Na de verlenging.quote:
Ah mooi.quote:
Zal me niks verbazen als hij mij wederom onterecht als schuldige aanwijst.quote:
Ja eens.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als hij mij wederom onterecht als schuldige aanwijst.
ik vind het een kut affichequote:Op woensdag 8 april 2015 22:13 schreef Elfletterig het volgende:
Leuk dat Groningen heeft gewonnen van Feyenoord 2.
Mooi affiche voor de finale: PEC Zwolle - FC Groningen.
quote:Op woensdag 8 april 2015 22:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik vind het een kut affiche
belachelijk dat zo een slechte ploeg als groningen de finale haalt...
Het is gewoon de slechtste ploeg in 10 jaar die de finale haalt en totaal onverdiend ook als je kijkt hoe ze de finale gehaald hebben over alle wedstrijden die ze gespeeld hebben.
Jammer dit.
Blijk je i.p.v. een leuke user gewoon een botte verzuurde chagrijn te zijn.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het is gewoon de slechtste ploeg in 10 jaar die de finale haalt en totaal onverdiend ook als je kijkt hoe ze de finale gehaald hebben over alle wedstrijden die ze gespeeld hebben.
Jammer dit.
Gaat Hoogezanter ook mee naar de finale?quote:Op woensdag 8 april 2015 22:26 schreef hottentot het volgende:
[..]
Blijk je i.p.v. een leuke user gewoon een botte verzuurde chagrijn te zijn.
Jammer dit....
Betere supporters dan een Ajax van afgelopen jaar.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:21 schreef klaasweetalles het volgende:
Jammer dit.
Dat is toch de slogan ook van de stad johquote:Op woensdag 8 april 2015 22:31 schreef beantherio het volgende:
Leuk hoor Groningen.![]()
Alleen de uitspraak dat er niets boven gaat vind ik wel wat overdreven.
Wat?quote:Op woensdag 8 april 2015 22:43 schreef bianconeri het volgende:
Beter elftal dan PEC Zwolle, dus Groningen kan niet slechtste elftal hebben
Hoogezanter wil heel graag, maar de vrouw klaagt een beetje dat ze alleen dat Weekend nog tijd heeft om elkaar te zien in Mei. Dus ik weet het nog niet, even goede afweging maken.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:27 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Gaat Hoogezanter ook mee naar de finale?
Ach, kletspraat weer. Waarom altijd overal maar de staat van "het Nederlandse voetbal" bij betrekken?quote:Op woensdag 8 april 2015 23:09 schreef indiaantje89 het volgende:
Prachtig hoor voor beide teams. Maar dit affiche zegt ook wel heel wat over het Nederlands voetbal.
Klopt wel aardig. Na Groningen houdt de wereld op.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:31 schreef beantherio het volgende:
Leuk hoor Groningen.![]()
Alleen de uitspraak dat er niets boven gaat vind ik wel wat overdreven.
quote:Op woensdag 8 april 2015 22:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Jammer dit.
http://vocaroo.com/i/s0IZEvOexHfNquote:Op woensdag 8 april 2015 22:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Jammer dit.
Zullen we volgende maand samen naar De Kuip gaan met ons PEC Zwolle shirt?quote:Op woensdag 8 april 2015 23:30 schreef Cavaliers het volgende:
Helaas moeten missen, ik betreur de uitslag echter ten zeerste.
Ik ben volgende maand helaas niet in het land.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zullen we volgende maand samen naar De Kuip gaan met onze PEC Zwolle shirt?
Nou, dat is jammer dan.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ben volgende maand helaas niet in het land.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |