abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 augustus 2015 @ 14:28:16 #126
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_155292309
Bram Moszkowicz: Ik heb onenigheid met de fiscus

Ex-advocaat Bram Moszkowicz (55) geeft toe dat hij nog in de clinch ligt met de Belastingdienst. De nieuwe lijsttrekker van de liberale politieke partij Voor Nederland (VNL), die Kamerlid wil worden en op vijf zetels bij de volgende verkiezingen mikt, heeft 'onenigheid' met de fiscus en zoekt naar een manier om dat op te lossen.

In een interview met De Volkskrant geeft de Amsterdammer aan een maatschappelijk geaccepteerd persoon te willen blijven. ,,Als u naar mijn trackrecord kijkt, staan daar wat negatieve dingen op'', stelt Moszkowicz tegen de interviewer. :D _O- _O-

,Maar ik durf wel te zeggen - pedant misschien: ik heb ook heel mooie dingen op dat trackrecord staan. Er speelt nu de kwestie met de fiscus. Daar heb ik onenigheid mee, maar ik zal niet de enige zijn die ooit een probleem heeft gehad met de belastingdienst. En ik wil hier wel gezegd hebben dat ik de fiscus niets verwijt.''

Ook geeft de voormalig strafpleiter toe dat hij 'dingen fout heeft gedaan'. ,,Laat onverlet dat ik eruit wil komen en dat ik een vaststellingsovereenkomst heb gesloten, waarvoor ik tot op de dag van vandaag moet bloeden.''

Over de vergrijpboete die hij opgelegd kreeg vanwege het niet opgeven van 2,5 miljoen euro aan contante inkomsten :|W , zegt Moszkowicz: ,,Ik heb op een gegeven moment geen tegenstand meer geboden.

Ik heb ook geen juristen erop gezet of fiscalisten, omdat ik dacht: ik kan nog jaren vechten, maar daar heb ik geen zin in. Dat is het verhaal. Ik heb bij VNL wel besloten dat ik niet de woordvoerder zal zijn over belastingkwesties. Ik snap heel goed dat men daar misbruik van zou maken in de Kamer.''

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-met-de-fiscus.dhtml

Leuker kunnen we het niet maken :+
pi_155302558
Bram is vooral goed in ruimhartig toegeven dat hij inderdaad fouten heeft gemaakt. Dat doet-ie met enige regelmaat. Het voorkomen van nieuwe fouten gaat 'm helaas iets minder goed af.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2015 19:42:08 ]
  maandag 17 augustus 2015 @ 19:54:43 #128
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_155302997
quote:
6s.gif Op maandag 17 augustus 2015 19:41 schreef k_man het volgende:
Bram is vooral goed in ruimhartig toegeven dat hij inderdaad fouten heeft gemaakt. Dat doet-ie met enige regelmaat. Het voorkomen van nieuwe fouten gaat 'm helaas iets minder goed af.
:D
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  maandag 17 augustus 2015 @ 20:07:12 #129
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155303477
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 19:04 schreef k_man het volgende:

[..]

Het zal 'm wel in de accessoires zitten of zo. Die km-stand kan best. Mijn eigen auto is bijv uit 2009 en heeft minder dan 50.000 km gereden. Het is geen leasebak die dagelijks gebruikt wordt, het is een hobby.
En jij hebt ook een Diesel?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_155305948
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 20:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

En jij hebt ook een Diesel?
Natuurlijk niet. Wat heb jij voor raar beeld van me? :P
  woensdag 26 augustus 2015 @ 00:33:19 #131
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_155546019
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 19:02 schreef k_man het volgende:

[..]

Het maakt niks uit hoe-ie rijdt. Het blijft een Audi en daar wil je gewoon niet in gezien worden. :)
bron? Audi staat in 2014 en 2015 op de 10e plaats van meeste verkochte automerken in Nederland. Dat is hoger dan gerenommeerde en concurrerende merken als BMW, Mercedes en Lexus. Het blijkt dus dat er heel veel mensen wel in gezien willen worden. Ik denk dat het slechts jouw mening is ;)

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 14:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens de site van de RDW is de cataloguswaarde van dat ding ¤ 95.703,=

Dat zou al een stuk logischer zijn met een auto van september 2013 die nu ¤ 69.900 moet kosten, maar het blijft een geïmporteerde auto natuurlijk, daarbij geloof ik die kilometerstand van 18.000 niet zo bij een auto van bijna 2 jaar oud.
Zomoto houdt overigens een catalogusprijs van ¤ 80.376 aan en dan zou die ¤ 69.900 ronduit absurd zijn natuurlijk.
Consumentenprijs: ¤82.013,-
Kosten rijklaar maken ¤1.695,-
Schuifdak: ¤1.513
19" velgen: ¤1.220 (minimaal)
Premium audio: ¤1.169
Skyhook demping: ¤2.542
Alcantara hemel: ¤1.543
Parkeercamera, parkeersensoren en navi: ¤ 2.847

Totaal: ¤ 94.542,-

Aangezien ik vast nog wel een optie vergeten ben (speciale kleur?) zal de catalogusprijs van ¤ 95.703,- ongetwijfeld kloppen. Geïmporteerd of niet doet daar niks aan af.

quote:
10s.gif Op maandag 17 augustus 2015 21:07 schreef k_man het volgende:

[..]

Je geeft het dus zelf al aan.

Daarom is het nogal vreemd om (in Nederland) met een dieselauto 18.000 km te rijden in 2 jaar tijd.
pi_155551791
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 00:33 schreef leolinedance het volgende:
bron? Audi staat in 2014 en 2015 op de 10e plaats van meeste verkochte automerken in Nederland. Dat is hoger dan gerenommeerde en concurrerende merken als BMW, Mercedes en Lexus. Het blijkt dus dat er heel veel mensen wel in gezien willen worden. Ik denk dat het slechts jouw mening is ;)
Rare redenatie. De Skoda Octavia staat op plek 4. Lijkt me nou ook niet echt een auto waarin je graag gezien wordt, of wel?

Kijk eens wat er tegenwoordig vooral voor soort publiek in Audi's rijdt en vraag je af of je daarmee geassocieerd wilt worden. :P
  woensdag 26 augustus 2015 @ 11:04:09 #133
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_155552415
quote:
6s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 10:37 schreef k_man het volgende:

[..]

Rare redenatie. De Skoda Octavia staat op plek 4. Lijkt me nou ook niet echt een auto waarin je graag gezien wordt, of wel?

Kijk eens wat er tegenwoordig vooral voor soort publiek in Audi's rijdt en vraag je af of je daarmee geassocieerd wilt worden. :P
Skoda Octavia is een prima auto. En waar iemand in rijdt zal mij een worst wezen. Ik neem aan dat mensen zelf kiezen wat ze mooi/fijn vinden en dit niet af laten hangen van wie erin rijdt.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 11:18:58 #134
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155552888
quote:
10s.gif Op maandag 17 augustus 2015 21:07 schreef k_man het volgende:

[..]

Nou, dat had ik eigenlijk niet, het leek me al zo goed als onmogelijk dat je een diesel had :D

Maar dat is wel een beetje het punt natuurlijk.... zo'n km-stand met een diesel is wel heel matig.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 26 augustus 2015 @ 11:20:54 #135
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_155552962
quote:
6s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 10:37 schreef k_man het volgende:

[..]

Het lijstje van meest verkochte auto's zou er dan ook heel anders uitzien als de leaseauto's buiten beschouwing werden gelaten, en alleen gekeken werd naar wat mensen kopen die privé een nieuwe auto kopen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_155552978
quote:
6s.gif Op maandag 17 augustus 2015 14:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
En ik wil hier wel gezegd hebben dat ik de fiscus niets verwijt.''

Sympathiek van hem!
pi_155553091
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 19:02 schreef k_man het volgende:

Het maakt niks uit hoe-ie rijdt. Het blijft een Audi en daar wil je gewoon niet in gezien worden. :)
Ik ben benieuwd waar jij precies in rijdt...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_155553114
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 23:06 schreef W00fer het volgende:

[..]

Correct
Ook benieuwd waar jij in rijdt.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 14:15:27 #139
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_155558422
Algemene autocheck, allemaal even het kentekenbewijs voor de webcam houden!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_155785853
Bram Moszkowicz betaalt lening terug aan crimineel

Dus toch! Voormalig glamourbef Bram Moszkowicz, thans politicus, betaalt ¤35.000 terug die hij van zijn ex-cliënt Donald Groen heeft geleend. Moszkowicz heeft de procedure gestaakt waarin hij bezwaar aantekende tegen de terugbetaling. :')

Moszkowicz bevestigt tegenover De Volkskrant dat hij zich niet langer verzet tegen de terugbetaling. De lening 'wordt betaald', maar de lijsttrekker van VNL wil niet zeggen wie de geldschieter is. :')

De voorman van VNL ontkende in alle toonaarden dat hij geld had geleend van de veroordeelde Groen. De politicus zegt dat uit de terugbetaling nog steeds niet kan worden afgeleid 'dat er sprake was van een lening'. Waarom zijn ex-cliënt de ¤35.000 toch krijgt overgemaakt, wil hij niet zeggen. 'Om mij moverende redenen.'

De advocaat van Groen, Nico Meijering, deelt een sneer uit naar zijn voormalige confrère. 'Maar het is ongelofelijk dat Moszkowicz nog steeds probeert te beweren dat hij geen geld had geleend. Hij is te laf om dat bij de rechter uit te leggen. En dat gaat de politiek in.' :')

http://www.quotenet.nl/Ni(...)aan-crimineel-161969

Goed bezig weer Bram :|W
Dat de hele wereld je nog niet uitkotst is een wonder :7
pi_155785923
Het zal toch niet? Ja, dus wel. Bram Moszkowicz heeft er weer een schuldeiser bij.

Een voormalig cliënt mocht 80 dagen eerder uit het gevang stappen, maar werd daar door Moszkowicz niet op gewezen. :|W Nu mag de kersverse politicus hem ¤15.000 betalen. :D

En dat bedrag valt eigenlijk nog mee, als we de eis van deze cliënt bestuderen. Er werd ingezet op maar liefst ¤300.000 schadevergoeding, maar daar ging de rechtbank Amsterdam niet in mee. Alleen de vordering van de materiële schade, het gederfde inkomen, werd toegewezen. En dat komt neer op ¤10.000.

Moszkowicz werd eerder al tuchtrechtelijk berispt in deze zaak. Hij zou zijn cliënt niet hebben gewezen op de gevolgen van de invoering van de Wet voorwaardelijke invrijheidsstelling en de rechtbank kwam tot de conclusie dat die omissie de cliënt inderdaad 80 dagen detentie heeft gekost, ervan uitgaande dat het wél delen van die informatie ook geleid zou hebben tot een andere procestactiek.

Daarnaast moet Moskowicz nog een bedrag van ¤5.600 betalen, omdat de nieuwbakken politicus volgens de rechtbank een te hoog honorarium heeft gerekend. Op de van hem bekende wijze had Moskowicz een ‘all-in’deal gesloten: hij zou de cliënt voor ¤22.500 bijstaan ‘tot en met cassatie’. Daarvan werd ¤11.000 inclusief BTW betaald per factuur, en ¤11.500 handje contantje.

Moszkowicz stond de cliënt bij tot en met het Hof, maar diende de cassatieschrifturen bij de Hoge Raad niet op tijd in. :|W Dat leidde tot niet-ontvankelijkheid en - niet zo gek - tot een gebrek aan vertrouwen bij zijn cliënt, :P , die het juridische gevecht graag door had gezet bij de Hoge Raad. Daar had hij per slot van rekening ook al voor betaald. Een deel van het honorarium krijgt hij nu terug.

Deze cliënt zal overigens wel op zijn beurt moeten wachten. Eerst zal de voormalig glamouradvocaat zijn lening van ¤35.000 aan ex-cliënt Donald Groen moeten aftikken. :|W

http://www.quotenet.nl/Ni(...)5.000-betalen-162182

En weer een pareltje van vakmanschap van Bram :|W en gezeik over geld :')
Op naar de nul zetels met die lul w/
pi_156168324
Bram Moszkowicz gaat het theater in

Voormalig advocaat en nieuwbakken politicus Bram Moszkowicz gaat het theater in. Vanaf 29 september staat hij op de planken met zijn 'Theaterpleidooi'. Hij doet dat samen met Maarten Spanjer, die in de rol kruipt van interviewer. Ook het publiek mag vragen stellen aan de man die mensen als Bouterse, Klaas Bruinsma, Willem Holleeder en Geert Wilders bijstond.

quote:
Hoewel Bram zijn toga definitief aan de wilgen heeft moeten hangen, blijft hij met zijn charismatische voorkomen velen boeien
Impresariaat Moszkowicz
,,Nu is het tijd voor zijn eigen verhaal'', zegt zijn impresariaat. ,,Voormalig advocaat, bekende Nederlander en de man waar iedereen een mening over heeft, bepleit zijn eigen zaak in het theater.'' Leidraad in de voorstelling is zijn leven, zijn werk en zijn toekomst. ,,Hoewel Bram zijn toga definitief aan de wilgen heeft moeten hangen, blijft hij met zijn charismatische voorkomen velen boeien.''

Moszkowicz, de nieuwe lijsttrekker van de liberale politieke partij Voor Nederland (VNL), is tot en met februari te zien in theaters in negen verschillende steden.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)het-theater-in.dhtml

Alles voor de poen :') :|W
pi_156168500
Goede beslissing. Het theater is nog de enige plek waar deze klucht op z'n plaats is. :P
pi_156172172
Het is wachten op het eerste conflict met Maarten Spanjer :')
pi_156172404
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 15:55 schreef WammesWaggel het volgende:
Het is wachten op het eerste conflict met Maarten Spanjer :')
Ik heb zomaar het vermoeden dat de problemen onstaan bij het verdelen van de opbrengst :P
Joden en geld = slechte combinatie :7
pi_156172421
quote:
14s.gif Op donderdag 17 september 2015 13:30 schreef k_man het volgende:
Goede beslissing. Het theater is nog de enige plek waar deze klucht op z'n plaats is. :P
:{w Circus was ook een goede optie geweest _O-
  vrijdag 18 september 2015 @ 14:41:44 #147
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_156198114
Bram Moszkowicz houdt pleidooi in het theater

Dit is een origineel bericht van Senf Theaterpartners

Vanaf dinsdag 29 september gaat Mr. Bram Moszkowicz op tournee met zijn 'Theaterpleidooi'. Acteur en verhalenverteller Maarten Spanjer kruipt in de rol van interviewer en legt Bram het vuur aan de schenen. Maar ook publiek krijgt de ultieme kans vragen te stellen en hierbij geldt: alles is bespreekbaar! Brams pleidooi is te zien in theaters in Enschede, Arnhem, Breda, Hoogeveen, Roermond, Rotterdam, Heerlen, Deventer en Oss.

Bouterse, Klaas Bruinsma, Cor van Hout of Willem Holleeder... wie herinnert zich deze spraakmakende zaken niet? De behandeling van de zaak Wilders is zelfs dagenlang rechtstreeks op televisie uitgezonden. Saillant detail: allen hadden Bram Moszkowicz als advocaat.

Wie is deze intrigerende man? De pers volgt hem al jaren op de voet vanwege zijn flamboyante voorkomen. En toegegeven; op zowel persoonlijk als professioneel terrein leek er onderhuids altijd iets te broeien. En hoewel Bram zijn toga definitief aan de wilgen heeft moeten hangen, blijft hij met zijn charismatische voorkomen velen boeien. Daarnaast kan hij vertrouwen op jarenlange ervaring van formaat en op diepgaande kennis van en inzicht in de rechtspraktijk.

Nu is het tijd voor zijn eigen verhaal. Voormalig advocaat, 'Bekende Nederlander' en de man waar iedereen een mening over heeft, bepleit zijn eigen zaak in het theater. In de vorm van een interview krijgt het publiek de kans om op een nieuwe manier kennis met hem te maken. Leidraad is zijn leven, zijn werk en zijn toekomst. Uiteraard zullen ook spraakmakende zaken de revue passeren; gevolgd door de ultieme kans voor het publiek om eigen vragen te stellen. Open, eerlijk, charmant. Bram op zijn best!

Met: Bram Moszkowicz en Maarten Spanjer
Producent: Speakers Academy
Tourneeplanning en promotie: Senf Theaterpartners

Speellijst Theaterpleidooi:
di 29 sep Wilminktheater, Enschede
vr 2 okt Stadstheater, Arnhem
ma 5 okt Chassé Theater, Breda
do 15 okt Theater de Tamboer, Hoogeveen
wo 21 okt TheaterHotel De Oranjerie, Roermond
ma 2 nov oude Luxor Theater, Rotterdam
ma 9 nov Theater Heerlen
do 19 nov Deventer Schouwburg
za 13 feb Theater De Lievekamp, Oss

Meer informatie: http://www.abrahammoszkowicz.com/theater/
en via Hildegard van Dam, Senf Theaterpartners: hildegard@senf.nl | 020 620 8840

https://www.perssupport.n(...)idooi-in-het-theater

Kan niet wachten om kaartjes te bestellen _O-
Shit kan je niet eens geld overmaken, moet alles weer contant :|W :+
Wie doet de boekhouding eigenlijk :? _O-
  maandag 21 september 2015 @ 22:45:57 #148
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_156284621
Om 23:00 vanavond zijn ze te gast bij Pauw :D
over hun optreden in het theater Bram en Maarten *O*
  maandag 21 september 2015 @ 23:34:59 #149
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_156286230
Is nu aan de gang :P
En zweten dat hij doet :D
Het gutst van zijn hoofd _O-
pi_156318577
Moszkowicz ziet weer eens een rechtbank van binnen, als getuige deze keer :P

Moszkowicz tijdens zijn verhoor: "Het was een verschrikkelijke klap. Alsof er een bom afging." #doodslag #Moszkowicz

— Saskia Belleman (@SaskiaBelleman) September 22, 2015
#Moszkowicz wierp zich over zijn 17-jarige dochter heen die naast hem zat. Ze bleef ongedeerd, maar kreeg psychisch wel een klap. #doodslag

Zijn Aston Martin werd een meter opzij geduwd door de auto van Spencer A., en kwam tot stilstand tegen een paaltje. #doodslag #Moszkowicz

http://www.quotenet.nl/Ni(...)vluchtelingen-163495

:D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')