abonnement Unibet Coolblue
pi_155708063
quote:
4s.gif Op maandag 31 augustus 2015 13:13 schreef Leonos het volgende:
Gister nicotinepleister vergeten naar Ajax. Gelijk 8 peuken gerookt ofzo :')
Anyway, vandaag weer een halve pleister en niks aan de hand.
Jammer! Maar goed dat je wel weer hebt doorgepakt! Nu op naar t punt dat je je realiseert dat je echt zonder pleister kan.
S. 2014
J. 2016
pi_155709782
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2015 14:55 schreef Kreator het volgende:

[..]

Lollercopter @ punt 2. Wat een onzin.

*3 weken niet gerookt.
quote:
4s.gif Op maandag 31 augustus 2015 16:20 schreef Leonos het volgende:

[..]

:')
Altijd leuk die 'motivatie' dingen van mensen die niet roken.
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2015 16:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Duidelijk niet verslaafd geweest... wat een bullshit...
Wat een flauwe agressie weer hoor.

Dat 1e ben ik volledig mee eens.

Ik heb die pleisters geprobeerd (werd er duizelig van en kreeg huidirritaties), die vieze kauwgom en nog iets (weet niet meer, was misschien een soort spray ofzo?) maar uiteindelijk heeft alleen maar cold-turkey voor me gewerkt. Het is effe doorzetten, maar dan heb je ook wat.

Kijk maar naar Leonos die beweert dat cold-turkey stoppen onzin is, maar gelijk na 1x pleister vergeten gelijk weer 8 peuken oprookt.

Wat betreft tabak in huis hebben (overal neerleggen zou ik overdreven vinden, daar wordt de tabak ook niet lekkerder op :P ), ik heb altijd een pak shag, vloei en aansteker bij me en dat maakt het voor mij juist makkelijker om er vanaf te blijven.

Zelfs dat gezond eten is minder slecht dan jullie 3 doen overkomen. Ten slotte is een bekende valkuil van stoppen met roken dat je meer gaat eten en zodoende gaat aankomen (mn laatste geslaagde stoppoging +20kg erbij, dus dit keer let ik meer op bewegen en eten en ja hoor, tot zover sinds ik ben gestopt met roken 7kg afgevallen)

Dat van die parfum is aan mij niet besteed, maar dat maakt de andere 3 punten niet gelijk fout of onjuist.

Dus jullie 3 kunnen wel zeikerig doen over andermans goedbedoelde adviezen, maar ik kan me persoonlijk er wel (deels) in vinden...dat jullie dingen zoals "cold-turkey" groepsgewijs 100% afkeuren, is gewoon triest, het is bewezen dat het gewoon werkt.
pi_155709843
Waar zeg ik dat cold turkey onzin is? :P
Respect voor als je dat kan.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2015 17:27:54 ]
pi_155709867
quote:
13s.gif Op maandag 31 augustus 2015 17:24 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]


[..]


[..]

Wat een flauwe agressie weer hoor.

Dat 1e ben ik volledig mee eens.

Ik heb die pleisters geprobeerd (werd er duizelig van en kreeg huidirritaties), die vieze kauwgom en nog iets (weet niet meer, was misschien een soort spray ofzo?) maar uiteindelijk heeft alleen maar cold-turkey voor me gewerkt. Het is effe doorzetten, maar dan heb je ook wat.

Kijk maar naar Leonos die beweert dat cold-turkey stoppen onzin is, maar gelijk na 1x pleister vergeten gelijk weer 8 peuken oprookt.

Wat betreft tabak in huis hebben (overal neerleggen zou ik overdreven vinden, daar wordt de tabak ook niet lekkerder op :P ), ik heb altijd een pak shag, vloei en aansteker bij me en dat maakt het voor mij juist makkelijker om er vanaf te blijven.

Zelfs dat gezond eten is minder slecht dan jullie 3 doen overkomen. Ten slotte is een bekende valkuil van stoppen met roken dat je meer gaat eten en zodoende gaat aankomen (mn laatste geslaagde stoppoging +20kg erbij, dus dit keer let ik meer op bewegen en eten en ja hoor, tot zover sinds ik ben gestopt met roken 7kg afgevallen)

Dat van die parfum is aan mij niet besteed, maar dat maakt de andere 3 punten niet gelijk fout of onjuist.

Dus jullie 3 kunnen wel zeikerig doen over andermans goedbedoelde adviezen, maar ik kan me persoonlijk er wel (deels) in vinden...dat jullie dingen zoals "cold-turkey" groepsgewijs 100% afkeuren, is gewoon triest, het is bewezen dat het gewoon werkt.
Hoho ik keur cold turkey nergens af, dat raad ik iedereen aan, is voor mij ook DE manier gebleken, maar parfum kopen omdat je dan zonde vind dat je zou stinken,of als extra moeilijkheid een pak peuken in huis leggen... ja sorry hoor maar als je het niet meer ziet zitten kun je een fles parfum van 300 euro hebben staan, maar dan is de kans dat je die peuken pakt een stuk groter als je ze al hebt.
En dat gezonder eten, ik moest eten echt opnieuw uitvinden want alles smaakte anders.. was persoonlijk voor mij dus ook niks...

3 maanden later was ik zwanger en kwam.ik daar kilo's van aan :')

Ieder zn ding maar ik vind die anderetips gewoon echt heel raar

[ Bericht 3% gewijzigd door gewoonmezelf87 op 31-08-2015 17:36:32 ]
S. 2014
J. 2016
pi_155709892
quote:
4s.gif Op maandag 31 augustus 2015 17:27 schreef Leonos het volgende:
Waar zeg ik dat cold turkey onzin is? :P
Respect voor als je dat kan.
Het is dan ook echt fakkin moeilijk, maar ik ben het wel met haar eens (ook al is ze een niet-roker) dat dat vaak uiteindelijk de bestwerkende manier is.

Ik wou er gewoon vooral mee zeggen dat die "massale afkeuring" gewoon te flauw is, het leek mij meer dat er gereageerd werd op het feit dat deze adviezen van een niet-roker afkomstig waren dan om de inhoud van de post die zij maakte.
pi_155709943
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2015 17:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Hoho ik keur cold turkey nergens af, dat raad ik iedereen aan, is voor mij ook DE manier gebleken, maar parfum kopen omdat je dan zonde vind dat je zou stinken,of als extra moeilijkheid een pak peuken in huis leggen... ja sorry hoor maar als je het niet meer ziet zitten kun je een fles parfum van 300 euro hebben staan, maar dan is de kans dat je die peuken pakt een stuk groter als je ze al hebt.

Ieder zn ding maar ik vind die tips gewoon echt heel raar
Onderstreepte en vetgedrukte zijn anders behoorlijk tegenstrijdig.
(zie hier:
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 14:39 schreef annaliza892 het volgende:
- "Cold Turkey" werkt toch het beste, ga je "minder roken" dan is het veel makkelijker om terug te vallen in oude habit en is de overgang om helemaal te stoppen alsnog groot
)

Tip 4 kan ik me ook wel in vinden, tip 3 met die parfum is niets voor mij en de 2e tip is het idee erachter best goed, maar niet zo helder uitgelegd en ook zeker geen bullshit.
  Official ESF Kreviewer maandag 31 augustus 2015 @ 17:33:19 #157
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_155709953
quote:
13s.gif Op maandag 31 augustus 2015 17:24 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]


[..]


[..]

Wat een flauwe agressie weer hoor.

Dat 1e ben ik volledig mee eens.

Ik heb die pleisters geprobeerd (werd er duizelig van en kreeg huidirritaties), die vieze kauwgom en nog iets (weet niet meer, was misschien een soort spray ofzo?) maar uiteindelijk heeft alleen maar cold-turkey voor me gewerkt. Het is effe doorzetten, maar dan heb je ook wat.

Kijk maar naar Leonos die beweert dat cold-turkey stoppen onzin is, maar gelijk na 1x pleister vergeten gelijk weer 8 peuken oprookt.

Wat betreft tabak in huis hebben (overal neerleggen zou ik overdreven vinden, daar wordt de tabak ook niet lekkerder op :P ), ik heb altijd een pak shag, vloei en aansteker bij me en dat maakt het voor mij juist makkelijker om er vanaf te blijven.

Zelfs dat gezond eten is minder slecht dan jullie 3 doen overkomen. Ten slotte is een bekende valkuil van stoppen met roken dat je meer gaat eten en zodoende gaat aankomen (mn laatste geslaagde stoppoging +20kg erbij, dus dit keer let ik meer op bewegen en eten en ja hoor, tot zover sinds ik ben gestopt met roken 7kg afgevallen)

Dat van die parfum is aan mij niet besteed, maar dat maakt de andere 3 punten niet gelijk fout of onjuist.

Dus jullie 3 kunnen wel zeikerig doen over andermans goedbedoelde adviezen, maar ik kan me persoonlijk er wel (deels) in vinden...dat jullie dingen zoals "cold-turkey" groepsgewijs 100% afkeuren, is gewoon triest, het is bewezen dat het gewoon werkt.
Blabla. Zei alleen wat over punt 2. Idioot.
pi_155710002
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 17:32 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Onderstreepte en vetgedrukte zijn anders behoorlijk tegenstrijdig.
(zie hier:

[..]

)

Tip 4 kan ik me ook wel in vinden, tip 3 met die parfum is niets voor mij en de 2e tip is het idee erachter best goed, maar niet zo helder uitgelegd en ook zeker geen bullshit.
Ja joh ieder zn ding en zn mening oke! Ik zal mn die ene zin even nuanceren.
S. 2014
J. 2016
pi_155710056
quote:
13s.gif Op maandag 31 augustus 2015 17:33 schreef Kreator het volgende:

[..]

Blabla. Zei alleen wat over punt 2. Idioot.
Ik nam jullie 3 gezamelijk met als doel mijn mening te geven over jullie negatieve posts. Jouw post was verder ook alleen maar negatief (behalve het stukje over dat je 3 weken gestopt was, maar dat was geen onderdeel van de reactie naar haar toe).

Dat jij dit niet ziet, maakt anderen nog niet tot idioot, misschien moet je maar eens een keertje in de spiegel kijken ipv weer met dat eeuwige negatieve geblaat van je te komen terwijl iemand jou juist probeert te helpen.

Naja, jullie hebben blijkbaar alle3 gereageerd, succes met stoppen enzo :P
  Official ESF Kreviewer maandag 31 augustus 2015 @ 17:53:25 #160
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_155710374
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 17:37 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]


Naja, jullie hebben blijkbaar alle3 gereageerd, succes met stoppen enzo :P
Omdat je idiote conclusies trekt en verwijten maakt over dingen die we niet hebben gezegd. Idioot.
pi_155711340
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2015 17:53 schreef Kreator het volgende:

[..]

Omdat je idiote conclusies trekt en verwijten maakt over dingen die we niet hebben gezegd. Idioot.
Moet het nou weer op zo'n toon terug? De agressie moet ergens stoppen toch?

Ik vind dat mensen het vaak moeilijker maken dan het werkelijk is. Zoals hierboven dat verhaal over iemand die zichzelf wijsmaakt echt niet zonder nicotinepleisters te kunnen.

Wat je moet doen is even ballen tonen. Verplaats je bijvoorbeeld eens in mensen die het allemaal wat minder hebben, en dan kan jij nog niet zo'n suffe verslaving de baas? Natuurlijk kan je zonder nicotinepleisters of een ander vorm van nicotine. Je probeert immers van de een nicotineverslaving af te komen, stop dan ook met het jezelf toedienen van dit spul. Tis klaar nu!
pi_155715990
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 18:31 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Moet het nou weer op zo'n toon terug? De agressie moet ergens stoppen toch?

Ik vind dat mensen het vaak moeilijker maken dan het werkelijk is. Zoals hierboven dat verhaal over iemand die zichzelf wijsmaakt echt niet zonder nicotinepleisters te kunnen.

