Het mag wel maar daarmee heeft dit krantje meer het niveau riooljournalistiek/glossy dan dat het een kwaliteits krant heeft. Ieder zijn keuze.quote:
Daar komt het op neer.quote:Op woensdag 3 juni 2015 09:44 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat je pagina's moet wijden aan elke clown die een politieke carriere zegt te ambieren. Moszkowicz is vooral bekende Nederlander. NRC-lezers betalen geen 400 euro per jaar voor de papieren versie van RTL Boulevard.
Daarnaast brengt kwaliteitsjournalistiek met zich mee dat een interview met een zich verkiesbaar stellende belastingfraudeur, mafiamaatje en clienten benadelende advocaat een bloedbad wordt. De NRC heeft nog steeds veel lezers die bepaalde journalistieke waarden verwachten, dat is al geruime tijd niet zo terecht meer, ik kan me goed voorstellen dat ze hierin een symptoom zien van wat er is mis is met die krant.
Ben ik nu de enige die vindt dat er geen pijl op te trekken is bij Mercedes? Ik begrijp dat ze wat aan brancheverbreding hebben gedaan met een sportmodel naast een 'luxe'model maar dan ook nog eens miniauto's en een soort van Range Rover? Ik vond de foeilelijke bestelbusjes van Mercedes al het dieptepunt maar het kan blijkbaar nog erger.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
Bram Moszkowicz stapt voor het eerst in een Mercedes (filmpje!)
[ afbeelding ]
Hé, wat zien we daar? VNL-lijsttrekker Bram Moszkowicz die de nieuwe Mercedes-Benz G63 AMG test voor een auto-website?! En tijdens het ritje blijkt Bram ook nog wat pittige bekentenissen te doen.
Dat Moszkowicz zich leent voor de autotest is niet verwonderlijk. De flamboyante lijsttrekker staat al jaren bekend als fervent autoliefhebber. Samen met Mr. Wheels presentator Floris Wyers neemt ‘Mr. Aston Martin’ dan ook even de nieuwe Mercedes Benz G63 AMG onder handen. Het is de eerste keer dat het failliete ex-befje plaatsneemt achter het stuur van een Mercedes-Benz, die hij zelf als ‘foeilelijk’ bestempelt.
Tijdens het rijden doet Bram onder meer enkele rake uitspraken over Duitsers. Ook onthult de lijsttrekker dat hij vroeger grote moeite had om plaats te nemen in een wagen van Duitse makelij. Nu heeft Bram daar blijkbaar minder moeite mee. Wel betoogt hij dat een Range Rover eigenlijk veel lekkerder rijdt dan de tank uit Mofrika.
Toch rijdt de voormalig jurist momenteel zelf in een Audi. Na een reeks Aston Martins leaste Bram onlangs nog een Maserati Ghibli. Die verruilde hij echter snel weer voor een Audi RS5. Net zo duur, maar de fiscus en de buurt associëren Maserati nu eenmaal met duur en een Audi met middelmaat.
Enfin: de beelden van het ritje!
http://www.quotenet.nl/Ni(...)edes-filmpje!-155168
Principes kosten geld en dus nu Bram geen geld meer heeft zijn ook alle principes weg![]()
Dat gaat hij later weer compenseren
Juist, hij hoort er gewoon bij. Bram is niet op de hoogte van de jarenlange inzet door overheidsdiensten en ook agrarisch gebruik.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:30 schreef StateOfMind het volgende:
De G-klasse bestaat al héél lang.
Sinds 1979 op de markt.
Wat een clown is het toch, hij is nog geen lijsttrekker in de Tweede-Kamer, maar wil wel drie dagen in de week voor een kindje zorgen.quote:Wanneer houdt de soap Bram Moszkowicz op? De gevallen strafpleiter die nu politicus is, leeft op de portemonnee van zijn 20 jaar jongere vriendin, die hij een kind gunt. Ondertussen jagen schuldeisers op hem.
De tv-serie 'Bram zoekt werk' wil hij niet maken, omdat hij zijn waardigheid niet wil verliezen. Voor de rest is Bram Moszkowicz de schaamte totaal voorbij.
Gisteren verscheen de gevallen bef tot grote irritatie van de rechter niet op zitting. Schuldeiser en beroepsboef Donald Groen eist nog ¤35.000 van mr. Bram, maar een uur voor aanvang van de zitting meldde de voor het leven geschorste advocaat zich af in een fax. Reden: Moszkowicz is een beetje bang voor Groen, meldt Crimesite. De rechter was zo boos over het 'ontstellend' late absentiebriefje dat hij de lijstrekker van VNL, die alleen achter gesloten deuren wilde getuigen, bijna liet ophalen. Dat gebeurde uiteindelijk niet.
Ondertussen mag Moszkowicz in Libelle vertellen over de liefde voor zijn moeder, het geluk met zijn twintig jaar jongere vriendin Nienke en het gebrek aan snelle auto's in zijn leven. Meest opvallende bekentenissen waren dat hij graag nog een keer vader wordt (van Nienke, gaan we vanuit), dat Nienke de etentjes in het Amstel betaalt, hij zijn huis in Frankrijk heeft moeten verkopen en (auw!) dat hij zich in een geleende Audi moet verplaatsen. 'Prima auto, daar niet van, maar snelle, mooie auto's waren wel mijn hobby.'
Quote
Zo hoog is de kinderentoeslag nou ook weer niet..quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:21 schreef luxerobots het volgende:
Tussen al de rechtszaken door kwam Moszkowicz met een opvallender bericht in het nieuws. Hij wil nog een kindje.
[..]
Wat een clown is het toch, hij is nog geen lijsttrekker in de Tweede-Kamer, maar wil wel drie dagen in de week voor een kindje zorgen.
quote:De tv-serie 'Bram zoekt werk' wil hij niet maken, omdat hij zijn waardigheid niet wil verliezen.
Overigens slaat de nieuwprijs uit dat artikel natuurlijk nergens op, de diesel-Ghibli ging bij de introductie in 2013 voor net over de 80k de drempel van de dealer over. En de huidige prijs voor de Bram-mobiel is 70k.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]
HEBBEDINGTE KOOP: DE MASERATI VAN BRAM MOSZKOWICZ
Wat zou u doen als u een Maserati Ghibli uit 2013 in uw bezit had? Inruilen natuurlijk, weg met dat aanstellerige ding! Want waar een Maserati hanger aan uw autosleutels nog wel geinig staat, de prestaties van deze auto zijn uitermate teleurstellend vergeleken met laten we zeggen, een Audi RS5.
Weet ook: Bram Moszkowicz (alles nog steeds lekker Brammie?). Hij dumpte zijn Maserati dus snel en kocht een RS5 waarmee hij as we speak blits loopt te doen in het Amsterdamse. Dat betekent dus dat de Maserati op dit moment te koop is voor de kneusjes die er wel genoegen mee willen nemen, en al deze mensen verwijzen we door naar deze site waar ze tot zaken kunnen komen.
Dat dit het oude waggie van Bram is staat opmerkelijk genoeg nergens vermeld, maar het kenteken Googlen leert ons genoeg. Normale prijs voor zo'n auto: ¤54.900,-. Periode dat Bram zijn ding in deze auto heeft gedaan: dik drie maanden, dus dat is +20k = ¤74.900,-. Wie wil???
http://glamora.ma/2015/07/te_koop_de_maserati_van_bram_m.html
![]()
Voor nog geen 0.10
Rij eens in beiden...quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:37 schreef mvdejong het volgende:
En de beide auto's vergelijken ? De Maserati is een representatieve grand-tourer, de Audi meer een sportwagen voor mensen in een midlife-crisis.
Volgens de site van de RDW is de cataloguswaarde van dat ding ¤ 95.703,=quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:37 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Overigens slaat de nieuwprijs uit dat artikel natuurlijk nergens op, de diesel-Ghibli ging bij de introductie in 2013 voor net over de 80k de drempel van de dealer over. En de huidige prijs voor de Bram-mobiel is 70k.
En de beide auto's vergelijken ? De Maserati is een representatieve grand-tourer, de Audi meer een sportwagen voor mensen in een midlife-crisis.
Het maakt niks uit hoe-ie rijdt. Het blijft een Audi en daar wil je gewoon niet in gezien worden.quote:
Het zal 'm wel in de accessoires zitten of zo. Die km-stand kan best. Mijn eigen auto is bijv uit 2009 en heeft minder dan 50.000 km gereden. Het is geen leasebak die dagelijks gebruikt wordt, het is een hobby.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens de site van de RDW is de cataloguswaarde van dat ding ¤ 95.703,=
Dat zou al een stuk logischer zijn met een auto van september 2013 die nu ¤ 69.900 moet kosten, maar het blijft een geïmporteerde auto natuurlijk, daarbij geloof ik die kilometerstand van 18.000 niet zo bij een auto van bijna 2 jaar oud.
Zomoto houdt overigens een catalogusprijs van ¤ 80.376 aan en dan zou die ¤ 69.900 ronduit absurd zijn natuurlijk.
Correctquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:02 schreef k_man het volgende:
[..]
Het maakt niks uit hoe-ie rijdt. Het blijft een Audi en daar wil je gewoon niet in gezien worden.
quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:41 schreef k_man het volgende:
Bram is vooral goed in ruimhartig toegeven dat hij inderdaad fouten heeft gemaakt. Dat doet-ie met enige regelmaat. Het voorkomen van nieuwe fouten gaat 'm helaas iets minder goed af.
En jij hebt ook een Diesel?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:04 schreef k_man het volgende:
[..]
Het zal 'm wel in de accessoires zitten of zo. Die km-stand kan best. Mijn eigen auto is bijv uit 2009 en heeft minder dan 50.000 km gereden. Het is geen leasebak die dagelijks gebruikt wordt, het is een hobby.
bron? Audi staat in 2014 en 2015 op de 10e plaats van meeste verkochte automerken in Nederland. Dat is hoger dan gerenommeerde en concurrerende merken als BMW, Mercedes en Lexus. Het blijkt dus dat er heel veel mensen wel in gezien willen worden. Ik denk dat het slechts jouw mening isquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:02 schreef k_man het volgende:
[..]
Het maakt niks uit hoe-ie rijdt. Het blijft een Audi en daar wil je gewoon niet in gezien worden.
Consumentenprijs: ¤82.013,-quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens de site van de RDW is de cataloguswaarde van dat ding ¤ 95.703,=
Dat zou al een stuk logischer zijn met een auto van september 2013 die nu ¤ 69.900 moet kosten, maar het blijft een geïmporteerde auto natuurlijk, daarbij geloof ik die kilometerstand van 18.000 niet zo bij een auto van bijna 2 jaar oud.
Zomoto houdt overigens een catalogusprijs van ¤ 80.376 aan en dan zou die ¤ 69.900 ronduit absurd zijn natuurlijk.
Je geeft het dus zelf al aan.quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:07 schreef k_man het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Wat heb jij voor raar beeld van me?
Rare redenatie. De Skoda Octavia staat op plek 4. Lijkt me nou ook niet echt een auto waarin je graag gezien wordt, of wel?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:33 schreef leolinedance het volgende:
bron? Audi staat in 2014 en 2015 op de 10e plaats van meeste verkochte automerken in Nederland. Dat is hoger dan gerenommeerde en concurrerende merken als BMW, Mercedes en Lexus. Het blijkt dus dat er heel veel mensen wel in gezien willen worden. Ik denk dat het slechts jouw mening is
Skoda Octavia is een prima auto. En waar iemand in rijdt zal mij een worst wezen. Ik neem aan dat mensen zelf kiezen wat ze mooi/fijn vinden en dit niet af laten hangen van wie erin rijdt.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:37 schreef k_man het volgende:
[..]
Rare redenatie. De Skoda Octavia staat op plek 4. Lijkt me nou ook niet echt een auto waarin je graag gezien wordt, of wel?
Kijk eens wat er tegenwoordig vooral voor soort publiek in Audi's rijdt en vraag je af of je daarmee geassocieerd wilt worden.
Nou, dat had ik eigenlijk niet, het leek me al zo goed als onmogelijk dat je een diesel hadquote:Op maandag 17 augustus 2015 21:07 schreef k_man het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Wat heb jij voor raar beeld van me?
Het lijstje van meest verkochte auto's zou er dan ook heel anders uitzien als de leaseauto's buiten beschouwing werden gelaten, en alleen gekeken werd naar wat mensen kopen die privé een nieuwe auto kopen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:37 schreef k_man het volgende:
[..]
Rare redenatie. De Skoda Octavia staat op plek 4. Lijkt me nou ook niet echt een auto waarin je graag gezien wordt, of wel?
Kijk eens wat er tegenwoordig vooral voor soort publiek in Audi's rijdt en vraag je af of je daarmee geassocieerd wilt worden.
Sympathiek van hem!quote:Op maandag 17 augustus 2015 14:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
En ik wil hier wel gezegd hebben dat ik de fiscus niets verwijt.''
Ik ben benieuwd waar jij precies in rijdt...quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:02 schreef k_man het volgende:
Het maakt niks uit hoe-ie rijdt. Het blijft een Audi en daar wil je gewoon niet in gezien worden.
Ook benieuwd waar jij in rijdt.quote:
,,Nu is het tijd voor zijn eigen verhaal'', zegt zijn impresariaat. ,,Voormalig advocaat, bekende Nederlander en de man waar iedereen een mening over heeft, bepleit zijn eigen zaak in het theater.'' Leidraad in de voorstelling is zijn leven, zijn werk en zijn toekomst. ,,Hoewel Bram zijn toga definitief aan de wilgen heeft moeten hangen, blijft hij met zijn charismatische voorkomen velen boeien.''quote:Hoewel Bram zijn toga definitief aan de wilgen heeft moeten hangen, blijft hij met zijn charismatische voorkomen velen boeien
Impresariaat Moszkowicz
Ik heb zomaar het vermoeden dat de problemen onstaan bij het verdelen van de opbrengstquote:Op donderdag 17 september 2015 15:55 schreef WammesWaggel het volgende:
Het is wachten op het eerste conflict met Maarten Spanjer
quote:Op donderdag 17 september 2015 13:30 schreef k_man het volgende:
Goede beslissing. Het theater is nog de enige plek waar deze klucht op z'n plaats is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |