De Leeuwquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Jullie mogen raden wie de koploper is in het Voetballer van het jaar Klassement.

ZAL WEL WEER EEN AJACIED ZIJN TELEGRAAF AJAX KRANT!!!!quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Jullie mogen raden wie de koploper is in het Voetballer van het jaar Klassement.

Loop jij 's nachts hard ofzo?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Liever 's ochtends. 1: meteen wakker door douchen, 2: 's avonds douchen = 's ochtends als nog stinkend het bed uit

Pics, zo hebben we er niks aan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Loop jij 's nachts hard ofzo?
Ik douche trouwens wel 's ochtends als het teringheet is 's nachts.

Er zijn nachten dat ik zweet als een otter ja.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]

Mensen die uit hun bed komen zijn nooit fris, dus 's ochtends.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik wil fris in m'n bed stappen, dus 's avonds. Ik train ook 's avonds.

Misschien kunnen jullie af en toe even lachen want het is een beetje zielig aan het worden.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:34 schreef GGMM het volgende:
Tapia geel.
Zie voor het gifje straks Cavaliers zijn topic

Je bent zo anders dan anderen dat je niet zweet in bed en liters kwijt raakt in je slaap? Douche altijd 's ochtends, als het teringheet is ook voor naar bed toe, maar heel kort om af te koelen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]

Zolang je constant blijft happen ga ik door.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie af en toe even lachen want het is een beetje zielig aan het worden.

Tegenwoordig doe ik dat sochtends, het is echt nodig om wakker te worden.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:31 schreef Kopsterk het volgende:
Douchen jullie altijd 's avonds of 's ochtends? Eeuwig dilemma bij mij.

Goeie GGMMquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:34 schreef GGMM het volgende:
Tapia geel.
Zie voor het gifje straks Cavaliers zijn topic

Tapia is niet echt een speler voor Twentequote:Op dinsdag 7 april 2015 21:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie af en toe even lachen want het is een beetje zielig aan het worden.

Nee, omdat de Telegraaf niet afgaat op gemiddelde, maar totaalcijfer. Gemiddeld staat Guardado op 1), gok ik (ik heb het niet nageteld).quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Omdat er bij PSV betere spelers zijn.

GGMM houdt er wel van om dezelfde grap 4617189 keer te herhalen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]

Muah je gaat er 's nachts iig niet lekkerder op ruiken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]

Kost me gvd een half uur föhnen wil ik m'n haar droog krijgen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:34 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Mensen die uit hun bed komen zijn nooit fris, dus 's ochtends.
Daarnaast... fris naar bed gaan verkiezen boven fris naar je werk gaan?

Doe je lekker een badmuts op.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kost me gvd een half uur föhnen wil ik m'n haar droog krijgen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |