waar ga je heen dan ?quote:Op donderdag 9 april 2015 14:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik ben meer van de sambucaas maar wodka is vanavond 1 euro.
die zet ik dan natuurlijk gewoon in USquote:Op donderdag 9 april 2015 14:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op de picsapp me, 0612345678
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 april 2015 14:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
die zet ik dan natuurlijk gewoon in USIs goed FylaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in coyote's bar is vodka altijd 1 euroquote:Op donderdag 9 april 2015 14:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik ben meer van de sambucaas maar wodka is vanavond 1 euro.
quote:Op donderdag 9 april 2015 14:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
in coyote's bar is vodka altijd 1 euro
twee nare dingenquote:
een lekker wijf dat ik ken werkt(e) daar,quote:Op donderdag 9 april 2015 14:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
in coyote's bar is vodka altijd 1 euro
wat is haar FB dan, misschien ken ik dr welquote:Op donderdag 9 april 2015 14:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
twee nare dingen
[..]
een lekker wijf dat ik ken werkt(e) daar,
Jij kent een lekker wijf? Wat een toeval, ik ook!quote:Op donderdag 9 april 2015 14:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
twee nare dingen
[..]
een lekker wijf dat ik ken werkt(e) daar,
Thanks.quote:Op donderdag 9 april 2015 14:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij kent een lekker wijf? Wat een toeval, ik ook!
nee heb je niet op fbquote:Op donderdag 9 april 2015 14:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat is haar FB dan, misschien ken ik dr wel
meerderequote:Op donderdag 9 april 2015 14:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij kent een lekker wijf? Wat een toeval, ik ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |