Was jij geen mod?quote:Op woensdag 8 april 2015 22:43 schreef LompeHork het volgende:
Ja, of niet, omdat het gewoon schijtirritant is.
Wat loop je me nou te quote-alerten? Denk je dat dat grappig is? Dat is enkel voor noodgevallen!quote:
Deed ik ook eens bij Frank. Hem in allerlei willekeurige topics lokquoten en dan m'n post verwijderenquote:Op woensdag 8 april 2015 22:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat loop je me nou te quote-alerten? Denk je dat dat grappig is? Dat is enkel voor noodgevallen!
Beter lees je godverdomme de TR, is ook voor jou bedoeltquote:Op woensdag 8 april 2015 23:01 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Deed ik ook eens bij Frank. Hem in allerlei willekeurige topics lokquoten en dan m'n post verwijderen
hahah lol schrok me egt helemaal kapot xDquote:Op woensdag 8 april 2015 23:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hihi nu gaat deadprez denken dat hij gereport is![]()
![]()
![]()
![]()
fantastisch topic
hahahaha wow ik zou het topic sluiten, dit hoogtepunt kun je nooit meer overtreffen xdquote:Op woensdag 8 april 2015 23:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
hahah lol schrok me egt helemaal kapot xD
TR gemaakt.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
hahah lol schrok me egt helemaal kapot xD
je heheaheahhahhahahehahehah XD 3======D ahhahhahahhahh ehehehhehahahhahha XDquote:Op woensdag 8 april 2015 23:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ahaha en dan die quote verwijderen xD xD
Wij zijn echt grappig.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:13 schreef DieselTank het volgende:
[..]
je heheaheahhahhahahehahehah XD 3======D ahhahhahahhahh ehehehhehahahhahha XD
kom laten we cabaret samen gaan doenquote:
Ik moest nog gniffelen ookquote:Op woensdag 8 april 2015 23:14 schreef DieselTank het volgende:
[..]
kom laten we cabaret samen gaan doen
en nu denk je dat je gereport bent hahaheheaheha
ahhahahahhah nu denk je dat je gereport bent door mijquote:Op woensdag 8 april 2015 23:15 schreef Karig_Hutje het volgende:
Ik snap overigens geen kut van dit topic moet je nu iemand reporten?
ja, heb jou alvast even gerapporteerdquote:Op woensdag 8 april 2015 23:15 schreef Karig_Hutje het volgende:
Nee je moet gewoon iemand quoten zodat die denkt dat die gereport is ;D ;Dquote:Op woensdag 8 april 2015 23:15 schreef Karig_Hutje het volgende:
Fielaks plsquote:Op woensdag 8 april 2015 23:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja, heb jou alvast even gerapporteerd
oh shit dan doe ik het verkeerd, ik zit iedereen echt te reportenquote:Op woensdag 8 april 2015 23:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee je moet gewoon iemand quoten zodat die denkt dat die gereport is ;D ;D
K. leuk. En nu?quote:Op woensdag 8 april 2015 23:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja, heb jou alvast even gerapporteerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |