Still training as we speakquote:Op woensdag 8 april 2015 20:10 schreef Juup© het volgende:
En bepaalde spieren kweken (als vrouw zijnde) kan fijn zijn
Ik adviseer dan te verhuizen naar en wat betere buurt met huizen met betere murenquote:Op woensdag 8 april 2015 20:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
HahahahahaDe buren hebben mij volgens mij 2 huizen verderop nog horen lachen
Kan ik niet betalenquote:Op woensdag 8 april 2015 20:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik adviseer dan te verhuizen naar en wat betere buurt met huizen met betere muren
Hoor jij de buren van twee huizen verderop dan ook neuken?quote:
Dat niet, maar als de buuf haar vriend weer eens op bezoek heeft en ik kan weer eens niet slapen dan hoor ik hun bed wel helaasquote:Op woensdag 8 april 2015 20:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoor jij de buren van twee huizen verderop dan ook neuken?
Ik hoor de buren aan beide kanten wel eensquote:Op woensdag 8 april 2015 20:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoor jij de buren van twee huizen verderop dan ook neuken?
quote:Op woensdag 8 april 2015 20:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat niet, maar als de buuf haar vriend weer eens op bezoek heeft en ik kan weer eens niet slapen dan hoor ik hun bed wel helaas
Als jij mijn buurvrouw zou zijn dan zeg ik het jou heus welquote:Op woensdag 8 april 2015 20:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat ik zulke buren ben
Je huidige buurvrouw niet?quote:Op woensdag 8 april 2015 20:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als jij mijn buurvrouw zou zijn dan zeg ik het jou heus wel
Ja hoor, maar als het 1 maal per jaar is boeit het mij niet. Als het elke avond prijs is dan ga ik even een gesprekje aanquote:
Hoe vaak doen ze het?quote:Op woensdag 8 april 2015 20:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja hoor, maar als het 1 maal per jaar is boeit het mij niet. Als het elke avond prijs is dan ga ik even een gesprekje aan
Hoe vaak heb jij voor de buren hoorbare seks bijvoorbeeldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |