FATALITY.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en ik was zwanger, hallo hormonen, dag meneertje
quote:Op woensdag 8 april 2015 20:54 schreef aeque het volgende:
[..]
De starslet.![]()
Maar dat wordt een 'oudje' dus?
En terechtquote:
Nou k om posten in ABO danquote:Op woensdag 8 april 2015 20:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh, hij heeft me een vent bezorgd. Daar mag wel wat tegenover staan
Deze komt uit '95. Van oude mensen geweest. Volgens mijn broertje en vader lijkt alles er goed uit te zien en dus waarschijnlijk dinsdag kijken. Mijn vader regelt het onderhandelen en mijn broertje checkt alle technische dingenquote:Op woensdag 8 april 2015 20:54 schreef aeque het volgende:
[..]
De starslet.![]()
Maar dat wordt een 'oudje' dus?
Moet ik eerst die abo fixen hequote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 20:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Deze komt uit '95. Van oude mensen geweest. Volgens mijn broertje en vader lijkt alles er goed uit te zien en dus waarschijnlijk dinsdag kijken. Mijn vader regelt het onderhandelen en mijn broertje checkt alle technische dingen
Klinkt zo lekker cliché, van oude mensen geweest, altijd binnen gestaan en zo.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Deze komt uit '95. Van oude mensen geweest. Volgens mijn broertje en vader lijkt alles er goed uit te zien en dus waarschijnlijk dinsdag kijken. Mijn vader regelt het onderhandelen en mijn broertje checkt alle technische dingen
Heb ik hier ook nog niet gevonden.quote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 20:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon Danny dm sturen, deed ik ook :y
* MissMSX kijkt naar achter en onderquote:
Ja. Komt uit '95 dus, en 115.000 gelopenquote:Op woensdag 8 april 2015 20:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Klinkt zo lekker cliché, van oude mensen geweest, altijd binnen gestaan en zo.Maar nee, leuk.
Lekker boeiend dat hij wat ouder is, hij brengt je van A naar B.
Die kan ik zelf toch niet doen?quote:
Jou ga ik toch niet doen.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX kijkt naar achter en onder
bangerdquote:Op woensdag 8 april 2015 20:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Die kan ik zelf toch niet doen?
[..]
Jou ga ik toch niet doen.
Ik blijf hoorquote:Op woensdag 8 april 2015 20:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan kan je beter hier blijven toch?
/verlatingsangst
Ja, natuurlijk wel dokken, zo is ie ook welquote:Op woensdag 8 april 2015 20:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik betaal gewoon. Doe ook niet aan popcorntime enzo
Goody two shoes
Ik zat ineens zo:quote:Op woensdag 8 april 2015 20:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Komt uit '95 dus, en 115.000 gelopen
En terecht. Voor niets gaat de zon op.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk wel dokken, zo is ie ook wel![]()
![]()
En inderdaad, gewoon netflix en spotify abbo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Verrekquote:Op woensdag 8 april 2015 21:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zat ineens zo:die auto is net zo oud als sommige fokkers hier.
Maar dat is niet bijster veel nee.
Had je nog niet bij stilgestaan?quote:
ALS IK NAAR JOUW TIETEN WIL KIJKEN DOE IK DAT GEWOONquote:Op woensdag 8 april 2015 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja is goed.. niet stiekem naar mijn tieten kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |