abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151553880
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 16:52 schreef Toga het volgende:

[..]

Ja, dat kan inderdaad, feit is dat de FBI-bron van zojuist al aangeeft dat zwarte mensen blijkbaar ook 5-6x vaker deze wapens gebruiken voor moord.
Allemaal leuk en aardig, maar als je het hebt over een aanhouding in het verkeer, heb je het niet over criminelen.

Dit zegt een andere ex politie (zoek nog steeds die ene).
quote:
As a former law enforcement officer. I had an incident where I was executing a warrant for outstanding payments for child-support. The subject ran away, as I was reading his rights. I ran after him, but he was the one who wanted to get away, so he out-ran me. I had to let him go, because I was executing the warrant at his workplace, therefore, I knew where to find him, and had no reason to fire shots at him. As we were taught at the police academy, unless the subject is a fleeing felon, who's about to endanger the life of others, or yourself, you should not utilize deadly force. There was another incident where I was called to a burglar scene, and other police officers came on the scene. We saw the suspects trying to gain entry into a residence, however, as I shouted the command, "Police, you're under arrest!" They started running away. All the other officers started firing, while they were fleeing, but again, I un-holstered my weapon, had it aimed, but had no reason to fire. This was because the suspects had only ax-saw blades, as I could see, trying to break into the residence, and no other deadly weapons. Again, there was no reason to kill them. There are times that suspects are going to out-run LEOs, you can always catch up with them another time. More than likely, we always run into them again. There's no need to use deadly force, unless it's a matter of life or death situation. This officer should not have even thought that he should fire his weapon when he already ran this man's license plate. He had all the relevant information. Therefore, he would have catch up with him again. Now he sits in jail on a murder charge, a man lost his life, and both families are suffering. Was it worth it? Anytime LEOs are out there executing their duties, whether they have body cams or not, act as if you're being recorded. It's time officers learn, and start doing the right thing. By and large, not all officers conduct themselves in this manner.
pi_151553912
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 16:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Nee, je draait de oorzaak en het gevolg om!
De reden van de aanhouding kun je betwisten, het kan inderdaad een agent zijn geweest die dacht : "wat doet die zwarte in een Mercedes". Maar dat is nog niet fout, hij mag iedereen, elke dag en overal aanhouden (En hij had achteraf nog gelijk ook, de man had wat op z'n kerfstok)
Het escaleerde echter toen het slachtoffer wegrende terwijl de agent (2x?) opdracht had gegeven te blijven zitten.
Racist
pi_151554101
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 16:56 schreef Toga het volgende:

[..]

De reden van de aanhouding kun je betwisten, het kan inderdaad een agent zijn geweest die dacht : "wat doet die zwarte in een Mercedes". Maar dat is nog niet fout, hij mag iedereen, elke dag en overal aanhouden (En hij had achteraf nog gelijk ook, de man had wat op z'n kerfstok)
Het escaleerde echter toen het slachtoffer wegrende terwijl de agent (2x?) opdracht had gegeven te blijven zitten.
Dan nog hoeft hij er niet achteraan. Hij heeft zijn papieren en zijn auto!
Vervolgens gaat hij ook nog eens liegen en de taser naast hem leggen etc. Deze man is zooooo fout met zijn beslissingen.
Gaat in tegen wat ze leren.

En waarom zou een zwarte geen Mercedes hebben?
pi_151554104
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 16:56 schreef Toga het volgende:
wegrennen is nog geen escalatie wat geweld betreft. het initiëren van geweld is dat natuurlijk wel.
..///
pi_151554130
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 april 2015 16:55 schreef OMG het volgende:

[..]

Waar blijkt die 5 - 6x precies uit?
Excuses, niet uit deze tabel. Het aantal daders ligt ongeveer gelijk; echter de zwarte bevolking is ongeveer 13.2% van de totale Amerikaanse bevolking.
Racist
pi_151554333
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 17:03 schreef Alentejana het volgende:

[..]

Dan nog hoeft hij er niet achteraan. Hij heeft zijn papieren en zijn auto!
Vervolgens gaat hij ook nog eens liegen en de taser naast hem leggen etc. Deze man is zooooo fout met zijn beslissingen.
Gaat in tegen wat ze leren.

Vind ik ook, en dan kan hij ook nog eens in gesprek met zijn medereiziger.
Die taser had hij ook moeten laten liggen, ik denk dat toen z'n adrenaline wegzonk doorkreeg dat hij fout was en alvast begon "op te ruimen".

quote:
En waarom zou een zwarte geen Mercedes hebben?
Zei ik dat? Ik ging uit van de mogelijke gedachtengang van een lokale agent. In Nederland houden ze ook vaak jonge Marokkanen in (te) dure auto's aan (vraag me niet waarom).
Racist
pi_151554424
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 16:49 schreef Toga het volgende:

[..]

Nee, er staat nergens op deze pagina het woord alledged, dit zijn "Offenses Known to Law Enforcement" (tenzij je een FBI bron in twijfel wil trekken?) De getallen kunnen dus wel hoger uitvallen, maar dan heb je het over percentages van alle rassen.
Offenses known to law enforcement is niet meer dan "bij politie bekende vergrijpen".
Zegt niets over of ze het inderdaad echt gedaan hebben. Zelfs niet als ze veroordeeld zijn. Er zitten heel wat mensen onschuldig vast. Dit blijkt dan weer nu ze DNA testen kunnen doen.
De kans om onschuldig ergens voor gepakt te worden is ook tig keer groter als je een huidskleurtje hebt.
pi_151554632
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 17:14 schreef Toga het volgende:

Zei ik dat? Ik ging uit van de mogelijke gedachtengang van een lokale agent. In Nederland houden ze ook vaak jonge Marokkanen in (te) dure auto's aan (vraag me niet waarom).
Er zijn zeker mensen die de aandacht van politie trekken. Ik was op vakantie in Frankrijk met mijn ex en zijn zoon en broer (die 18 en begin twintig waren). We waren in twee auto´s. Er was verkeerscontrole, wij konden gewoon door, zij werden aangehouden en de hele wagen is onderste boven gehaald om drugs te zoeken....
Was trouwens geen byzonder luxe wagen.

De reden waarom hij werd aangehouden is verder irrelevant, tenzij ze het nummerbord door hebben gekregen in verband met iets.Er is nog niets dat dar op wijst.

Waar het om gaat is dat als je iemands papieren en auto hebt, je niet een achtervolging in hoeft te zetten als die vlucht en zeker geen wapen hoeft te trekken.
pi_151554754
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 17:05 schreef Toga het volgende:

[..]

Excuses, niet uit deze tabel. Het aantal daders ligt ongeveer gelijk; echter de zwarte bevolking is ongeveer 13.2% van de totale Amerikaanse bevolking.
Maar waarom focus je eigenlijk alleen op moord? Er zijn talloze andere misdaden waarbij je vuurwapen kunt gebruiken. Liggen de cijfers dan nog steeds hetzelfde?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_151554845
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 17:25 schreef Alentejana het volgende:

[..]
Waar het om gaat is dat als je iemands papieren en auto hebt, je niet een achtervolging in hoeft te zetten als die vlucht en zeker geen wapen hoeft te trekken.
Ik zou als agent denken: WTF !? Waarom rent 'ie weg? Die heeft wat te verbergen, die laat ik niet ontsnappen, die duikt onder en zijn we maanden naar 'm op zoek.
Na de achtervolging wil de agent 'm natuurlijk inrekenen en in de boeien slaan (resisting arrest)
- waarna een struggle ontstond en de agent 'm niet aan kon
- de agent z'n taser wilde pakken
- het slachtoffer die wilde afpakken en liet vallen
etc etc..
Waarom de agent besloot te vuren staat inderdaad nog niet in het rijtje.
Racist
  vrijdag 10 april 2015 @ 18:33:50 #191
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_151556214
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 16:55 schreef Alentejana het volgende:
I knew where to find him, and had no reason to fire shots at him.
Deze zin is behoorlijk zorgwekkend!
Hij zegt dat als hij niet zou weten waar hij hem zou kunnen vinden dat het dan geoorloofd zou zijn om kogels in zijn lijf te schieten. Of in ieder geval spreekt hier duidelijk uit dat dit een algemeen geldende opvatting is onder collega's van hem. Dat duidt er op dat er iets ernstig misgaat bij de opleidingen en het wetstelsel daar. Nu is het ook uiterst discutabel dat een politieagent in Nederland iemand in zijn been mag schieten als hij vlucht indien hij verdacht wordt van een misdrijf waarvoor je meer dan X jaar vrijheidsberoving kan krijgen opgelegd (helemaal leuk als hij gaat schieten omdat hij dik is en/of geen conditie heeft) maar dit is nog een paar stappen extremer. Natuurlijk moet je actief het geld innen bij een vader die zijn verantwoordelijkheid niet neemt maar hem neerschieten omdat hij vlucht, als je hem niet zou kunnen vinden, als je denkt dat dat normaal is dan is er van alles fout gegaan. Zie maar dat je niet zo dik bent en dat je eens wat aan je conditie werkt als agent, misschien hoef je dan niet een achtervolging te voet te staken.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  vrijdag 10 april 2015 @ 18:41:12 #192
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_151556384
Was al bekend dat z'n advocaat zich teruggetrokken heeft?
quote:
Slager has yet to enter a plea. Over the weekend, Slager was represented by attorney David Aylor, who gave a statement saying that Slager "followed all the proper procedures and policies” but Aylor resigned after the video was released on Tuesday and confirmed to ABC News that he is no longer representing Slager.
are we infinite or am I alone
  vrijdag 10 april 2015 @ 18:44:08 #193
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_151556457
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 18:41 schreef crystal_meth het volgende:
Was al bekend dat z'n advocaat zich teruggetrokken heeft?

[..]

PR-gevoeligheid, het is slechte reclame als je zo'n man verdedigt. Indien dezelfde video was gemaakt en die was niet bij het grote publiek bekend geworden dan zou die advocaat waarschijnlijk niet zijn gestop met de zaak. :?
#NoDAPL
  vrijdag 10 april 2015 @ 18:46:04 #194
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_151556501
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 17:32 schreef Toga het volgende:

[..]

Ik zou als agent denken: WTF !? Waarom rent 'ie weg? Die heeft wat te verbergen, die laat ik niet ontsnappen, die duikt onder en zijn we maanden naar 'm op zoek.
Na de achtervolging wil de agent 'm natuurlijk inrekenen en in de boeien slaan (resisting arrest)
- waarna een struggle ontstond en de agent 'm niet aan kon
- de agent z'n taser wilde pakken
- het slachtoffer die wilde afpakken en liet vallen
etc etc..
Waarom de agent besloot te vuren staat inderdaad nog niet in het rijtje.
Omdat hij het niet kon hebben dat hij hem niet de baas kon of omdat hij niet helder kon denken omdat hij in paniek geraakte (slechte opleiding, weinig talent voor dit werk). Kies zelf maar welke van de twee je erger vindt, een derde optie kan ik niet bedenken. Hoe dan ook doet het er weinig toe voor deze individuele zaak, hij schoot een ongewapende man 8 keer in de rug, meer hoef je er echt niet over weten.
#NoDAPL
  vrijdag 10 april 2015 @ 18:48:01 #195
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_151556550
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 17:25 schreef Alentejana het volgende:

[..]

Er zijn zeker mensen die de aandacht van politie trekken. Ik was op vakantie in Frankrijk met mijn ex en zijn zoon en broer (die 18 en begin twintig waren). We waren in twee auto´s. Er was verkeerscontrole, wij konden gewoon door, zij werden aangehouden en de hele wagen is onderste boven gehaald om drugs te zoeken....
Was trouwens geen byzonder luxe wagen.

De reden waarom hij werd aangehouden is verder irrelevant, tenzij ze het nummerbord door hebben gekregen in verband met iets.Er is nog niets dat dar op wijst.

Staande gehouden, niet aangehouden (gearresteerd)! Gelukkig voor hem. Bij dit soort controles kunnen ze maar bij 1 op de X mensen de auto doorzoeken dus ze selecteren op bepaalde kenmerken waarvan wordt vermoed dat ze vaker voorkomen bij mensen die bepaalde wetten overtreden (die die ze op dat moment willen handhaven).

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 16:43 schreef Alentejana het volgende:
Iemand merkte op dat ze misschien twee keer na moeten denken over het aannemen van ex militairen als politie. Dat die mensen soms niet terug komen in "neutral" en veel te opgefokt en triggerhappy zijn. (Dat laatste in andere woorden)
Als die persoon PTSS heeft en dit (nog) niet succesvol is behandeld of is weggesleten dan moet je hem in ieder geval niet aannemen voor de politie. Zo iemand flipt al als iemand een speld laat vallen, niet best als je een vuurwapen draagt. ;)
Even los van alle misdrijven die soldaten hebben gepleegd sinds 2002 (Guantanamo, in Irak en Afghanistan en in Oost-Europa (blackops-gevangenissen van de CIA) en waar hij mogelijk bij betrokken zou kunnen zijn.

[ Bericht 4% gewijzigd door Bram_van_Loon op 10-04-2015 18:55:00 ]
#NoDAPL
pi_151560127
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 18:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Deze zin is behoorlijk zorgwekkend!
Hij zegt dat als hij niet zou weten waar hij hem zou kunnen vinden dat het dan geoorloofd zou zijn om kogels in zijn lijf te schieten. Of in ieder geval spreekt hier duidelijk uit dat dit een algemeen geldende opvatting is onder collega's van hem.
Jij trekt de zinnen bij elkaar en trekt daar een conclusie uit die ik echt niet trek bij een "én ik had geen reden om op hem te schieten." Er staat niet "dus ik had geen reden om op hem te schieten."
Er ís geen reden om te schieten, punt.

Hij geeft duidelijk aan in het hele relaas dat er alleen reden is om iemand neer te schieten als die een gevaar is voor de omgeving of jezelf. Hij pleit juist onwijs voor niet schieten en dat wordt zo ook geleerd.

En helaas kan ik dus die andere ex politie niet vinden want die zei ongeveer hetzelfde maar niet met voorbeelden, maar in elk geval dat je allerlei overwegingen doet voordat je schiet, waardoor je bijna altijd later bent als de ander wél gaat schieten, maar dat je alleen schiet als iemands een gevaar is voor de omgeving of jezelf. Dat dit akkefietje niet om schieten vraagt en dat het gewoon moord is. Om maar te zwijgen van het proberen te verbergen daarvan door handboeien om te doen, te doen als of er CPR is uitgevoerd en de taser is afgepakt.

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 17:32 schreef Toga het volgende:

Die auto sleep je weg en dan komt hij wel een keer opdagen om hem te halen. Je hoeft niet eens actief te gaan zoeken.
En zelfs al moet je maanden wachten, het gaat niet om echt misdrijf ofzo. De man was geen gevaar voor de omgeving.

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 18:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Staande gehouden, niet aangehouden (gearresteerd)!
Dit is een taaldingetje, ik woon al 16 jaar in Portugal. Ik bedoel met aanhouden in het verkeer niet meer dan "tot stoppen brengen".
  vrijdag 10 april 2015 @ 20:49:20 #197
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_151560799
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 16:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Wat wel is gedocumenteerd: relatief meer zwarte mensen worden opgepakt voor drugsgebruik terwijl relatief blanke mensen meer drugs gebruiken. Het geeft te denken. Je wil trouwnes niet weten hoeveel procent van de chirurgen en CEO's drugs gebruikt (bijv. cocaïne), dat ligt hoger dan bij de rest van de bevolking. Denk verder ook aan studenten en zo. :)
Zelf ben ik anti-drugs maar het beeld wat wordt geschetst door de overheden dat het hel en verdoemenis is als je drugs gebruikt raakt kant noch wal. Het is maar net wat voor drugs je gebruikt, hoe puur die drugs is, hoe gevoelig je bent voor verslaving, hoe verstandig je ermee omgaat etc.
Hoewel je er beter niet aan begint zijn er ook veel mensen die professioneel gezien succesvol zijn terwijl ze regelmatig blowen of cocaïne of zo gebruiken.

De twee filmpjes die ik hierboven plaatste geven ook te denken. In het bijzonder het eerste. Het tweede is met veel goede wil nog te verdedigen.

Het is trouwens niet gek dat politie-agenten, winkelmedewerkers etc. geneigd zijn om te selecteren op de huidskleur, hoewel het met betrekking tot de persoon onrechtvaardig is is het rationeel gezien logisch gezien de kansrekening. Je zou echter ook kunnen leren om naar meer dan enkel de huidskleur te kijken. Een goed opgeleide politie-agent zou daarin moeten slagen. Als je op basis van het feit dat bij bepaalde misdrijven meer mensen met een bepaalde huidskleur betrokken zijn die mensen meer in de gaten gaat houden dan krijg je een selffulfilling prophecy en worden ze ook meer gepakt voor zaken waar ze zich niet meer schuldig aan maken (zie het drugsvoorbeeld).
Een crackgebruiker op straat geeft meer overlast dan een snuivende advocaat.
  vrijdag 10 april 2015 @ 22:04:10 #198
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_151563613
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 20:30 schreef Alentejana het volgende:

[..]

Jij trekt de zinnen bij elkaar en trekt daar een conclusie uit die ik echt niet trek bij een "én ik had geen reden om op hem te schieten." Er staat niet "dus ik had geen reden om op hem te schieten."
Er ís geen reden om te schieten, punt.

Hij geeft duidelijk aan in het hele relaas dat er alleen reden is om iemand neer te schieten als die een gevaar is voor de omgeving of jezelf. Hij pleit juist onwijs voor niet schieten en dat wordt zo ook geleerd.
Het ging mij er om dat deze zin suggeert dat hij heeft ervaren dat te veel collega's wel zo redeneren.
#NoDAPL
pi_151564897
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 22:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het ging mij er om dat deze zin suggeert dat hij heeft ervaren dat te veel collega's wel zo redeneren.
Ik haal dat daar niet uit.

Wel zegt hij verderop : "Anytime LEOs are out there executing their duties, whether they have body cams or not, act as if you're being recorded. It's time officers learn, and start doing the right thing. By and large, not all officers conduct themselves in this manner."
(LEO =Law Enforcement Officer)
  vrijdag 10 april 2015 @ 22:42:52 #200
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_151564937
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 22:41 schreef Alentejana het volgende:

[..]

Ik haal dat daar niet uit.

Wel zegt hij verderop : "Anytime LEOs are out there executing their duties, whether they have body cams or not, act as if you're being recorded. It's time officers learn, and start doing the right thing. By and large, not all officers conduct themselves in this manner."
(LEO =Law Enforcement Officer)
Dat was mij ook opgevallen, ik proefde het eerder in de tekst al, dat was voor mij het tweede signaal dat hij blijkbaar de gedachte heeft dat veel van zijn collega's nogal triggerhappy zijn.
#NoDAPL
pi_151565498
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 18:46 schreef Bram_van_Loon het volgende:
.. hij schoot een ongewapende man 8 keer in de rug, meer hoef je er echt niet over weten.
Waren alle rechtszaken maar zo makkelijk. Wel elke dag smullen als er een crimineel in Amsterdam omgelegd worden, maar als de politie het doet is het natuurlijk fout. Vadsige ongetrainde triggerhappy racistische cowboys zijn het, allemaal !
Racist
pi_151567729
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 23:00 schreef Toga het volgende:

[..]

Waren alle rechtszaken maar zo makkelijk. Wel elke dag smullen als er een crimineel in Amsterdam omgelegd worden, maar als de politie het doet is het natuurlijk fout. Vadsige ongetrainde triggerhappy racistische cowboys zijn het, allemaal !
Een argumentum ad ridilicum is hier niet gepast. Als je als politie-agent iemand 8 keer in de rug schiet dan ben je inderdaad slecht getraind en triggerhappy, zoveel is zeker.
#NoDAPL
pi_151567836
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 23:00 schreef Toga het volgende:

[..]

Gelukkig hebben we de video nog. Deze ex-agent komt er echt niet mee weg.

Politiegeweld is echt wel een probleem in de VS. Vers van de pers:
'Disturbing' video shows 11 deputies beating man after horse pursuit
pi_151574430
Een ex politie geeft aan dat het meer voorkomt bij ex militairen (zou niet weten of daar cijfers over zijn, ik moet dus afgaan op zijn ervaring en logica) en hij pleit om die niet aan te nemen als politie.
Daar zit wel wat in volgens mij.
Deze hebben immers training gehad om te doden. Er is een knop omgegaan, want mensen zullen van nature over het algemeen niet makkelijk zomaar doden (psychopaten daar gelaten). Het wordt bij militairen ook als goed en geweldig gezien als je doodt.
Dit schijnt niet zo makkelijk terug te draaien te zijn, waardoor je dus mensen hebt die het al snel gerechtwaardigd vinden om iemand die dwars zit te doden.

Dan zitten er soms ook nog karaktereigenschappen bij die juist zorgden dat het leger aantrekkelijk was (arrogantie, machismo, sadistische trekjes), en dan kun je rare mensen krijgen die echt niet in een korps thuis horen, maar soms wel de ideale kandidaat lijken omdat ze zo eager zijn en met wapens om kunnen gaan....
Maar of je dan een kalme, begripvolle agent hebt is de vraag.
Ze kunnen zelfs prima uit een psychologische test en leugendetector komen want ze zijn immers ook getraind op liegen en dingen te verzwijgen om de vijand om de tuin te leiden....
Dus hoe haal je de slechte er tussenuit?
Dan lijkt het inderdaad logisher om alle ex militairen een baan als agent met een wapen te weigeren.
pi_151578238
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 12:15 schreef Alentejana het volgende:
Een ex politie geeft aan dat het meer voorkomt bij ex militairen (zou niet weten of daar cijfers over zijn, ik moet dus afgaan op zijn ervaring en logica) en hij pleit om die niet aan te nemen als politie.
Daar zit wel wat in volgens mij.
Deze hebben immers training gehad om te doden. Er is een knop omgegaan, want mensen zullen van nature over het algemeen niet makkelijk zomaar doden (psychopaten daar gelaten). Het wordt bij militairen ook als goed en geweldig gezien als je doodt.
Dit schijnt niet zo makkelijk terug te draaien te zijn, waardoor je dus mensen hebt die het al snel gerechtwaardigd vinden om iemand die dwars zit te doden.

Dan zitten er soms ook nog karaktereigenschappen bij die juist zorgden dat het leger aantrekkelijk was (arrogantie, machismo, sadistische trekjes), en dan kun je rare mensen krijgen die echt niet in een korps thuis horen, maar soms wel de ideale kandidaat lijken omdat ze zo eager zijn en met wapens om kunnen gaan....
Dat is maar 50% van het probleem, daarnaast heb je nog eens het PTSS waardoor de mensen die daaraan lijden totaal overspannen en overtrokken reageren op situaties die door andere mensen als normaal worden ervaren. Vooral de combinatie is leuk.
#NoDAPL
pi_151578357
Mobiele telefoons met camera's zijn een zegen. Eindelijk wordt police brutality echt aan de kaak gesteld in de VS.

Maar op dit moment zijn er in diverse staten wetsvoorstellen om het filmen van politiemensen te verbieden. :') Zullen wel ongrondwettig verklaard worden mag ik hopen, maar toch...
pi_151581322
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 14:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat is maar 50% van het probleem, daarnaast heb je nog eens het PTSS waardoor de mensen die daaraan lijden totaal overspannen en overtrokken reageren op situaties die door andere mensen als normaal worden ervaren. Vooral de combinatie is leuk.
Niet elke militair wordt ook actief in oorlog, maar inderdaad kan dat nog een bijkomend probleem zijn.
pi_151581995
Volgens mij word ook makkelijk vergeten dat afro Amerikanen hoog in de criminaliteit scoren. Veel geweldsmisdrijven etc. Zo was er ooit een security mall cop die een cam bij zich droeg en confrontaties met afro amerikanen filmde. Gewoon op het dierlijke af .
Dan is het ook niet raar dat men sneller op hun house zijn en eerder wapen geijpen
pi_151582660
Volgens hans1985's onderbuik, ja. Volgens deze cijfers scoren blanke mensen ook behoorlijk. http://www.bjs.gov/content/pub/pdf/cvus08.pdf
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  † In Memoriam † zaterdag 11 april 2015 @ 18:00:35 #210
230491 Zith
pls tip
pi_151582963
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 17:24 schreef hans1985 het volgende:
Volgens mij word ook makkelijk vergeten dat afro Amerikanen hoog in de criminaliteit scoren. Veel geweldsmisdrijven etc. Zo was er ooit een security mall cop die een cam bij zich droeg en confrontaties met afro amerikanen filmde. Gewoon op het dierlijke af .
Dan is het ook niet raar dat men sneller op hun house zijn en eerder wapen geijpen
En wat is nou precies je punt?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')