Wat je moet doen is even ballen tonen. Verplaats je bijvoorbeeld eens in mensen die het allemaal wat minder hebben, en dan kan jij nog niet zo'n suffe verslaving de baas? Natuurlijk kan je zonder nicotinepleisters of een ander vorm van nicotine. Je probeert immers van de een nicotineverslaving af te komen, stop dan ook met het jezelf toedienen van dit spul. Tis klaar nu!
Bovendien is dat hele afkicken van nicotine maar 3 dagen. Lichamelijk ben je er dan vanaf.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_155721592
Stelletje idioooooten.
Vandaag weer probleemloos gestopt :P
pi_155721890
quote:
4s.gif Op maandag 31 augustus 2015 22:48 schreef Leonos het volgende:
Stelletje idioooooten.
Vandaag weer probleemloos gestopt :P
Gestopt met stoppen of gestopt met stoppen met stoppen? :P
pi_155722145
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 22:54 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Gestopt met stoppen of gestopt met stoppen met stoppen? :P
Naja, gister foutje. Tel ik niet mee. Dus nog steeds gestopt :*
pi_155722244
quote:
4s.gif Op maandag 31 augustus 2015 23:00 schreef Leonos het volgende:

[..]

Naja, gister foutje. Tel ik niet mee. Dus nog steeds gestopt :*
Yeah! *O*

Wanneer ga je stoppen met de pleisters?
Want je hebt nog steeds nicotine in je bloed enzo :P

Gewoon cold turkey doen! _O_
Hard maar werkt wel :P
  maandag 31 augustus 2015 @ 23:09:29 #167
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_155722417
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2015 17:53 schreef Kreator het volgende:

[..]

Omdat je idiote conclusies trekt en verwijten maakt over dingen die we niet hebben gezegd. Idioot.
Wat een taalgebruik. Tokkie gespot :P

9 dagen gestopt, 99 sigaretten niet gerookt en 31 euro bespaard :s)
(al heb ik wel een paar kleine sigaartjes gerookt zaterdag)
pi_155727512
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 23:03 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Yeah! *O*

Wanneer ga je stoppen met de pleisters?
Want je hebt nog steeds nicotine in je bloed enzo :P

Gewoon cold turkey doen! _O_
Hard maar werkt wel :P
Ben nu van hele naar halve. Denk over 2 weken niks meer ofzo?
Of een ander goed moment :P
pi_155727567
quote:
4s.gif Op dinsdag 1 september 2015 09:32 schreef Leonos het volgende:

[..]

Ben nu van hele naar halve. Denk over 2 weken niks meer ofzo?
Of een ander goed moment :P
Heb je al alternatieven bedacht voor als je op een gegeven moment dan toch weer trek krijgt in nicotine?
Zelf houd ik het dan maar op een wandeling maken, afleiding zoeken (bijvoorbeeld vrienden bellen of de teamspeakserver van mn clan bezoeken of wat dan ook) en verder zoveel mogelijk proberen te negeren
pi_155728235
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 09:36 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Heb je al alternatieven bedacht voor als je op een gegeven moment dan toch weer trek krijgt in nicotine?
Zelf houd ik het dan maar op een wandeling maken, afleiding zoeken (bijvoorbeeld vrienden bellen of de teamspeakserver van mn clan bezoeken of wat dan ook) en verder zoveel mogelijk proberen te negeren
Hmm, nee :P
Kan al niet in huis roken, dus moet sowieso naar buiten. Daar heb ik meestal al geen zin in.
pi_155732185
quote:
4s.gif Op dinsdag 1 september 2015 10:20 schreef Leonos het volgende:

[..]

Hmm, nee :P
Kan al niet in huis roken, dus moet sowieso naar buiten. Daar heb ik meestal al geen zin in.
Meestal? :o
Het hoeft maar 1x fout te gaan he? ;(
pi_155758506
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 13:42 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Meestal? :o
Het hoeft maar 1x fout te gaan he? ;(
True :P
  dinsdag 8 september 2015 @ 12:55:16 #173
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_155920995
Vriendin en ik gaan ook eens een poging wagen. Net bij de apotheek Tabex gekocht :)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 8 september 2015 @ 13:02:58 #174
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_155921166
Cold turkey ^O^
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  Official ESF Kreviewer dinsdag 8 september 2015 @ 13:12:18 #175
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_155921370
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 12:55 schreef Dven het volgende:
Vriendin en ik gaan ook eens een poging wagen. Net bij de apotheek Tabex gekocht :)
Ben benieuwd hoe dat bevalt. Heb er net ff over gelezen en schijnt wel een goed middeltje te zijn. In elk geval beter en goedkoper dan Champix.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')