Bij voorkeur beide.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:31 schreef Kopsterk het volgende:
Douchen jullie altijd 's avonds of 's ochtends? Eeuwig dilemma bij mij.
Mensen die 's avonds ipv 's ochtends douchen zijn teringgoor.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:31 schreef Kopsterk het volgende:
s' Middags.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:31 schreef Kopsterk het volgende:
Gisteren om 04:30... heeft even geduurd voordat ik geestelijk vol bij zinnen was.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:31 schreef GGMM het volgende:
Ik moest vandaag om 6 uur op. Dat vond ik zeer vervelend.
he bahquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:31 schreef Kopsterk het volgende:
Douchen jullie altijd maandag of vrijdag? Eeuwig dilemma bij mij.
Ik wil fris in m'n bed stappen, dus 's avonds. Ik train ook 's avonds.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:31 schreef Kopsterk het volgende:
Liever 's ochtends. 1: meteen wakker door douchen, 2: 's avonds douchen = 's ochtends als nog stinkend het bed uitquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:31 schreef Kopsterk het volgende:
's Ochtends is elke extra minuut langer in je bed goud waard, maar inderdaad, ik ga voor morgenochtend.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die 's avonds douchen zijn teringgoor.
dan lig je vervolgens de hele nacht in je bed te zweten en ga je niet douchen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik wil fris in m'n bed stappen, dus 's avonds. Ik train ook 's avonds.
Depayquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Jullie mogen raden wie de koploper is in het Voetballer van het jaar Klassement.
Toch niet Guardado he.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Jullie mogen raden wie de koploper is in het Voetballer van het jaar Klassement.
Wijnaldumquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Precies ditquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
dan lig je vervolgens de hele nacht in je bed te zweten en ga je niet douchen.
GADVERDAMME
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |