quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:41 schreef k_man het volgende:
Bram is vooral goed in ruimhartig toegeven dat hij inderdaad fouten heeft gemaakt. Dat doet-ie met enige regelmaat. Het voorkomen van nieuwe fouten gaat 'm helaas iets minder goed af.
En jij hebt ook een Diesel?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:04 schreef k_man het volgende:
[..]
Het zal 'm wel in de accessoires zitten of zo. Die km-stand kan best. Mijn eigen auto is bijv uit 2009 en heeft minder dan 50.000 km gereden. Het is geen leasebak die dagelijks gebruikt wordt, het is een hobby.
bron? Audi staat in 2014 en 2015 op de 10e plaats van meeste verkochte automerken in Nederland. Dat is hoger dan gerenommeerde en concurrerende merken als BMW, Mercedes en Lexus. Het blijkt dus dat er heel veel mensen wel in gezien willen worden. Ik denk dat het slechts jouw mening isquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:02 schreef k_man het volgende:
[..]
Het maakt niks uit hoe-ie rijdt. Het blijft een Audi en daar wil je gewoon niet in gezien worden.
Consumentenprijs: ¤82.013,-quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens de site van de RDW is de cataloguswaarde van dat ding ¤ 95.703,=
Dat zou al een stuk logischer zijn met een auto van september 2013 die nu ¤ 69.900 moet kosten, maar het blijft een geïmporteerde auto natuurlijk, daarbij geloof ik die kilometerstand van 18.000 niet zo bij een auto van bijna 2 jaar oud.
Zomoto houdt overigens een catalogusprijs van ¤ 80.376 aan en dan zou die ¤ 69.900 ronduit absurd zijn natuurlijk.
Je geeft het dus zelf al aan.quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:07 schreef k_man het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Wat heb jij voor raar beeld van me?
Rare redenatie. De Skoda Octavia staat op plek 4. Lijkt me nou ook niet echt een auto waarin je graag gezien wordt, of wel?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:33 schreef leolinedance het volgende:
bron? Audi staat in 2014 en 2015 op de 10e plaats van meeste verkochte automerken in Nederland. Dat is hoger dan gerenommeerde en concurrerende merken als BMW, Mercedes en Lexus. Het blijkt dus dat er heel veel mensen wel in gezien willen worden. Ik denk dat het slechts jouw mening is
Skoda Octavia is een prima auto. En waar iemand in rijdt zal mij een worst wezen. Ik neem aan dat mensen zelf kiezen wat ze mooi/fijn vinden en dit niet af laten hangen van wie erin rijdt.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:37 schreef k_man het volgende:
[..]
Rare redenatie. De Skoda Octavia staat op plek 4. Lijkt me nou ook niet echt een auto waarin je graag gezien wordt, of wel?
Kijk eens wat er tegenwoordig vooral voor soort publiek in Audi's rijdt en vraag je af of je daarmee geassocieerd wilt worden.
Nou, dat had ik eigenlijk niet, het leek me al zo goed als onmogelijk dat je een diesel hadquote:Op maandag 17 augustus 2015 21:07 schreef k_man het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Wat heb jij voor raar beeld van me?
Het lijstje van meest verkochte auto's zou er dan ook heel anders uitzien als de leaseauto's buiten beschouwing werden gelaten, en alleen gekeken werd naar wat mensen kopen die privé een nieuwe auto kopen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:37 schreef k_man het volgende:
[..]
Rare redenatie. De Skoda Octavia staat op plek 4. Lijkt me nou ook niet echt een auto waarin je graag gezien wordt, of wel?
Kijk eens wat er tegenwoordig vooral voor soort publiek in Audi's rijdt en vraag je af of je daarmee geassocieerd wilt worden.
Sympathiek van hem!quote:Op maandag 17 augustus 2015 14:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
En ik wil hier wel gezegd hebben dat ik de fiscus niets verwijt.''
Ik ben benieuwd waar jij precies in rijdt...quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:02 schreef k_man het volgende:
Het maakt niks uit hoe-ie rijdt. Het blijft een Audi en daar wil je gewoon niet in gezien worden.
Ook benieuwd waar jij in rijdt.quote:
,,Nu is het tijd voor zijn eigen verhaal'', zegt zijn impresariaat. ,,Voormalig advocaat, bekende Nederlander en de man waar iedereen een mening over heeft, bepleit zijn eigen zaak in het theater.'' Leidraad in de voorstelling is zijn leven, zijn werk en zijn toekomst. ,,Hoewel Bram zijn toga definitief aan de wilgen heeft moeten hangen, blijft hij met zijn charismatische voorkomen velen boeien.''quote:Hoewel Bram zijn toga definitief aan de wilgen heeft moeten hangen, blijft hij met zijn charismatische voorkomen velen boeien
Impresariaat Moszkowicz
Ik heb zomaar het vermoeden dat de problemen onstaan bij het verdelen van de opbrengstquote:Op donderdag 17 september 2015 15:55 schreef WammesWaggel het volgende:
Het is wachten op het eerste conflict met Maarten Spanjer
quote:Op donderdag 17 september 2015 13:30 schreef k_man het volgende:
Goede beslissing. Het theater is nog de enige plek waar deze klucht op z'n plaats is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |