toe?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |