Dat wisten zijn clienten al lang.quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
Bram doet zijn huiswerk niet, is mediageil en zeurt om geld
Hij down? Als hij een beroep op genade wil doen zal hij eerst door het stof moeten. Je kunt niet doorvechten en stoer blijven doen en dan klagen dat je klappen krijgt. Dat geldt ook voor mensen die dat in zijn plaats voor hun idool doen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Kicking a man when he is down. Kopschop column
Laat goed zien hoe jij met kritiek omgaatquote:Op donderdag 14 januari 2016 18:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij down? Als hij een beroep op genade wil doen zal hij eerst door het stof moeten. Je kunt niet doorvechten en stoer blijven doen en dan klagen dat je klappen krijgt. Dat geldt ook voor mensen die dat in zijn plaats voor hun idool doen.
Ik volg je niet.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Laat goed zien hoe jij met kritiek omgaat
Dat komt omdat je nogal verblind bent van je zelf en je eigen gelijkquote:
Ik zag al dat het een matige advocaat was toen hij nog door mensen zoals jij de hemel in werd geprezen. Wie was er dan eigenlijk verblind?quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat komt omdat je nogal verblind bent van je zelf en je eigen gelijk
En daar ga je weer, de hele topicreeks ben jij al bezig met authoriteitsoordelen zonder ze te onderbouwen en vreselijk villein op de man te spelen omdat ik niet meehuil met de wolven.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:20 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik zag al dat het een matige advocaat was toen hij nog door mensen zoals jij de hemel in werd geprezen. Wie was er dan eigenlijk verblind?
Is dat waarom je nog steeds van hem houdt?quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En daar ga je weer, de hele topicreeks ben jij al bezig met authoriteitsoordelen zonder ze te onderbouwen en vreselijk villein op de man te spelen omdat ik niet meehuil met de wolven.
Wat is er joh? Heeft bram je in je kont geneukt en nooit teruggebeld?
En je blijft maar op de man spelen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Is dat waarom je nog steeds van hem houdt?
Ik erger me al sinds de jaren 90 aan zijn imago van uitstekend advocaat. Dat is een belediging voor elke strafrechtjurist die wel goed is in zijn vak.
Terwijl jij natuurlijk alleen met puur inhoudelijke argumenten kwam, zoals dit:quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En je blijft maar op de man spelen.
Jullie gedragen je beide als kleuters. Hou er gewoon over op.quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat is er joh? Heeft bram je in je kont geneukt en nooit teruggebeld?
Kamerlid?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 00:53 schreef George_Zina het volgende:
Hij heeft wel een harde val gemaakt, man. Van topadvocaat die geld verdient als water naar een kamerlid met een 'hongerloon' van 7.000euro p.m. Geen wonder dat hij niet gemotiveerd is. Hij heeft van het echte geld mogen proeven en stevig ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |