Badmutsquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kost me gvd een half uur föhnen wil ik m'n haar droog krijgen.
 of gewoon je haar niet nat maken.
 of gewoon je haar niet nat maken.  

Als ik in de ochtend douche dan is het nog een tijd nat als ik op het werk ben, vreselijk irritant zit nu even tijdelijk in de lactose poedersquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:35 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Muah je gaat er 's nachts iig niet lekkerder op ruiken.
Ik douche 's ochtends, zit je haar tenminste goed, anders is het droog en kan je er niks mee. En ook meteen wakker.

Heb je iedereen uitgelachen daar?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet nog dat het hele Ajax-topic overstuur was omdat Overmars had zitten slapen omdat Twente hem had gehaald.

Uiteraardquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb je iedereen uitgelachen daar?

Tapia geeft een voetbalshow weg.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iets gemist in de 75 minuten die ik niet keek?

Kansen voor Saymak.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:

Nee, het is behoorlijk saaiquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:

Kopsterk maakte een grap waar niemand om moest lachen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:

Karatekid Bramaquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:

Welke was dat?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kopsterk maakte een grap waar niemand om moest lachen.
Niks ongebruikelijks gebeurd dus.

Ik zeg het altijd he. Wijnaldum is de beste speler van de eredivisie. Ik ben blij dat de grootste en meest invloedrijke krant van Nederland mij gelijk geeft.quote:

Idd. Dacht dat ik het wel volhield maar heb even 2-3 uur slaap nodig nu merk ik.quote:

Ik zie het aantal schoten.quote:

Die krant was fout in de oorlog.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zeg het altijd he. Wijnaldum is de beste speler van de eredivisie. Ik ben blij dat de grootste en meest invloedrijke krant van Nederland mij gelijk geeft.

Zaten ze bij de commando's en de SS?quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |